http://www.theinquirer.ne(...)xy-iii-specs-surfacequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Bron?
Wie wil er nu een phone met 1280*1024.
Of zij associëren de smaak van één van de twee opties met de kleur blauw, ergo synesthesie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
"Wil je appel/perzik of framboos/cranberry?"
"Blauw."
*![]()
*
*hoofdpijn omdat geen van beide blauw is*
Omg, tenenkrommend Engels accent van die Nederlander in de adquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.theinquirer.ne(...)xy-iii-specs-surface
Samsung lijkt hell bent om zijn hardwarematige voorsprong op de concurrentie te behouden. Al heb ik zo'n flauw vermoeden dat er nog wel wat naar beneden geschroefd gaat worden. Waar the fuck heeft een smartphone in hemelsnaam een 2 ghz quadcore voor nodig?
Angry Birds en WordFreud.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Samsung lijkt hell bent om zijn hardwarematige voorsprong op de concurrentie te behouden. Al heb ik zo'n flauw vermoeden dat er nog wel wat naar beneden geschroefd gaat worden. Waar the fuck heeft een smartphone in hemelsnaam een 2 ghz quadcore voor nodig?
Collega's vragen altijd of ze rood of blauw willen. Ik kan dat niet ><, want je kiest zoiets niet op kleur maar op smaakquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zij associëren de smaak van één van de twee opties met de kleur blauw, ergo synesthesie.
Smartphones zo lek als een mandje, niks nieuws.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
Owja speaking of phones.
Ik las dit vanmiddag.
http://webwereld.nl/nieuw(...)telen-via-skype.html
Ik zou ze appel/perzik geven als ze dat zeidenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
"Wil je appel/perzik of framboos/cranberry?"
"Blauw."
*![]()
*
*hoofdpijn omdat geen van beide blauw is*
Dus eigenlijk ligt het een beetje aan jou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Tegan het volgende:
Collega's vragen altijd of ze rood of blauw willen. Ik kan dat niet ><, want je kiest zoiets niet op kleur maar op smaak.
Mja. Collega's zeggen altijd dat ik dat zo netjes doe. Maar dat is alleen omdat ik zelf gek word als ik de kleur noemquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het een beetje aan jou.
Doe ik ook, maar een klein deel van mij sterft dan iedere keerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Smartphones zo lek als een mandje, niks nieuws.
[..]
Ik zou ze appel/perzik geven als ze dat zeiden
Neurootje!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
Mja. Collega's zeggen altijd dat ik dat zo netjes doe. Maar dat is alleen omdat ik zelf gek word als ik de kleur noem. Who cares about de klant
.
Werken met mensen is helemaal jouw ding hoor ik al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben ook van dat vitaminewater.
Roze framboos met wit etiket, wit lime met blauw etiket en oranje mango met wit etiket.
"Doe die blauwe maar." *het is wit*
"Doe die orange maar" "Het is mangosmaak." "Ja, dat bedoel ik." *not, zeg gewoon dat je op kleur kiest ipv smaak*
"Die rode." *het is roze*
Je bent bekend met het begrip 'going postal'?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Nooit ontkent dat ik niet met mensen om kan gaan. Maar ze merken het nooit, haat blijft binnen in me
. Ik ben altijd super vriendelijk
![]()
.
Vandaar going postal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
T. gaat gewoon een keer grandioos door het lint
Lily.quote:
De originele bron is 4chan en de comments zeggen al dat het obviously fake isquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb de foto's snel aan m'n moeder gegeven, die was er ehm... blij meequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar going postal.
Waar blijft die crackhoer trouwens?
Die gaan een rondje familie doen, begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de foto's snel aan m'n moeder gegeven, die was er ehm... blij mee
De belichting... echt... enorme grijze wallen. Had even snel de haarlak van m'n moeder gebruikt: normaal gesproken doet haarlak amper wat, maar nu zat m'n haar voor mijn doen alle kanten op. Gooi daar een duffe blik bij, want fotogeniek ben ik niet, en tadaaa:quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan een rondje familie doen, begrijp ik?
Ik wil het gewoon zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
De belichting... echt... enorme grijze wallen. Had even snel de haarlak van m'n moeder gebruikt: normaal gesproken doet haarlak amper wat, maar nu zat m'n haar voor mijn doen alle kanten op. Gooi daar een duffe blik bij, want fotogeniek ben ik niet, en tadaaa:
dit idee
[ afbeelding ]
Tijd voor een Facebook-account dan.quote:
Zal ik het alvast opschrijven in mijn toekomstige agenda?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon zien.31 maart?
Is goed. Alhoewel het zonde is als ik het ook niet in mijn smartphone zet natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik het alvast opschrijven in mijn toekomstige agenda?
Ik kan ook niet garanderen dat ik dan deze telefoon nog hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed. Alhoewel het zonde is als ik het ook niet in mijn smartphone zet natuurlijk.
Hij staat al in mijn agenda, die 100% zeker synchroniseert. Google!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet garanderen dat ik dan deze telefoon nog hebAl zouden die gegevens technisch gezien gesynchroniseerd moeten worden.
Was het Radiohead geweest, had ik meegegaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Tegan het volgende:
Omg, hier wil ik heen.
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1016/The_Kooks
The Kooks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |