Als je Jane Fonda bedoelt,dat was haar tante. Antwoord is zowieso foutquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Flitspaal het volgende:
Hmm, die heeft dat eerder voor moeder en opa.

Is ze een dochter van Peter dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als je Jane Fonda bedoelt,dat was haar tante. Antwoord is zowieso fout

Henryquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Is ze een dochter van Peter dan?

Ja, en Jane is de zus van Peterquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Is ze een dochter van Peter dan?

Hoe moet je dat opzoekem. Dacht dat je wel een hint zou geven dat ik in de goede richting zat. Haar vader is regisseur en acteur Jahn Huston. Twijvelde nog want ik ken denk ik de vader van John Huston niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Goed!
Toch niet stiekem opgezocht he Tong

Laatste aflevering is goed. De serie niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Bart het volgende:
Laatste aflevering van As the world turns?

Ook niet. Veel langer geleden.quote:

Nee, dat staat nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Yankee het volgende:
[..]
Is dat record niet wat verouderd tong?

Qua percentage huishoudens is het het record. (wiki)quote:

Ook in absolute getallen, gezien de vraagstelling van tong80 (serie).quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Baszh het volgende:
Qua percentage huishoudens is het het record. (wiki)
stand #2417:
1 Flitspaal
1 tomtomaat
4 Dopekoe
2 Asap
2 Mark
1 outtayourleague
2 Baszh
1 Bart
1 penny-wise
1 tong80

Niet in die lijstquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ook in absolute getallen, gezien de vraagstelling van tong80 (serie).

quote:

stand #2417:quote:

Dat is geen serie, net als de Ed Sullivan Show.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef Baszh het volgende:
[..]
Niet in die lijst
14 Super Bowl XLIV (New Orleans Saints vs. Indianapolis Colts) 53.6 million 46.4% 68% 7 February 2010 CBS

quote:
Beide vaak waar maar het is niet het soort food dat ik zoekquote:

Die term zocht ik iddquote:

Luv u more, paul elstakquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Yankee het volgende:
You can make the sun turn purple
You can make the sea turn turtle
..................
You can turn wine into water
Turn silence into laughter
Uit welke kraker + artiest?

kloptquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |