je eigen plaksel ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Klein beetje onder de plak maar ik vind het wel geil stiekem!
Syndroom van down is het!quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
ik dacht zo wrm is het koud blijkt dat raam openstaat echt een mongool ikke
Dat heb ik vet vaak.quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
ik dacht zo wrm is het koud blijkt dat raam openstaat echt een mongool ikke
Nee de kuisheidsgordel..quote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je eigen plaksel ?
Sowieso :4quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was naar mij toch?Die leuke lach...
oke deal. Weet wel dat ik echt eng ben en rambo. En rocky. En mohammed ali. Ik bewerk je face.quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben der, maar vergeet wel niet dat ik een berserker ben en jaren aan Odin's zijde heb gevochten!
Mja verwarming staat dan ook uit geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Slecht voor het millieu
Ik ben een 2de Jack Dempsey.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef coban het volgende:
[..]
oke deal. Weet wel dat ik echt eng ben en rambo. En rocky. En mohammed ali. Ik bewerk je face.
Wie komen kijken naar onze gevecht morgen?
Stelling: coban wint.
Ik zeg ja.
Ik praat niet meer met jou.quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar
pimmetje2010
mc-piel
Allemaal verloren bazen
Mc-pielquote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar
pimmetje2010
mc-piel
Allemaal verloren bazen
* BBQSausage mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef coban het volgende:
argoo noemde mij een syndroomvandownkidnje iemand sla hem! En wel nu!
IRC DEMONEN!quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.
[/me]
matties 4 life coban, jwz.
quote:
Daarom niet.quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mc-piel
Pimmetje
Nectar_________________________________________________________x9001
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omygod hier wordt ik zo boos om
leraren die niet duidelijk zijn
blackboard dat niet fatsoenlijk gebruikt wordt
ongeregeldheid
We zitten dus wel op dezelfde schule.quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omygod hier wordt ik zo boos om
leraren die niet duidelijk zijn
blackboard dat niet fatsoenlijk gebruikt wordt
ongeregeldheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |