Basisschool? Wat is dat?quote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Loop regel gebruiken
Niet de spellingsregels van de basisschool kennen
quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
Maar ik doe nu alleen eventjes mee omdat ik zag dat Argo mee aan het posten was.
Wat een eer mensen met verstand!quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
![]()
[..]
Argo is liefals jij Argo lief vind dan jij ook
quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Wat een eer mensen met verstand!
HELAASCH HEELAASCH IK GA ZELFMOORD PLEGEN IK KREEG DE FIPO NIET!quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef ThaTim het volgende:
KONING VAN DE FIPO THATIM SLAAT WEER TOE
Als jij nou eens oprot met je fipo, achterlijke mongool.quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef ThaTim het volgende:
KONING VAN DE FIPO THATIM SLAAT WEER TOE
NEEEEEEEEEEquote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef Argo het volgende:
[..]
HELAASCH HEELAASCH IK GA ZELFMOORD PLEGEN IK KREEG DE FIPO NIET!
Dat maakt niet uit.quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
TR gemaakt, jij hebt de lapo niet
School waar je eigenlijk gewoon met blokken leert spelen en juf je laat afvegen na het poepenquote:
Tss ga jij eens gauw ergens anders heen jaloerse anti-god!quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij nou eens oprot met je fipo, achterlijke mongool.
Achterlijke idioot.quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben de koning van lapo's verkrachten.
Watquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
School waar je eigenlijk gewoon met blokken leert spelen en juf je laat afvegen na het poepen
Verkapte ik ben gay post!quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben de koning van lapo's verkrachten.
je reinste godlasteringquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Tss ga jij eens gauw ergens anders heen jaloerse anti-god!
Nee man. Rustige jongen in dagelijks levenquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat doet Ajacied wel vaker. Waarschijnlijk is hij gehandicapt.
OPGEKOWED MANG &*#7890quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
Normaal zou ik dit een kutstreek vinden van Ajacied, maar nu mag het...HAHAHHHAHA KIP JE HEBT DE OP NIET AHAHAHHAHAH
terechte klacht.quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Jongens, serieus. Een lapo halen, een fipo halen, zsm een nieuw topic openen.
Serieus. Het is een forum, get a life
Ja er zitten een paar nare mensen hier af en toequote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
zo snel willen gaan dat de OP niet veranderdquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Ja daar ben ik niet blij mee! Waar is de man met de pimp hoed Akwasi ik mis hem!quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je reinste godlastering
quote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Verkapte ik wil een tovenaar in mijn poepert.
Ik kom tantoehardddddddddquote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
MK , hoe kan jij zo vaak de lapo hebben ?
Ik had hem 3 topics geleden, ik jatte haar lapo HAHAHAHquote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
MK , hoe kan jij zo vaak de lapo hebben ?
Gr.quote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ga wat anders doen dan naar deze bagger kijken.
Beetje krapjes, sinds mijn vriendin me in een kuisheidsgordel stopte maar het gaat wel goed en bij jou?quote:
chillende maffaibaasquote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kom tantoeharddddddddd
quote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had hem 3 topics geleden, ik jatte haar lapo HAHAHAH
no hate want mk is lief
Ik vermoedelijk ook.quote:Op maandag 19 september 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ga wat anders doen dan naar deze bagger kijken.
Ik ontken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
Stelling: driepink en argo zijn vieze mannetjes.
Ik zeg ja.
Ik zeg nee.quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Want?quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Ik hou van je kip, niet zo boos doen op me...quote:
nee want monchou is soort kaas en kwark is kwarkquote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Is Monchoutaart hetzelfde als kwarktaart?
neequote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Is Monchoutaart hetzelfde als kwarktaart?
was grapje ik kan niet boos op jou wordenmquote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hou van je kip, niet zo boos doen op me...![]()
Waar is de liefde dan....![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Want?
Seks op z'n tijd kan heul geen kwaad.
Kwark is een soort heel verse kaas.quote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee want monchou is soort kaas en kwark is kwark
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
Doei Patje en doei sharr,
vroeger was alles beter...
weten jullie nog?
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
weten jullie nog?
quote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
weten jullie nog?
Zoals FOK!ken?quote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
Oke nu ga ik ook wat nuttigs doen. Houdoe.
Ga heen jij bent bang voor een mug wat wil je beginnen tegen een jonge beestachtige God?quote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
HOE DURVEN JULLIE MIJN STELLING TE ONTKENNEN KOM HIER DAN IK PAK MIJN KNUPPEL MIJN KKKNUPPEL ZOALS EEN ECKTE amenth DAT ZOU ZEGGEN
JA ik ben er nog niet heel lang maar iets vroegerder was het chiller en niet zoveel baggerquote:
Jouw komst is een uitzondering, schoonheid van me...quote:
Verdomme nu besef ik me dat ik ook hw heb!quote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ofja ik snap 't wel maar weet niet wat ik af moet hebben morgen nou gr
oh mijn hart is weer heelquote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jouw komst is een uitzondering, schoonheid van me...Jij bent alles voor me, dat besef je toch wel? Zonder jou in mijn leven stel ik niks voor... Zonder jouw liefde zou ik zelfmoord plegen...
Mag ik ook eens 1xtje mee?quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
was bazenavond met serhat en fatih
je mag wel van me overschrijven morgen hoorrrquote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Verdomme nu besef ik me dat ik ook hw heb!
geil!quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo
ik was naar de wc heb ik iets gemist
Je bent dus toch dat meisje bij mij in de klas die zo liefjes glimlachte?quote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je mag wel van me overschrijven morgen hoorrr
Jaquote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Je bent dus toch dat meisje bij mij in de klas die zo liefjes glimlachte?
En ik dus niet ik snap het niet waarom niet graag uitleg?quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef Ragboer het volgende:
Intronic denkt oldskool te zijn met zijn aanmaakdatum maar is eigenlijk noob omdat nauwelijks gepost. Sharr, Patje en Dalando begrijpen...
Morgen weer gezellig praten?quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja![]()
: @::@:@:@:@::@:@:@:@:@:@::@:@:@ :$
Where's my car?quote:
Dat was naar mij toch?quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja![]()
: @::@:@:@:@::@:@:@:@:@:@::@:@:@ :$
quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef Ragboer het volgende:
Intronic denkt oldskool te zijn met zijn aanmaakdatum maar is eigenlijk noob omdat nauwelijks gepost. Sharr, Patje en Dalando begrijpen...
Mij.quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Maar heb ik iets gemist menschen
Niet echt behalve dat ik geil ben en mijn vriendin me in een kuisheidsgordel heeft geplaatst.quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja, Argo maakte een spelfout.quote:Op maandag 19 september 2011 19:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
wat denk je jongeeee weet je hoe sterk ik ben zoals rambo ik raak je aan en je valt neer moet je fittiee zeg dannn morgenavond 9 uur bijlmer station kom dan als je geen baby benttquote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga heen jij bent bang voor een mug wat wil je beginnen tegen een jonge beestachtige God?
saaiquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet echt behalve dat ik geil ben en mijn vriendin me in een kuisheidsgordel heeft geplaatst.
ohquote:
DAT MEEN JE NIETquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Argo maakte een spelfout.
Haha lekker onder de plakquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet echt behalve dat ik geil ben en mijn vriendin me in een kuisheidsgordel heeft geplaatst.
Ik ben der, maar vergeet wel niet dat ik een berserker ben en jaren aan Odin's zijde heb gevochten!quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
wat denk je jongeeee weet je hoe sterk ik ben zoals rambo ik raak je aan en je valt neer moet je fittiee zeg dannn morgenavond 9 uur bijlmer station kom dan als je geen baby bentt
Klein beetje onder de plak maar ik vind het wel geil stiekem!quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
[..]
DAT MEEN JE NIET![]()
![]()
[..]
Haha lekker onder de plak?
beswelquote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
ik dacht zo wrm is het koud blijkt dat raam openstaat echt een mongool ikke
je eigen plaksel ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Klein beetje onder de plak maar ik vind het wel geil stiekem!
Syndroom van down is het!quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
Dat heb ik vet vaak.quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
Nee de kuisheidsgordel..quote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je eigen plaksel ?
Sowieso :4quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was naar mij toch?Die leuke lach...
oke deal. Weet wel dat ik echt eng ben en rambo. En rocky. En mohammed ali. Ik bewerk je face.quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben der, maar vergeet wel niet dat ik een berserker ben en jaren aan Odin's zijde heb gevochten!
Mja verwarming staat dan ook uit geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Slecht voor het millieu
Ik ben een 2de Jack Dempsey.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef coban het volgende:
[..]
oke deal. Weet wel dat ik echt eng ben en rambo. En rocky. En mohammed ali. Ik bewerk je face.
Wie komen kijken naar onze gevecht morgen?
Stelling: coban wint.
Ik zeg ja.
Ik praat niet meer met jou.quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar
pimmetje2010
mc-piel
Allemaal verloren bazen
Mc-pielquote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar
pimmetje2010
mc-piel
Allemaal verloren bazen
* BBQSausage mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef coban het volgende:
argoo noemde mij een syndroomvandownkidnje iemand sla hem! En wel nu!
IRC DEMONEN!quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.
[/me]
matties 4 life coban, jwz.
quote:
Daarom niet.quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mc-piel
Pimmetje
Nectar_________________________________________________________x9001
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omygod hier wordt ik zo boos om
leraren die niet duidelijk zijn
blackboard dat niet fatsoenlijk gebruikt wordt
ongeregeldheid
We zitten dus wel op dezelfde schule.quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ongeregeldheid
bbqquote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.
[/me]
matties 4 life coban, jwz.
ja dat vind ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ongeregeldheid
Onvergeeflijk.quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SHIT MAAK I KZELFS EEN DT FOUT
LOllllllllololololquote:
ok dan is het goedquote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja verwarming staat dan ook uit geloof ik.
Ja en al helemaal op fok!quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, echt. Dat dit kan in Nederland hè?
Haten op speedking ? Waarom ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, dat speedking snel een permban mag pakken. Wat een klapjosti is dat.
En nu ga ik lieve schatjes van me.
Kusjes voor mijn meisjes (hosseldehossel)
En voor mijn mannen een bluetoothboks.
Challas.
Wat niks mis mee om onderdanigheid eens geil te vinden!quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
LOllllllllolololol
[..]
ok dan is het goed
[..]
Ja en al helemaal op fok!
thalla fe rasekquote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, dat speedking snel een permban mag pakken. Wat een klapjosti is dat.
En nu ga ik lieve schatjes van me.
Kusjes voor mijn meisjes (hosseldehossel)
En voor mijn mannen een bluetoothboks.
Challas.
Hm als je die op je cleavage gooit en ik ze eruit mag grijpen kom ik!quote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zonder wel met framboosjes
omdatquote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op speedking ? Waarom ?
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Neenquote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Hm als je die op je cleavage gooit en ik ze eruit mag grijpen kom ik!
Je hebt toch grijphanden....zitten die ook goed vastgeknoopt ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een kuisheidsgordel om niks dat mis kan gaan!
Nee maar jouw wens is wet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je hebt toch grijphanden....zitten die ook goed vastgeknoopt ?
ahwwww * PamSwynfordDeBeaufort troost BBQSausagequote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
Oh noes, nu heb ik mijn 13337e post gemist.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
lueken liedje voor iedereeen
Jij bent de bazin. *knielt teder*quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Goedzo zo mag ik het horen
Ik mijn 33333e laatst.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
Oh noes, nu heb ik mijn 13337e post gemist.
Oeh me likey likeyquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de bazin. *knielt teder*![]()
![]()
Ik ga mijn tong trainen speciaal voor jou!quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oeh me likey likey
moet dat dan :dquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef aight1 het volgende:
soms zijn lampen echt niet zo indrukwekkend
quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ga mijn tong trainen speciaal voor jou!
Wat liefquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahwwww * PamSwynfordDeBeaufort troost BBQSausage
verders nog iets ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat lief
Nu voel ik me meteen een stuk beter, dankje.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Het komt helemaal goed mijn meesteres!
Alles voor jou<3.quote:
Tederheid tederheid!quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef coban het volgende:
meidenbladenvol emotionele domme shit
mua als doel is van lamp om indrukwekkend te zijn mja dan wel opzichquote:
gisterlekteikbeniknuzwanger.jpgquote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef coban het volgende:
meidenbladenvol emotionele domme shit
[..]
Het komt helemaal goed mijn meesteres!
[..]
Alles voor jou<3.
[..]
Tederheid tederheid!
Niet haten op mijn slaafje jaquote:
Niceeeequote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Je mag me helemaal africhten zoals jij het wilt!
Nou, een ban voor een bepaalde user zou niet verkeerd zijn. Maar die vlieger gaat helaas niet op.quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
verders nog iets ?
Vanwaar deze opmerking meneer Aight1?quote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef aight1 het volgende:
Pam en Argo jullie moeten minder posten
Wiequote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, een ban voor een bepaalde user zou niet verkeerd zijn. Maar die vlieger gaat helaas niet op.
Verder heb ik nu niets te klagen.
Nee hoor, ik ben gewoon een heel sympathieke jongeman.quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij is BBQSausage ook aan de hosselcultuur begonnen.
het gaat me te rap en het is vaak niet boeiend.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vanwaar deze opmerking meneer Aight1?
zekersquote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een heel sympathieke jongeman.
Nee viel mij ook al op, Geil was ineens dik gezellie en lachen en zo bomvolquote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
het gaat me te rap en het is vaak niet boeiend.
Argo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
Je gaat naar een onbewoond eiland en wat neem je mee?
snap niet hoe mensen kunnen posten of smsen ofzo op fietsquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee viel mij ook al op, Geil was ineens dik gezellie en lachen en zo bomvol![]()
Mss ff op die fiets verder posten ?
Jou.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
AMBYquote:
Een boot.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
Hallo Pam.quote:
hoezo droog ik ben tante oei ik bedoel tantoe natquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
omg aight dalando jullie droge reacties
Wat is dat?quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef coban het volgende:
omg argo en pam ik vind jullie heel aardig daarom verwijs ik jullie door naar de pm functie hier op fok.
Ik neem een helikopter mee, een zweep en jou, en Akwasi mag ook mee!quote:
je gebruikte tantoequote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoezo droog ik ben tante oei ik bedoel tantoe nat
?quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Over makkelijk te hosselen gesproken_!_!__!_!__!_!
Nou, er is zo'n persoon die zeg maar, in zijn username beweert erg serieus te zijn. Terwijl hij zich afvraagt waarom ik hem heb geblockt op het forum, en van DM/PM. Waarna hij juist doorgaat met de bron van die blocks die ik hem heb gegeven.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wie
anders DM me maar
Ben je zo makkelijk?quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Over makkelijk te hosselen gesproken_!_!__!_!__!_!
Hallo we zitten gewoon een beetje te fokkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef coban het volgende:
omg argo en pam ik vind jullie heel aardig daarom verwijs ik jullie door naar de pm functie hier op fok.
nou ik begroette jullie al 2x en alleen pam heeft hoi gezegtquote:
oh srry zag je niet bn beetje bezigquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
nou ik begroette jullie al 2x en alleen pam heeft hoi gezegt
sry ik begroet vrijwel nooit mensenquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
bedoel je barbeknoei?quote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die ene die zichzelf jonge tedere nogwatnoemt
JAA WAAROM ZEGT NIEMAND HOI TEGEN KAK!quote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laat me raden, zo heet je kat?
Vibrators op zonnen energie?quote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik neem apparaten mee op zonne/energie![]()
ey geen problem tog we zijn broeders Gquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
sry ik begroet vrijwel nooit mensen
Oh nais jij, Bruno en ik.quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef Ragboer het volgende:
Ik neem MarokkaanseKip mee, anders ben ik zo alleen...
aaahwwquote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef Dalando het volgende:
ik neem mijn ollie mee, da's mijn knuffel
ja no spang manquote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
ey geen problem tog we zijn broeders G
Lijkt me geil!quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
....hoe weet je dat
+mij.quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh nais jij, Bruno en ik.
Goedzo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik bewonder je brein
quote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die ene die zichzelf jonge tedere nogwatnoemt
Wat?quote:
watquote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
MK en coban zijn mijn FOK!-vriendinnetjes
ConscienceNL is mijn FOK!-mattie.
Weer een reden meer om je niet meer te spreken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
MK en coban zijn mijn FOK!-vriendinnetjes
ConscienceNL is mijn FOK!-mattie.
wiewieiwieiwieiwequote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef aight1 het volgende:
Ik heb veel vriendjes en vriendinnetjes op FOK!. En 1 vrouw
Pijn.quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb geen FOK! vriendjes. Misschien SV.
BFFs niet te breken je hoort dezequote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef coban het volgende:
mk is mijn allerbeste vriendinnetje op fok
aight is mijn allerbeste man op fok (niet dat ik er meer heb)
Deze postquote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Jij bent ook een soort FOK!-vriendjequote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weer een reden meer om je niet meer te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |