Nakatomi is een Nederlandse Happy Hardcore-act van dj's/producers Wessel van Diepen (alias DJ Delmundo) en Dennis van Driesschen (alias DJ Danski), die ook verantwoordelijk waren voor het wereldwijde succes van de Vengaboys. Van Diepen had al eerder succes in de hitlijsten: onder de naam LA Style behaalde hij met James Brown Is Dead de eerste positie in de Top 40; dit werd een van de grootste hits van 1991.quote:
Ik wist dat hij achter de Vengaboys zat maar dat hij achter nog meer dancemuziek zat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nakatomi is een Nederlandse Happy Hardcore-act van dj's/producers Wessel van Diepen (alias DJ Delmundo) en Dennis van Driesschen (alias DJ Danski), die ook verantwoordelijk waren voor het wereldwijde succes van de Vengaboys. Van Diepen had al eerder succes in de hitlijsten: onder de naam LA Style behaalde hij met James Brown Is Dead de eerste positie in de Top 40; dit werd een van de grootste hits van 1991.
die gast deed dat zo verschrikkelijk goed. ooit nog op school geweest bij ons samen met Van Inkel. Bescheiden maar kwam erg slim over. Had die hele opkomst van house en dance dingen HEEL goed door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wist dat hij achter de Vengaboys zat maar dat hij achter nog meer dancemuziek zat wist ik niet
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Againzender het volgende:
Buffalo Tom, geen feestmuziek, maar ik vind het zo mooi!
+1 , ook daar heb ik cd's vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Againzender het volgende:
Buffalo Tom, geen feestmuziek, maar ik vind het zo mooi!
Beauquote:
Heeerlijk hequote:
Ik vind zn humor zo leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Heeerlijk hemaar volgens mij zijn wij bijna de enigen die hem waarderen
Ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Sander heb ik niet zo'n probleem mee. Die saaie lul van een Coen mogen ze van mij wel van de zender flikkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef minthy het volgende:
@Sersjee Zeer late reactie uit vorige topic: Nee!![]()
Straf prima, dat had ik verdiend. Dat dan weer wel
Wie is Bjorn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Qunix het volgende:
Enige nummer wat ik leuk vind van Bjørn.
Ik jank met je mee, met een kop koffie on the sidequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP.
Jezus. Dit nummer is dus al 13 jaar oud. Wacht even, ik ga huilen.
SPOILER: Jackpot 19-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |