Nou en. Ik had 'm ook voor m'n ouders en oma gemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan zeg je van mij dat ik oud word? Mên, burgerlijker dan een kersen-monchou taart wordt het niet
Ben jij echt wel man? Taartjes bakken, moeilijk doen over hoe je haar zit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moet naar de kapper, maar weet niet wat ik met m'n haar wil...
Wijf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Auootje poetsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij echt wel man? Taartjes bakken, moeilijk doen over hoe je haar zit.
Ik heb hier een tondeuse, wil je wel even helpen met dat probleemquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Toen ik net naar de wc ging nog wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij echt wel man? Taartjes bakken, moeilijk doen over hoe je haar zit.
Maar ik heb het nu een klein beetje lang, maar zit te twijfelen om het weer kort te laten knippen.quote:
Die heb ik zelf ook. Maar gemilimetert staat me niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb hier een tondeuse, wil je wel even helpen met dat probleem
Post een foto, vertellen ze hier wel wat beter staat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:17 schreef Goddelijker het volgende:
Maar ik heb het nu een klein beetje lang, maar zit te twijfelen om het weer kort te laten knippen.
Heb nu geen foto bij de hand.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Post een foto, vertellen ze hier wel wat beter staat.
Homoquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ah smoesjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een foto van zichzelf online.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb nu geen foto bij de hand.
Awwwwquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah smoesjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een foto van zichzelf online.
O CL, wat vind je van mijn water"rat"
[ afbeelding ]
Oke sssstquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Kuukske het volgende:
En 1 boterham extra is wel wat weinig hoor. 2 a 3 komt al meer in de buurt. Maar dat hangt ook af van wat je normaal al eet.
Je mag er van het voedingscentrum in ieder geval 6 a 7. Maar het is geen Z&G hier. Dus sssst.
Jawel hoor! Samen naar de supermarkt lopen en ieder een handvat vasthouden tijdens het dragen van de tasquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan zeg je van mij dat ik oud word? Mên, burgerlijker dan een kersen-monchou taart wordt het niet
Zo erg is het niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke sssst
[..]
Jawel hoor! Samen naar de supermarkt lopen en ieder een handvat vasthouden tijdens het dragen van de tas
Komt nog! Als je zo loopt denk je terug aan dit moment. Lekker mietje / homa van mequote:
Jij bent een 'happy single'?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komt nog! Als je zo loopt denk je terug aan dit moment. Lekker mietje / homa van me
Jup, maar sta altijd open voor een date!quote:
Euh...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah smoesjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel ergens een foto van zichzelf online.
Doggy!quote:
Is dat niet tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, maar sta altijd open voor een date!
Niet.quote:Dus wanneer kan je?
nee hoor het is maar een date, ga niet trouwen!quote:
ohquote:Niet.
Zo begint het enkel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor het is maar een date, ga niet trouwen!
Ja en stopt het direct! Op naar de volgendequote:
Misschien is William tegen die tijd alweer gescheiden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:31 schreef Tegan het volgende:
Boh daten. Misschien mijn regel maar een jaar uitstellen.
William is lelijk geworden. Ik wil Harry nu. Of Sam Bronson.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien is William tegen die tijd alweer gescheiden.
Ik begin me af te vragen of dat single zijn wel een keuze isquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja daten... Daten.... Gewoon effe wat gezellig sappie drinken of happie eten.
Klinkt beter dan zuipenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Tegan het volgende:
Ik date niet met mannen die 'sappie drinken'.
Nee. En dat klinkt ook niet goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt beter dan zuipen
Drink geen bier, anders had ik wel biertje gezegt.....
Maar is geen date, is gewoon gezellig avondje of middagje hebben
Oh ja, ik haalde ze door elkaar. Die heeft alleen een relatie toch? Alles kan kapotquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
William is lelijk geworden. Ik wil Harry nu. Of Sam Bronson.
Maar als je het aantal scheidingen van die familie telt is de kans aanwezig ja.
Nee, het is uit. Tenminste, laatste wat ik hoorde. En bonus is. Harry en Sam zijn vriendenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh ja, ik haalde ze door elkaar. Die heeft alleen een relatie toch? Alles kan kapot.
Dit. Sappie drinken klinkt echt verwijfd.quote:
Gezellig hapje en drankje doen terwijl we de zon in de zee zien zakken en de hemel verlicht zien worden door sterren terwijl we samen tegen elkaar aan zitten onder een warme deken en een hoog opgestookt vuurtje.quote:
Ik zie mogelijkheden!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is uit. Tenminste, laatste wat ik hoorde. En bonus is. Harry en Sam zijn vrienden.
Ik durf me vrouwelijke kant te showenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit. Sappie drinken klinkt echt verwijfd.
Uhm, nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gezellig hapje en drankje doen terwijl we de zon in de zee zien zakken en de hemel verlicht zien worden door sterren terwijl we samen tegen elkaar aan zitten onder een warme deken en een hoog opgestookt vuurtje.
Dit is vast beter
De vraag is wat je daarmee bereiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik durf me vrouwelijke kant te showen
De vrijgezellenstatusquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De vraag is wat je daarmee bereikt.
Ja nou je doet het er maar mee. Ga me niet aanpassen aan een vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je best een move kunnen maken. Kom je hier vaker? Ofzo.
Uhm is dat belangrijk dan? Ben gewoon me zelf, meer nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De vraag is wat je daarmee bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |