Prima TT.quote:

Het is geen kip, geen koekje. Wel eetbaar!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef LompeHork het volgende:
Wat of wie is een Lunterse Pippeling?

quote:

Van jouw plaatjequote:

quote:

Mislukte poging tot beschutting zoeken ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Mark het volgende:
Wat betekent de uitdrukking Voor de mast zitten?

Niets meer kunnen etenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:55 schreef outtayourleague het volgende:
volgens mij betekent het dat je vol zit na het eten...

quote:

Rooseveld ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:12 schreef Baszh het volgende:
hield op 12 maart 19xx in het Amerikaans Congres een historische rede waarin hij hulp beloofde aan alle landen die zich door de communistische expansie bedreigd voelden. Voortaan bestonden er twee werelden: de 'vrije wereld' en het communisme, oftewel de Eerste wereld en Tweede wereld. Deze rede wordt wel beschouwd als het begin van de Koude Oorlog tussen de voormalige bondgenoten tegen nazi-Duitsland.

Yepquote:

Lenin ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:18 schreef Asap het volgende:
Graag 2 namen van mannen die tussen Stalin en Gorbatsjov aan de macht waren in de Sovjet Unie

quote:

stand #2417:quote:

Ik heb het denk ik goedquote:

Scheelde heel weinig met de wk finale van 2010quote:

quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Mark het volgende:
Dan wil ik wel eens een bron zien dat die WK-finale niet beter bekeken was

Ik gebruikte gewoon google als bronquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Mark het volgende:
Ah, gevonden: http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

En die waren allemaal van voor de finalequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon google als bron
De 1e 7 hits waren nederland - uruguay

Maar als de finale beter bekeken was had er NEderland - Spanje gestaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Mark het volgende:
[..]
En die waren allemaal van voor de finale

Voor kijkcijfers kun je het beste Kijkonderzoek als bron gebruiken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar als de finale beter bekeken was had er NEderland - Spanje gestaan

The Shadowsquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:59 schreef Mark het volgende:
Ik moet weg, ik laat jullie deze:
[ afbeelding ]
En: een van de beroemdste begeleidingsbands

quote:

Als je Jane Fonda bedoelt,dat was haar tante. Antwoord is zowieso foutquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Flitspaal het volgende:
Hmm, die heeft dat eerder voor moeder en opa.

Is ze een dochter van Peter dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als je Jane Fonda bedoelt,dat was haar tante. Antwoord is zowieso fout

Henryquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Is ze een dochter van Peter dan?

Ja, en Jane is de zus van Peterquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Is ze een dochter van Peter dan?

Hoe moet je dat opzoekem. Dacht dat je wel een hint zou geven dat ik in de goede richting zat. Haar vader is regisseur en acteur Jahn Huston. Twijvelde nog want ik ken denk ik de vader van John Huston niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Goed!
Toch niet stiekem opgezocht he Tong

Laatste aflevering is goed. De serie niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Bart het volgende:
Laatste aflevering van As the world turns?

Ook niet. Veel langer geleden.quote:

Nee, dat staat nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Is dat record niet wat verouderd tong?

Qua percentage huishoudens is het het record. (wiki)quote:

Ook in absolute getallen, gezien de vraagstelling van tong80 (serie).quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Baszh het volgende:
Qua percentage huishoudens is het het record. (wiki)
stand #2417:
1 Flitspaal
1 tomtomaat
4 Dopekoe
2 Asap
2 Mark
1 outtayourleague
2 Baszh
1 Bart
1 penny-wise
1 tong80

Niet in die lijstquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ook in absolute getallen, gezien de vraagstelling van tong80 (serie).

quote:

Dat is geen serie, net als de Ed Sullivan Show.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef Baszh het volgende:
[..]
Niet in die lijst
14 Super Bowl XLIV (New Orleans Saints vs. Indianapolis Colts) 53.6 million 46.4% 68% 7 February 2010 CBS

quote:
Beide vaak waar maar het is niet het soort food dat ik zoekquote:

Die term zocht ik iddquote:

Luv u more, paul elstakquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Yankee het volgende:
You can make the sun turn purple
You can make the sea turn turtle
..................
You can turn wine into water
Turn silence into laughter
Uit welke kraker + artiest?

kloptquote:

Switch kerelquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
Mag ik 7 films met een rating van 7 of hoger en minimaal 25.000 votes met het keyword "gore"?
Er zijn er 128 die aan die voorwaarden voldoen

Zeker weten zelfsquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Baszh het volgende:
Ik denk dat op deel 1 na ze niet boven de 7 komen

Tildequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe heet het golfje dat teken wel boven een letter kan komen. Het staat op een gewoon qwerty toetsenbord met SHIFT naast de 1?

quote:

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

quote:Denso is een toeleverancier van Toyota en levert elektronische componenten en samenstellingen. Toen Toyota eiste dat de onderdelen beter identificeerbaar moesten zijn, werd door een dochteronderneming van Denso een tweedimensionale streepjescode ontwikkeld.

Hehequote:

Ik heb daar ooit nog eens wat vragen naar opgestuurd die ze hebben gebruiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef lubje25 het volgende:
Wie is de presentator van Met het mes op tafel?

quote:

Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog eens wat vragen naar opgestuurd die ze hebben gebruikt

Niets voor jou om daar mee te doen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog eens wat vragen naar opgestuurd die ze hebben gebruikt

Als ze slim zijn welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?

wie weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?
nah kweenyquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Niets voor jou om daar mee te doen?

quote:Een(Engels:
) is een verbrandingskamer in de uitlaat van een turbinemotor, waarin brandstof wordt toegevoegd aan de hete uitlaatgassen, waardoor deze opnieuw worden verhit en extra stuwkracht wordt ontwikkeld.
(Engels:
) is een methode om de stuwkracht van een straalmotor van een vliegtuig te vergroten tijdens het opstijgen en klimmen, en bij gevechtsvliegtuigen om de gevechtsprestaties te verbeteren. Straalmotoren met
worden vrijwel uitsluitend gebruikt in militaire vliegtuigen. Een vliegtuig met ingeschakelde
kan worden herkend aan een zichtbare vlam uit de uitlaat, waarvan de kleur wit tot oranjerood kan zijn, afhankelijk van de temperatuur van de vlam. Tevens leidt een ingeschakelde
tot een aanzienlijke toename van het motorlawaai.

quote:

Haal dat puntje voor Yuri maar weg, We moeten wel consequent blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
stand #2417:
5 Flitspaal
1 tomtomaat
5 Dopekoe
2 Asap
2 Mark
2 outtayourleague
3 Baszh
1 Bart
2 penny-wise
1 tong80
3 Yankee
2 InTrePidIvity
4 lubje25
2 ScottTracy
2 banaantjeEE
1 ß
1 Ofyles2
1 Yurithemaster

Wist dat je dat ging vragen maar zit nu met de telefoon, dus dat lukt me niet,sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef lubje25 het volgende:
Geen idee(kan je trouwens je vraag ff bold maken? bvd)

Neequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
iets van Celine Dion misschien?

oh okquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging vragen maar zit nu met de telefoon, dus dat lukt me niet,sorry.

Ja en in de VS nummer 2quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Mark het volgende:
Bedoel je dat het in Canada een nummer 1 was?

Even wachten Yuriquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
oeps vergeten
Noem 3 van de vijf officiële talen in spanke

De band heet Glass Tiger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
nog een hintje misschien? anders maar andere vraag

Misschien als Belsen nog even langs komt, maar daar mag je niet van uit gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef lubje25 het volgende:
Doe maar een nieuwe vraag, dit wordt m niet

Berkery en ik zijn ook MUZ triviaspelersquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef ß het volgende:
[..]
Misschien als Belsen nog even langs komt, maar daar mag je niet van uit gaan.

Ik ook maar ik scoor er zelden puntenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Berkery en ik zijn ook MUZ triviaspelers
Edit: en lubje25 ook, trouwens

had ik het poedelpunt maarquote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef outtayourleague het volgende:
weer een poedelpunt, stomme smiley ook

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |