stand #2417:quote:
Ik heb daar ooit nog eens wat vragen naar opgestuurd die ze hebben gebruiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef lubje25 het volgende:
Wie is de presentator van Met het mes op tafel?
quote:
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog eens wat vragen naar opgestuurd die ze hebben gebruikt
Niets voor jou om daar mee te doen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog eens wat vragen naar opgestuurd die ze hebben gebruikt
Als ze slim zijn welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?
wie weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens een vraag gesteld die ze een paar weken later zelf gebruikten. zouden ze meelezen?
nah kweenyquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Niets voor jou om daar mee te doen?
quote:Een(Engels:
) is een verbrandingskamer in de uitlaat van een turbinemotor, waarin brandstof wordt toegevoegd aan de hete uitlaatgassen, waardoor deze opnieuw worden verhit en extra stuwkracht wordt ontwikkeld.
(Engels:
) is een methode om de stuwkracht van een straalmotor van een vliegtuig te vergroten tijdens het opstijgen en klimmen, en bij gevechtsvliegtuigen om de gevechtsprestaties te verbeteren. Straalmotoren met
worden vrijwel uitsluitend gebruikt in militaire vliegtuigen. Een vliegtuig met ingeschakelde
kan worden herkend aan een zichtbare vlam uit de uitlaat, waarvan de kleur wit tot oranjerood kan zijn, afhankelijk van de temperatuur van de vlam. Tevens leidt een ingeschakelde
tot een aanzienlijke toename van het motorlawaai.
quote:
Haal dat puntje voor Yuri maar weg, We moeten wel consequent blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
stand #2417:
5 Flitspaal
1 tomtomaat
5 Dopekoe
2 Asap
2 Mark
2 outtayourleague
3 Baszh
1 Bart
2 penny-wise
1 tong80