quote:
Oeh, romantisch!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gezellig hapje en drankje doen terwijl we de zon in de zee zien zakken en de hemel verlicht zien worden door sterren terwijl we samen tegen elkaar aan zitten onder een warme deken en een hoog opgestookt vuurtje.
Dit is vast beter
quote:
Niet te serieus nemen hè. Jezelf zijn lijkt me zeker beter dan je gedrag aanmeten wat niet bij je past.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Uhm is dat belangrijk dan? Ben gewoon me zelf, meer niet
Je bent door die snoepjes gedrogeerd hè!quote:
Nouja, ik zou mezelf wel zien zitten met [voer willekeurige lekkere acteur of zanger in]. Maar met JD doe'k dat soort dingen niet hoor. Daar zijn we iets te nuchter voor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je bent door die snoepjes gedrogeerd hè!
Waarom zou je dat wel met een willekeurige lekkere acteur of zanger doen, en niet met je eigen vent? Dat snap ik dan weer niet zo goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik zou mezelf wel zien zitten met [voer willekeurige lekkere acteur of zanger in]. Maar met JD doe'k dat soort dingen niet hoor. Daar zijn we iets te nuchter voor.
Dat staat er toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat wel met een willekeurige lekkere acteur of zanger doen, en niet met je eigen vent? Dat snap ik dan weer niet zo goed.
Fok! en serieus nemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen hè. Jezelf zijn lijkt me zeker beter dan je gedrag aanmeten wat niet bij je past.
Hoi lolaatje, wat een mooie oorbellen heb jij in, ik heb een snoepje die qua kleur prima bij past. Heb ze thuis liggen. Kom je mee?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je bent door die snoepjes gedrogeerd hè!
Het is een dromerige setting en over acteurs kun je alleen maar dromen. Ergo. Dromerig dus dan kan het.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus met een willekeurige acteur ben je daar niet te nuchter voor, en wel bij je eigen vent?
Er zijn in Nederland best genoeg dromerige plekjes en momenten hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een dromerige setting en over acteurs kun je alleen maar dromen. Ergo. Dromerig dus dan kan het.
Wanneer kan dat nou hier in Nederland? Het regent, het waait, en de Noordzee-kust is alles behalve romantisch.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan halverwege de avond even Twitter checken.
Er is nog een plekje vrij op me bank met lekker warm vuurtje en dekentje!quote:
Voor jou niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is nog een plekje vrij op me bank met lekker warm vuurtje en dekentje!
En in de ochtend ontbijt op bed met heerlijke verse aardbijen, verse jus en glaasje champagne. Lekker over de top!
Mits je een vrouw bent natuurlijk
Ik heb liever aardbeien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is nog een plekje vrij op me bank met lekker warm vuurtje en dekentje!
En in de ochtend ontbijt op bed met heerlijke verse aardbijen, verse jus en glaasje champagne. Lekker over de top!
Mits je een vrouw bent natuurlijk
Oeh ik zie een uitdagingquote:
Een momentje om te koesterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
ben dislectys
Tally vertel het ze!
En hey nu hebben jullie wel even een leuk momentje in dit topic
Oh god heb ik dat weer, is het een potquote:
Ja. Wie niet dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever aambeien na de seks dan aardbijen met ook_gek?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god heb ik dat weer, is het een pot
Als eten equivalent zou zijn van zwanger zijn, dan zouden we een enorm overbevolkingsprobleem hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Ik ben aan het eten. Zou ik dan ook zwanger zijn?
* ook_gek heeft ook een lichte vrouwelijke kant.quote:
Ik hoop het niet want ik heb de hele dag al trek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
We hebben niet eens gedate, zo een superzaad heb ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We hebben niet eens gedate, zo een superzaad heb ik ook weer niet hoor
quote:
Ik val niet op vrouwen. Ik val op karakterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]je mist hier ook vanalles als je drie jaar lang bijna nooit meer komt kijken...
(gaat sneller dan GTST)
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever aambeien na de seks dan aardbijen met ook_gek?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.
Prima keuze.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..
Hey een man mag zijn dromen hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schattig dat je nog denkt dat jouw zaad ooit bij mij in de buurt gaat komen.
Dat is best saaiquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga voor aardbeien na de seks, zonder ook_gek..
Aardbeien zijn nooit saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey een man mag zijn dromen hebben
[..]
Dat is best saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |