Een momentje om te koesterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
ben dislectys
Tally vertel het ze!
En hey nu hebben jullie wel even een leuk momentje in dit topic
Oh god heb ik dat weer, is het een potquote:
Ja. Wie niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever aambeien na de seks dan aardbijen met ook_gek?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god heb ik dat weer, is het een pot
Als eten equivalent zou zijn van zwanger zijn, dan zouden we een enorm overbevolkingsprobleem hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Ik ben aan het eten. Zou ik dan ook zwanger zijn?
* ook_gek heeft ook een lichte vrouwelijke kant.quote:
Ik hoop het niet want ik heb de hele dag al trek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
We hebben niet eens gedate, zo een superzaad heb ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We hebben niet eens gedate, zo een superzaad heb ik ook weer niet hoor
quote:
Ik val niet op vrouwen. Ik val op karakterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]je mist hier ook vanalles als je drie jaar lang bijna nooit meer komt kijken...
(gaat sneller dan GTST)
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever aambeien na de seks dan aardbijen met ook_gek?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.
Prima keuze.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..
Hey een man mag zijn dromen hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.
Dat is best saaiquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..
Aardbeien zijn nooit saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey een man mag zijn dromen hebben
[..]
Dat is best saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |