Oh, ging het daar om?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Er zit ook aardig wat werk in voor een auto zo glimt.
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kantquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ehhh.. ehh.. ANT POST SNEL EEN FOTO!
Trouwen. Je wordt oud.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kant.
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kant.
Ah. In de buurt dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goddelijker, studeert, 20 jaar, omg. Utrecht.
Aha. Maarehm, wat brengt je in ons gezelschap?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Verveling?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aha. Maarehm, wat brengt je in ons gezelschap?
Verveel jij je op FOK!? Ga je schamen zeg!quote:
Erg hè?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verveel jij je op FOK!? Ga je schamen zeg!
Ja, hij kwam uiteindelijk even voor 4 uur vannacht opdagen.quote:
Hoe goddelijk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ze waren tof! De foto's danquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar was ik dan niet bijquote:
Mja ik heb niet zo'n zin om te slachten. Jij?quote:
Zo Goddelijk dat er geen foto in het fotoboek staat. Hmm...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vrij Goddelijk, al is dat natuurlijk relatief.
Als je zo graag een foto wilt zien kan ik die wel sturen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo Goddelijk dat er geen foto in het fotoboek staat. Hmm...
Arm beestje. Heeft 'ie veel plekjes?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Mokkel is de lul: morgen naar de dierenarts
Why?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Mokkel is de lul: morgen naar de dierenarts
Er zitten kleine witte dingetjes in z'n oor. Ik heb echt overal jeuk nu, vooral na Reportage van zondagavondquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Arm beestje. Heeft 'ie veel plekjes?
Zoals?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik toch maar beter geen hond nemen als ik dit alvind. Terwijl ik bij onze hond wel goordere dingen heb gezien/gedaan. Misschien (ont-)went het snel
Diarree opruimen, drollen oppakken, zeik opruimen, oren schoonmaken, kont afvegen, onder de douche gooien als ze in een luier of stront had gerold. Al deed m'n moeder het meeste. Anaalklieren uitdrukken lieten we lekker door de hondentrimmer doen.quote:
Ik heb laatst mijn schoonhond nog in bad gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diarree opruimen, drollen oppakken, zeik opruimen, oren schoonmaken, kont afvegen, onder de douche gooien als ze in een luier of stront had gerold. Al deed m'n moeder het meeste. Anaalklieren uitdrukken lieten we lekker door de hondentrimmer doen.
Nee, schoonhond.quote:
Wat voor hond heb je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, schoonhond.
Nadat ie in een sloot met kroos was gesprongen en dacht dat het gewoon gras was.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor hond heb je?
Dat had onze hond ook een keer gedaan. Liep over grasveld en PLONS. Die hond had zo'n hekel aan water
Copy + paste van het internet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je zo graag een foto wilt zien kan ik die wel sturen hoor.
Hoe kan ik jou nou vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef ook_gek het volgende:
Tally WAT negeer je mij
Ben je me soms vergeten
Ik ben visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Je had dan ook gewoon het ras kunnen zeggen hoor
Ja nou waarom doe je me negeren danquote:
Ik ken je nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou waarom doe je me negeren dan
Hallo andere users in dit topic
Hoi ik ben ook_ gek. Wil jij een snoepje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Dus ik mag niet met je praten
.
Ik negeer je niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou waarom doe je me negeren dan
Hallo andere users in dit topic
kleine zwarte gaatjes, hihi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)sterren-trillen.htmlWat zou zo'n mini-gat voor invloed op planeten hebben als ze botsen vraag ik me dan meteen af
Ik had er nog niet eens iets smerigs van gemaakt in mijn gedachten!quote:
je bent gewoon jaloers dat ik je voor was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die van jou hebben we nog niet gezien.
... Hm. Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi ik ben ook_ gek. Wil jij een snoepje?
Nu mag het wel, heb ne voorgesteld ben dus niet een vreemde man meer.
Dus nu mag het van je ouders. Heb ze al gebeld, kom maar mee
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik je voor was.
Je hebt mij door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik je voor was.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo vraagt een astronoom aan zijn vrouw of ze anale seks wil:"Mag ik van jouw bruine dwergster een zwart gat maken?".
uhhh .. tjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo vraagt een astronoom aan zijn vrouw of ze anale seks wil:"Mag ik van jouw bruine dwergster een zwart gat maken?".
Nou vertel, wat vind je lekker en leuk? En hoe oud ben je?quote:
Op het moment heb ik wel zin in drop. En ik vind veel leuk. En ik ben 26.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat vind je lekker en leuk? En hoe oud ben je?
Een woef!quote:
Ik wil drop voor je halen hoor! En ik vind alles leuk! Van puzzelen tot aan slootje springen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het moment heb ik wel zin in drop. En ik vind veel leuk. En ik ben 26.
En jij, en jij?
Ah wat doet het hondje, wat doet die dan?quote:
Oh. Da's oudquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil drop voor je halen hoor! En ik vind alles leuk! Van puzzelen tot aan slootje springen!
En ben net pas 31 geworden
Maar 5 jaar ouder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Da's oud. Maar wat attent dat je drop voor me wilt halen. Wil je misschien ook B&J voor me halen
.
Je hormonen stuiteren weer eens flink?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Da's oud. Maar wat attent dat je drop voor me wilt halen. Wil je misschien ook B&J voor me halen
.
Hmm.. ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
Je hormonen stuiteren weer eens flink?
Ik heb van t weekend een monchou kersentaart gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. Ik zou ook wel een frikandellenbroodje lusten
. Of een kersenflap.
Leeftijd is maar een getalquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Zoek jij maar eens een vrouw die dat ook doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal
En ze schatten me vaak 25
En tje zo ben ik, attent! Tuurlijk wil ik b&j halen voor je. Welke smaak?
Trouwens,
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een zwangere vrouw helemaal niks extra hoefd te eten. En alles eten omdat ze zwanger zijn is puur een excuus
Een zwangere vrouw heeft wetenschappelijk gezien genoeg aan 1 extra bruine boterham per dag.
broodje kroketquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. Ik zou ook wel een frikandellenbroodje lusten
. Of een kersenflap.
Belangrijker, ga dat eens volhouden tegen over een zwangere vrouw. Ze vermoord jequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een vrouw die dat ook doet.
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze me dan vermoord.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Belangrijker, ga dat eens volhouden tegen over een zwangere vrouw. Ze vermoord je
Maar het is wetenschappelijk bewezen en is dus zo!
...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal
En ze schatten me vaak 25
En tje zo ben ik, attent! Tuurlijk wil ik b&j halen voor je. Welke smaak?
Trouwens,
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een zwangere vrouw helemaal niks extra hoefd te eten. En alles eten omdat ze zwanger zijn is puur een excuus
Een zwangere vrouw heeft wetenschappelijk gezien genoeg aan 1 extra bruine boterham per dag.
En dan zeg je van mij dat ik oud word? Mên, burgerlijker dan een kersen-monchou taart wordt het nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb van t weekend een monchou kersentaart gemaakt
Nou en. Ik had 'm ook voor m'n ouders en oma gemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan zeg je van mij dat ik oud word? Mên, burgerlijker dan een kersen-monchou taart wordt het niet
Ben jij echt wel man? Taartjes bakken, moeilijk doen over hoe je haar zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moet naar de kapper, maar weet niet wat ik met m'n haar wil...
Wijf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Auootje poetsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij echt wel man? Taartjes bakken, moeilijk doen over hoe je haar zit.
Ik heb hier een tondeuse, wil je wel even helpen met dat probleemquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Toen ik net naar de wc ging nog wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij echt wel man? Taartjes bakken, moeilijk doen over hoe je haar zit.
Maar ik heb het nu een klein beetje lang, maar zit te twijfelen om het weer kort te laten knippen.quote:
Die heb ik zelf ook. Maar gemilimetert staat me niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hier een tondeuse, wil je wel even helpen met dat probleem
Post een foto, vertellen ze hier wel wat beter staat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:17 schreef Goddelijker het volgende:
Maar ik heb het nu een klein beetje lang, maar zit te twijfelen om het weer kort te laten knippen.
Heb nu geen foto bij de hand.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Post een foto, vertellen ze hier wel wat beter staat.
Homoquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ah smoesjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een foto van zichzelf online.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb nu geen foto bij de hand.
Awwwwquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah smoesjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een foto van zichzelf online.
O CL, wat vind je van mijn water"rat"
[ afbeelding ]
Oke sssstquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Kuukske het volgende:
En 1 boterham extra is wel wat weinig hoor. 2 a 3 komt al meer in de buurt. Maar dat hangt ook af van wat je normaal al eet.
Je mag er van het voedingscentrum in ieder geval 6 a 7. Maar het is geen Z&G hier. Dus sssst.
Jawel hoor! Samen naar de supermarkt lopen en ieder een handvat vasthouden tijdens het dragen van de tasquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan zeg je van mij dat ik oud word? Mên, burgerlijker dan een kersen-monchou taart wordt het niet
Zo erg is het niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke sssst
[..]
Jawel hoor! Samen naar de supermarkt lopen en ieder een handvat vasthouden tijdens het dragen van de tas
Komt nog! Als je zo loopt denk je terug aan dit moment. Lekker mietje / homa van mequote:
Jij bent een 'happy single'?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komt nog! Als je zo loopt denk je terug aan dit moment. Lekker mietje / homa van me
Jup, maar sta altijd open voor een date!quote:
Euh...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah smoesjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een foto van zichzelf online.
Doggy!quote:
Is dat niet tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, maar sta altijd open voor een date!
Niet.quote:Dus wanneer kan je?
nee hoor het is maar een date, ga niet trouwen!quote:
ohquote:Niet.
Zo begint het enkel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor het is maar een date, ga niet trouwen!
Ja en stopt het direct! Op naar de volgendequote:
Misschien is William tegen die tijd alweer gescheiden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:31 schreef Tegan het volgende:
Boh daten. Misschien mijn regel maar een jaar uitstellen.
William is lelijk geworden. Ik wil Harry nu. Of Sam Bronson.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien is William tegen die tijd alweer gescheiden.
Ik begin me af te vragen of dat single zijn wel een keuze isquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja daten... Daten.... Gewoon effe wat gezellig sappie drinken of happie eten.
Klinkt beter dan zuipenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Tegan het volgende:
Ik date niet met mannen die 'sappie drinken'.
Nee. En dat klinkt ook niet goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt beter dan zuipen
Drink geen bier, anders had ik wel biertje gezegt.....
Maar is geen date, is gewoon gezellig avondje of middagje hebben
Oh ja, ik haalde ze door elkaar. Die heeft alleen een relatie toch? Alles kan kapotquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
William is lelijk geworden. Ik wil Harry nu. Of Sam Bronson.
Maar als je het aantal scheidingen van die familie telt is de kans aanwezig ja.
Nee, het is uit. Tenminste, laatste wat ik hoorde. En bonus is. Harry en Sam zijn vriendenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh ja, ik haalde ze door elkaar. Die heeft alleen een relatie toch? Alles kan kapot.
Dit. Sappie drinken klinkt echt verwijfd.quote:
Gezellig hapje en drankje doen terwijl we de zon in de zee zien zakken en de hemel verlicht zien worden door sterren terwijl we samen tegen elkaar aan zitten onder een warme deken en een hoog opgestookt vuurtje.quote:
Ik zie mogelijkheden!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is uit. Tenminste, laatste wat ik hoorde. En bonus is. Harry en Sam zijn vrienden.
Ik durf me vrouwelijke kant te showenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit. Sappie drinken klinkt echt verwijfd.
Uhm, nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gezellig hapje en drankje doen terwijl we de zon in de zee zien zakken en de hemel verlicht zien worden door sterren terwijl we samen tegen elkaar aan zitten onder een warme deken en een hoog opgestookt vuurtje.
Dit is vast beter
De vraag is wat je daarmee bereiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik durf me vrouwelijke kant te showen
De vrijgezellenstatusquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De vraag is wat je daarmee bereikt.
Ja nou je doet het er maar mee. Ga me niet aanpassen aan een vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je best een move kunnen maken. Kom je hier vaker? Ofzo.
Uhm is dat belangrijk dan? Ben gewoon me zelf, meer nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De vraag is wat je daarmee bereikt.
quote:
Oeh, romantisch!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gezellig hapje en drankje doen terwijl we de zon in de zee zien zakken en de hemel verlicht zien worden door sterren terwijl we samen tegen elkaar aan zitten onder een warme deken en een hoog opgestookt vuurtje.
Dit is vast beter
quote:
Niet te serieus nemen hè. Jezelf zijn lijkt me zeker beter dan je gedrag aanmeten wat niet bij je past.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Uhm is dat belangrijk dan? Ben gewoon me zelf, meer niet
Je bent door die snoepjes gedrogeerd hè!quote:
Nouja, ik zou mezelf wel zien zitten met [voer willekeurige lekkere acteur of zanger in]. Maar met JD doe'k dat soort dingen niet hoor. Daar zijn we iets te nuchter voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je bent door die snoepjes gedrogeerd hè!
Waarom zou je dat wel met een willekeurige lekkere acteur of zanger doen, en niet met je eigen vent? Dat snap ik dan weer niet zo goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik zou mezelf wel zien zitten met [voer willekeurige lekkere acteur of zanger in]. Maar met JD doe'k dat soort dingen niet hoor. Daar zijn we iets te nuchter voor.
Dat staat er toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat wel met een willekeurige lekkere acteur of zanger doen, en niet met je eigen vent? Dat snap ik dan weer niet zo goed.
Fok! en serieus nemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen hè. Jezelf zijn lijkt me zeker beter dan je gedrag aanmeten wat niet bij je past.
Hoi lolaatje, wat een mooie oorbellen heb jij in, ik heb een snoepje die qua kleur prima bij past. Heb ze thuis liggen. Kom je mee?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je bent door die snoepjes gedrogeerd hè!
Het is een dromerige setting en over acteurs kun je alleen maar dromen. Ergo. Dromerig dus dan kan het.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus met een willekeurige acteur ben je daar niet te nuchter voor, en wel bij je eigen vent?
Er zijn in Nederland best genoeg dromerige plekjes en momenten hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een dromerige setting en over acteurs kun je alleen maar dromen. Ergo. Dromerig dus dan kan het.
Wanneer kan dat nou hier in Nederland? Het regent, het waait, en de Noordzee-kust is alles behalve romantisch.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan halverwege de avond even Twitter checken.
Er is nog een plekje vrij op me bank met lekker warm vuurtje en dekentje!quote:
Voor jou niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is nog een plekje vrij op me bank met lekker warm vuurtje en dekentje!
En in de ochtend ontbijt op bed met heerlijke verse aardbijen, verse jus en glaasje champagne. Lekker over de top!
Mits je een vrouw bent natuurlijk
Ik heb liever aardbeien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is nog een plekje vrij op me bank met lekker warm vuurtje en dekentje!
En in de ochtend ontbijt op bed met heerlijke verse aardbijen, verse jus en glaasje champagne. Lekker over de top!
Mits je een vrouw bent natuurlijk
Oeh ik zie een uitdagingquote:
Een momentje om te koesterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
ben dislectys
Tally vertel het ze!
En hey nu hebben jullie wel even een leuk momentje in dit topic
Oh god heb ik dat weer, is het een potquote:
Ja. Wie niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever aambeien na de seks dan aardbijen met ook_gek?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god heb ik dat weer, is het een pot
Als eten equivalent zou zijn van zwanger zijn, dan zouden we een enorm overbevolkingsprobleem hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Ik ben aan het eten. Zou ik dan ook zwanger zijn?
* ook_gek heeft ook een lichte vrouwelijke kant.quote:
Ik hoop het niet want ik heb de hele dag al trek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
We hebben niet eens gedate, zo een superzaad heb ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We hebben niet eens gedate, zo een superzaad heb ik ook weer niet hoor
quote:
Ik val niet op vrouwen. Ik val op karakterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]je mist hier ook vanalles als je drie jaar lang bijna nooit meer komt kijken...
(gaat sneller dan GTST)
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever aambeien na de seks dan aardbijen met ook_gek?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.
Prima keuze.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..
Hey een man mag zijn dromen hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.
Dat is best saaiquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..
Aardbeien zijn nooit saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey een man mag zijn dromen hebben
[..]
Dat is best saai
quote:
Ik geef de aarbeinen net iets extra's zodat ze net wat minder saai zijnquote:
Het blijft een lastig woord hequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik geef de aarbeinen net iets extra's zodat ze net wat minder saai zijn
En begrijpend lezen ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]hebben wijn wel eens.... Ken jij mij.... Ben ik iets vergeten?
Want hoe weet je dat anders? Wie weet is het wel zoals je nog nooit mee gemaakt heb
QFT.quote:
Uhm ik lees graag wat ik wil lezen, dat is man eigen tochquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft een lastig woord he
Frambozen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm ik lees graag wat ik wil lezen, dat is man eigen toch
[..]ja deze keer is het een domme fout van mij
Oke oke oke die rode dingen die aan een plant groeien en waar van de zwarte pitjes tussen je tanden gaan zitten
Tomaten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm ik lees graag wat ik wil lezen, dat is man eigen toch
[..]ja deze keer is het een domme fout van mij
Oke oke oke die rode dingen die aan een plant groeien en waar van de zwarte pitjes tussen je tanden gaan zitten
Ik vind meerdere fruitsoorten lekkerderquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
QFT.
Een van de weinige fruitsoorten die ik echt, echt, echt lekker vind.
Die goeien aan een struik, en niet aan een plantquote:
Die hebben geen zwarte pittenquote:
Kersen zijn een goede tweede, maar aardbeien kan ik me echt vol mee vreten, mits het goede zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind meerdere fruitsoorten lekkerder. Kersen
. Banaan
.
Beetje suiker eroverquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kersen zijn een goede tweede, maar aardbeien kan ik me echt vol mee vreten, mits het goede zijn.
Hollandse aardbeien! En de kersentijd is weer begonnen! Dus je kan weer los!! Ze zijn alleen erg duur als je goede hebt! Omgerekend 20cent de stukquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kersen zijn een goede tweede, maar aardbeien kan ik me echt vol mee vreten, mits het goede zijn.
Iedereen heeft op zijn tijd een goede veeg nodig, ook koffiezetapparaten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Tegan het volgende:
Koffie.
Dacht dat ik mijn koffieapparaat kapot had gemaakt, maar hij wilde gewoon even intern geveegd worden...
Dat eerste hoort ook bij een goede veeg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
Het werd er niet schoner op, maar hij werkte wel weer![]()
.
Dat ding komt wel heel dicht in de buurt bij laptop specs.quote:Other than the 2GHz quad-core processor, the Samsung Galaxy S III will have 1.5GB of RAM, 32GB of internal storage and a 10MP camera. A 4.65in super AMOLED III screen has been specially made for the device with 1280x1024 resolution. This means it will have an odd aspect ratio of 5:4.
Zo ver gaat mijn smartphone nog niet, maar anders dan dat ben ik tevreden met de hoge resolutie hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Bron?
Wie wil er nu een phone met 1280*1024.
Ik vind phone allang geen goede benaming meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Het moet wel een phone blijven.
Mijne pas amper in mijn zak waar ik al niet goed tegen kan.
Grote man, dus grote zakken. Heb dat probleem dus minder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik hem ook voor al die dingen. Maar toch, moest het een phone blijven hoor. Idd een zakcomputer dan, maar wel een die in je zak moet blijven passen. Wat ik nu heb vind ik eigenlijk al aan de grote kant.
Trouwen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
Het paars, en Windows en vrouwen houdt me tegen.
oeh paars, wantwantwantquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grote man, dus grote zakken. Heb dat probleem dus minder.Misschien wordt/is dit iets voor jou?
http://www.nu.nl/gadgets/2620755/htc-toont-vrouwensmartphone.html
Stommerd!quote:
Plaatje looks like Windows Phone 7, maar eerlijk gezegd heb ik het verder niet gelezen voorbij het woord 'paars'quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh paars, wantwantwanten het is toch gewoon android
Het blijft een 'nee'.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Dat bedoel ik de meest positieve zin van het woord nee.
quote:]De telefoon wordt in Amerika geleverd in de kleur paars, maar in Nederland zal hij in de kleur ‘hourglass’
Maar het is ook nee bij de meest geweldige persoon ooit waar ik de rest van mijn leven bij wil zijnquote:
Hourglass is geen kleurquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
verdomme. eindelijk mn paarse smartphone staat er
[..]
ik weet ook niet wat ze ermee bedoelen maar het is dus geen paarsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hourglass is geen kleur.
Ik kan er ook niet tegen als ik op het werk vraag welke smaak ze willen en dat ze dan een kleur antwoorden.
Je gaat je bijna afvragen hoe bijzonder degene moet zijn waar je ja tegen gaat zeggen dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
Maar het is ook nee bij de meest geweldige persoon ooit waar ik de rest van mijn leven bij wil zijn.
Trouwen, nooit. Want zoiemand bestaat dus nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen hoe bijzonder degene moet zijn waar je ja tegen gaat zeggen dan.
Niet zo over andersdenkenden!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ik kan er ook niet tegen als ik op het werk vraag welke smaak ze willen en dat ze dan een kleur antwoorden.
Vleier!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef Tegan het volgende:
Trouwen, nooit. Want zoiemand bestaat dus niet.
http://www.theinquirer.ne(...)xy-iii-specs-surfacequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Bron?
Wie wil er nu een phone met 1280*1024.
Of zij associëren de smaak van één van de twee opties met de kleur blauw, ergo synesthesie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
"Wil je appel/perzik of framboos/cranberry?"
"Blauw."
*![]()
*
*hoofdpijn omdat geen van beide blauw is*
Omg, tenenkrommend Engels accent van die Nederlander in de adquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.theinquirer.ne(...)xy-iii-specs-surface
Samsung lijkt hell bent om zijn hardwarematige voorsprong op de concurrentie te behouden. Al heb ik zo'n flauw vermoeden dat er nog wel wat naar beneden geschroefd gaat worden. Waar the fuck heeft een smartphone in hemelsnaam een 2 ghz quadcore voor nodig?
Angry Birds en WordFreud.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Samsung lijkt hell bent om zijn hardwarematige voorsprong op de concurrentie te behouden. Al heb ik zo'n flauw vermoeden dat er nog wel wat naar beneden geschroefd gaat worden. Waar the fuck heeft een smartphone in hemelsnaam een 2 ghz quadcore voor nodig?
Collega's vragen altijd of ze rood of blauw willen. Ik kan dat niet ><, want je kiest zoiets niet op kleur maar op smaakquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zij associëren de smaak van één van de twee opties met de kleur blauw, ergo synesthesie.
Smartphones zo lek als een mandje, niks nieuws.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
Owja speaking of phones.
Ik las dit vanmiddag.
http://webwereld.nl/nieuw(...)telen-via-skype.html
Ik zou ze appel/perzik geven als ze dat zeidenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
"Wil je appel/perzik of framboos/cranberry?"
"Blauw."
*![]()
*
*hoofdpijn omdat geen van beide blauw is*
Dus eigenlijk ligt het een beetje aan jou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Tegan het volgende:
Collega's vragen altijd of ze rood of blauw willen. Ik kan dat niet ><, want je kiest zoiets niet op kleur maar op smaak.
Mja. Collega's zeggen altijd dat ik dat zo netjes doe. Maar dat is alleen omdat ik zelf gek word als ik de kleur noemquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het een beetje aan jou.
Doe ik ook, maar een klein deel van mij sterft dan iedere keerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Smartphones zo lek als een mandje, niks nieuws.
[..]
Ik zou ze appel/perzik geven als ze dat zeiden
Neurootje!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
Mja. Collega's zeggen altijd dat ik dat zo netjes doe. Maar dat is alleen omdat ik zelf gek word als ik de kleur noem. Who cares about de klant
.
Werken met mensen is helemaal jouw ding hoor ik al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben ook van dat vitaminewater.
Roze framboos met wit etiket, wit lime met blauw etiket en oranje mango met wit etiket.
"Doe die blauwe maar." *het is wit*
"Doe die orange maar" "Het is mangosmaak." "Ja, dat bedoel ik." *not, zeg gewoon dat je op kleur kiest ipv smaak*
"Die rode." *het is roze*
Je bent bekend met het begrip 'going postal'?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Nooit ontkent dat ik niet met mensen om kan gaan. Maar ze merken het nooit, haat blijft binnen in me
. Ik ben altijd super vriendelijk
![]()
.
Vandaar going postal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
T. gaat gewoon een keer grandioos door het lint
Lily.quote:
De originele bron is 4chan en de comments zeggen al dat het obviously fake isquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb de foto's snel aan m'n moeder gegeven, die was er ehm... blij meequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar going postal.
Waar blijft die crackhoer trouwens?
Die gaan een rondje familie doen, begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de foto's snel aan m'n moeder gegeven, die was er ehm... blij mee
quote:
De belichting... echt... enorme grijze wallen. Had even snel de haarlak van m'n moeder gebruikt: normaal gesproken doet haarlak amper wat, maar nu zat m'n haar voor mijn doen alle kanten op. Gooi daar een duffe blik bij, want fotogeniek ben ik niet, en tadaaa:quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan een rondje familie doen, begrijp ik?
Ik wil het gewoon zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
De belichting... echt... enorme grijze wallen. Had even snel de haarlak van m'n moeder gebruikt: normaal gesproken doet haarlak amper wat, maar nu zat m'n haar voor mijn doen alle kanten op. Gooi daar een duffe blik bij, want fotogeniek ben ik niet, en tadaaa:
dit idee
[ afbeelding ]
Tijd voor een Facebook-account dan.quote:
Zal ik het alvast opschrijven in mijn toekomstige agenda?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon zien.31 maart?
Is goed. Alhoewel het zonde is als ik het ook niet in mijn smartphone zet natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik het alvast opschrijven in mijn toekomstige agenda?
Ik kan ook niet garanderen dat ik dan deze telefoon nog hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed. Alhoewel het zonde is als ik het ook niet in mijn smartphone zet natuurlijk.
Hij staat al in mijn agenda, die 100% zeker synchroniseert. Google!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet garanderen dat ik dan deze telefoon nog hebAl zouden die gegevens technisch gezien gesynchroniseerd moeten worden.
Was het Radiohead geweest, had ik meegegaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Tegan het volgende:
Omg, hier wil ik heen.
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1016/The_Kooks
The Kooks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |