Oh, ging het daar om?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Er zit ook aardig wat werk in voor een auto zo glimt.
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kantquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ehhh.. ehh.. ANT POST SNEL EEN FOTO!
Trouwen. Je wordt oud.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kant.
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kant.
Ah. In de buurt dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goddelijker, studeert, 20 jaar, omg. Utrecht.
Aha. Maarehm, wat brengt je in ons gezelschap?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Verveling?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aha. Maarehm, wat brengt je in ons gezelschap?
Verveel jij je op FOK!? Ga je schamen zeg!quote:
Erg hè?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verveel jij je op FOK!? Ga je schamen zeg!
Ja, hij kwam uiteindelijk even voor 4 uur vannacht opdagen.quote:
Hoe goddelijk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ze waren tof! De foto's danquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar was ik dan niet bijquote:
Mja ik heb niet zo'n zin om te slachten. Jij?quote:
Zo Goddelijk dat er geen foto in het fotoboek staat. Hmm...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vrij Goddelijk, al is dat natuurlijk relatief.
Als je zo graag een foto wilt zien kan ik die wel sturen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo Goddelijk dat er geen foto in het fotoboek staat. Hmm...
Arm beestje. Heeft 'ie veel plekjes?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Mokkel is de lul: morgen naar de dierenarts
Why?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Mokkel is de lul: morgen naar de dierenarts
Er zitten kleine witte dingetjes in z'n oor. Ik heb echt overal jeuk nu, vooral na Reportage van zondagavondquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Arm beestje. Heeft 'ie veel plekjes?
Zoals?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik toch maar beter geen hond nemen als ik dit alvind. Terwijl ik bij onze hond wel goordere dingen heb gezien/gedaan. Misschien (ont-)went het snel
Diarree opruimen, drollen oppakken, zeik opruimen, oren schoonmaken, kont afvegen, onder de douche gooien als ze in een luier of stront had gerold. Al deed m'n moeder het meeste. Anaalklieren uitdrukken lieten we lekker door de hondentrimmer doen.quote:
Ik heb laatst mijn schoonhond nog in bad gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diarree opruimen, drollen oppakken, zeik opruimen, oren schoonmaken, kont afvegen, onder de douche gooien als ze in een luier of stront had gerold. Al deed m'n moeder het meeste. Anaalklieren uitdrukken lieten we lekker door de hondentrimmer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |