bbqquote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.
[/me]
matties 4 life coban, jwz.
ja dat vind ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omygod hier wordt ik zo boos om
leraren die niet duidelijk zijn
blackboard dat niet fatsoenlijk gebruikt wordt
ongeregeldheid
Onvergeeflijk.quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SHIT MAAK I KZELFS EEN DT FOUT
LOllllllllololololquote:
ok dan is het goedquote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja verwarming staat dan ook uit geloof ik.
Ja en al helemaal op fok!quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, echt. Dat dit kan in Nederland hè?
Haten op speedking ? Waarom ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, dat speedking snel een permban mag pakken. Wat een klapjosti is dat.
En nu ga ik lieve schatjes van me.
Kusjes voor mijn meisjes (hosseldehossel)
En voor mijn mannen een bluetoothboks.
Challas.
Wat niks mis mee om onderdanigheid eens geil te vinden!quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
LOllllllllolololol
[..]
ok dan is het goed
[..]
Ja en al helemaal op fok!
thalla fe rasekquote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, dat speedking snel een permban mag pakken. Wat een klapjosti is dat.
En nu ga ik lieve schatjes van me.
Kusjes voor mijn meisjes (hosseldehossel)
En voor mijn mannen een bluetoothboks.
Challas.
Hm als je die op je cleavage gooit en ik ze eruit mag grijpen kom ik!quote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zonder wel met framboosjes
omdatquote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op speedking ? Waarom ?
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Neenquote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Hm als je die op je cleavage gooit en ik ze eruit mag grijpen kom ik!
Je hebt toch grijphanden....zitten die ook goed vastgeknoopt ?quote:Op maandag 19 september 2011 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een kuisheidsgordel om niks dat mis kan gaan!
Nee maar jouw wens is wet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je hebt toch grijphanden....zitten die ook goed vastgeknoopt ?
ahwwww * PamSwynfordDeBeaufort troost BBQSausagequote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
Oh noes, nu heb ik mijn 13337e post gemist.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
lueken liedje voor iedereeen
Jij bent de bazin. *knielt teder*quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Goedzo zo mag ik het horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |