Oh, ging het daar om?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Er zit ook aardig wat werk in voor een auto zo glimt.
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kantquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Ehhh.. ehh.. ANT POST SNEL EEN FOTO!
Trouwen. Je wordt oud.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kant.
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt net al een partij foto's van mijn bruiloft gezien. Dat zijn er genoeg voor 20 jaar van mijn kant.
Ah. In de buurt dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goddelijker, studeert, 20 jaar, omg. Utrecht.
Aha. Maarehm, wat brengt je in ons gezelschap?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Verveling?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aha. Maarehm, wat brengt je in ons gezelschap?
Verveel jij je op FOK!? Ga je schamen zeg!quote:
Erg hè?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verveel jij je op FOK!? Ga je schamen zeg!
Ja, hij kwam uiteindelijk even voor 4 uur vannacht opdagen.quote:
Hoe goddelijk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ze waren tof! De foto's danquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar was ik dan niet bijquote:
Mja ik heb niet zo'n zin om te slachten. Jij?quote:
Zo Goddelijk dat er geen foto in het fotoboek staat. Hmm...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vrij Goddelijk, al is dat natuurlijk relatief.
Als je zo graag een foto wilt zien kan ik die wel sturen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo Goddelijk dat er geen foto in het fotoboek staat. Hmm...
Arm beestje. Heeft 'ie veel plekjes?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Mokkel is de lul: morgen naar de dierenarts
Why?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Mokkel is de lul: morgen naar de dierenarts
Er zitten kleine witte dingetjes in z'n oor. Ik heb echt overal jeuk nu, vooral na Reportage van zondagavondquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Arm beestje. Heeft 'ie veel plekjes?
Zoals?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien kan ik toch maar beter geen hond nemen als ik dit alvind. Terwijl ik bij onze hond wel goordere dingen heb gezien/gedaan. Misschien (ont-)went het snel
Diarree opruimen, drollen oppakken, zeik opruimen, oren schoonmaken, kont afvegen, onder de douche gooien als ze in een luier of stront had gerold. Al deed m'n moeder het meeste. Anaalklieren uitdrukken lieten we lekker door de hondentrimmer doen.quote:
Ik heb laatst mijn schoonhond nog in bad gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diarree opruimen, drollen oppakken, zeik opruimen, oren schoonmaken, kont afvegen, onder de douche gooien als ze in een luier of stront had gerold. Al deed m'n moeder het meeste. Anaalklieren uitdrukken lieten we lekker door de hondentrimmer doen.
Nee, schoonhond.quote:
Wat voor hond heb je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, schoonhond.
Nadat ie in een sloot met kroos was gesprongen en dacht dat het gewoon gras was.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor hond heb je?
Dat had onze hond ook een keer gedaan. Liep over grasveld en PLONS. Die hond had zo'n hekel aan water
Copy + paste van het internet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je zo graag een foto wilt zien kan ik die wel sturen hoor.
Hoe kan ik jou nou vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:52 schreef ook_gek het volgende:
Tally WAT negeer je mij
Ben je me soms vergeten
Ik ben visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Je had dan ook gewoon het ras kunnen zeggen hoor
Ja nou waarom doe je me negeren danquote:
Ik ken je nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou waarom doe je me negeren dan
Hallo andere users in dit topic
Hoi ik ben ook_ gek. Wil jij een snoepje?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Dus ik mag niet met je praten
.
Ik negeer je niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou waarom doe je me negeren dan
Hallo andere users in dit topic
kleine zwarte gaatjes, hihi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)sterren-trillen.htmlWat zou zo'n mini-gat voor invloed op planeten hebben als ze botsen vraag ik me dan meteen af
Ik had er nog niet eens iets smerigs van gemaakt in mijn gedachten!quote:
je bent gewoon jaloers dat ik je voor was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die van jou hebben we nog niet gezien.
... Hm. Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi ik ben ook_ gek. Wil jij een snoepje?
Nu mag het wel, heb ne voorgesteld ben dus niet een vreemde man meer.
Dus nu mag het van je ouders. Heb ze al gebeld, kom maar mee
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik je voor was.
Je hebt mij door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik je voor was.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo vraagt een astronoom aan zijn vrouw of ze anale seks wil:"Mag ik van jouw bruine dwergster een zwart gat maken?".
uhhh .. tjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo vraagt een astronoom aan zijn vrouw of ze anale seks wil:"Mag ik van jouw bruine dwergster een zwart gat maken?".
Nou vertel, wat vind je lekker en leuk? En hoe oud ben je?quote:
Op het moment heb ik wel zin in drop. En ik vind veel leuk. En ik ben 26.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat vind je lekker en leuk? En hoe oud ben je?
Een woef!quote:
Ik wil drop voor je halen hoor! En ik vind alles leuk! Van puzzelen tot aan slootje springen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het moment heb ik wel zin in drop. En ik vind veel leuk. En ik ben 26.
En jij, en jij?
Ah wat doet het hondje, wat doet die dan?quote:
Oh. Da's oudquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil drop voor je halen hoor! En ik vind alles leuk! Van puzzelen tot aan slootje springen!
En ben net pas 31 geworden
Maar 5 jaar ouder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Da's oud. Maar wat attent dat je drop voor me wilt halen. Wil je misschien ook B&J voor me halen
.
Je hormonen stuiteren weer eens flink?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Da's oud. Maar wat attent dat je drop voor me wilt halen. Wil je misschien ook B&J voor me halen
.
Hmm.. ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
Je hormonen stuiteren weer eens flink?
Ik heb van t weekend een monchou kersentaart gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. Ik zou ook wel een frikandellenbroodje lusten
. Of een kersenflap.
Leeftijd is maar een getalquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Zoek jij maar eens een vrouw die dat ook doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal
En ze schatten me vaak 25
En tje zo ben ik, attent! Tuurlijk wil ik b&j halen voor je. Welke smaak?
Trouwens,
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een zwangere vrouw helemaal niks extra hoefd te eten. En alles eten omdat ze zwanger zijn is puur een excuus
Een zwangere vrouw heeft wetenschappelijk gezien genoeg aan 1 extra bruine boterham per dag.
broodje kroketquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. Ik zou ook wel een frikandellenbroodje lusten
. Of een kersenflap.
Belangrijker, ga dat eens volhouden tegen over een zwangere vrouw. Ze vermoord jequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een vrouw die dat ook doet.
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze me dan vermoord.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Belangrijker, ga dat eens volhouden tegen over een zwangere vrouw. Ze vermoord je
Maar het is wetenschappelijk bewezen en is dus zo!
...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal
En ze schatten me vaak 25
En tje zo ben ik, attent! Tuurlijk wil ik b&j halen voor je. Welke smaak?
Trouwens,
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een zwangere vrouw helemaal niks extra hoefd te eten. En alles eten omdat ze zwanger zijn is puur een excuus
Een zwangere vrouw heeft wetenschappelijk gezien genoeg aan 1 extra bruine boterham per dag.
En dan zeg je van mij dat ik oud word? Mên, burgerlijker dan een kersen-monchou taart wordt het nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb van t weekend een monchou kersentaart gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |