Als ze slim zijn welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?
 Komen goeie vragen langs hier
  Komen goeie vragen langs hier  

wie weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?

nah kweenyquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Niets voor jou om daar mee te doen?

quote:Een(Engels:
) is een verbrandingskamer in de uitlaat van een turbinemotor, waarin brandstof wordt toegevoegd aan de hete uitlaatgassen, waardoor deze opnieuw worden verhit en extra stuwkracht wordt ontwikkeld.
(Engels:
) is een methode om de stuwkracht van een straalmotor van een vliegtuig te vergroten tijdens het opstijgen en klimmen, en bij gevechtsvliegtuigen om de gevechtsprestaties te verbeteren. Straalmotoren met
worden vrijwel uitsluitend gebruikt in militaire vliegtuigen. Een vliegtuig met ingeschakelde
kan worden herkend aan een zichtbare vlam uit de uitlaat, waarvan de kleur wit tot oranjerood kan zijn, afhankelijk van de temperatuur van de vlam. Tevens leidt een ingeschakelde
tot een aanzienlijke toename van het motorlawaai.
 ? of
 ? of   ?
 ?

quote:

Haal dat puntje voor Yuri maar weg, We moeten wel consequent blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
stand #2417:
5 Flitspaal
1 tomtomaat
5 Dopekoe
2 Asap
2 Mark
2 outtayourleague
3 Baszh
1 Bart
2 penny-wise
1 tong80
3 Yankee
2 InTrePidIvity
4 lubje25
2 ScottTracy
2 banaantjeEE
1 ß
1 Ofyles2
1 Yurithemaster

Wist dat je dat ging vragen maar zit nu met de telefoon, dus dat lukt me niet,sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef lubje25 het volgende:
Geen idee(kan je trouwens je vraag ff bold maken? bvd)

Neequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
iets van Celine Dion misschien?

oh okquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging vragen maar zit nu met de telefoon, dus dat lukt me niet,sorry.

Ja en in de VS nummer 2quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Mark het volgende:
Bedoel je dat het in Canada een nummer 1 was?

Even wachten Yuriquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
oeps vergeten
Noem 3 van de vijf officiële talen in spanke

De band heet Glass Tiger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
nog een hintje misschien? anders maar andere vraag

Misschien als Belsen nog even langs komt, maar daar mag je niet van uit gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef lubje25 het volgende:
Doe maar een nieuwe vraag, dit wordt m niet

Berkery en ik zijn ook MUZ triviaspelersquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef ß het volgende:
[..]
Misschien als Belsen nog even langs komt, maar daar mag je niet van uit gaan.

Ik ook maar ik scoor er zelden puntenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Berkery en ik zijn ook MUZ triviaspelers
Edit: en lubje25 ook, trouwens

stand #2417:quote:

had ik het poedelpunt maarquote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef outtayourleague het volgende:
weer een poedelpunt, stomme smiley ook

stand #2417:quote:

is een kort stuk muziek (met daarin zang of spraak) ter bevordering van de herkenbaarheid van een radioprogramma, radiostation, of dj.
 is een kort stuk muziek (met daarin zang of spraak) ter bevordering van de herkenbaarheid van een radioprogramma, radiostation, of dj. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |