Maakt Domien die tweet zelf?twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 21:46:53Wát een energie uit je radio. @Domien heeft alléén maar fijne tracks voor je geselecteerd. #3FM reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Begrijp ik het goed, werd Driftwood van Travis net voor t eerst in miljoen jaar op 3fm gedraaid?![]()
Zou goed kunnen. Al is hij wel OK bezigquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Maakt Domien die tweet zelf?twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 21:46:53Wát een energie uit je radio. @Domien heeft alléén maar fijne tracks voor je geselecteerd. #3FM reageer retweet
.
quote:
dat is zó 1997quote:
NEEEEEE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Ja hee nu teert ie gewoon op z'n oude successen, hij hoest zijn oude deuntjes en lyrische trucjes op en verpakt ze in een nieuwe kansloze clip! Dit is niet de zanger Rinus die ik over een jaar of 2 een Grammy zie winnen!
fantastische reclame stunt als je het mij vraagt.quote:
Die kwam inderdaad vanavond langs ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Sersjee het volgende:
Godver, ik zie dat ik Johan heb gemist...
dat neem ik terug.....haring in tomatensaus pas raden als alleen de letter "g" nog mist is domquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk Tjibbe in Geheugentrainer. hij komt al minder dom over dan bij Dat is de Vraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |