ohquote:
DAT MEEN JE NIETquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Argo maakte een spelfout.
Haha lekker onder de plakquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet echt behalve dat ik geil ben en mijn vriendin me in een kuisheidsgordel heeft geplaatst.
Ik ben der, maar vergeet wel niet dat ik een berserker ben en jaren aan Odin's zijde heb gevochten!quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
wat denk je jongeeee weet je hoe sterk ik ben zoals rambo ik raak je aan en je valt neer moet je fittiee zeg dannn morgenavond 9 uur bijlmer station kom dan als je geen baby bentt
Klein beetje onder de plak maar ik vind het wel geil stiekem!quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
[..]
DAT MEEN JE NIET![]()
![]()
[..]
Haha lekker onder de plak?
beswelquote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
ik dacht zo wrm is het koud blijkt dat raam openstaat echt een mongool ikke
je eigen plaksel ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Klein beetje onder de plak maar ik vind het wel geil stiekem!
Syndroom van down is het!quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
Dat heb ik vet vaak.quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
Nee de kuisheidsgordel..quote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je eigen plaksel ?
Sowieso :4quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was naar mij toch?Die leuke lach...
oke deal. Weet wel dat ik echt eng ben en rambo. En rocky. En mohammed ali. Ik bewerk je face.quote:Op maandag 19 september 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben der, maar vergeet wel niet dat ik een berserker ben en jaren aan Odin's zijde heb gevochten!
Mja verwarming staat dan ook uit geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Slecht voor het millieu
Ik ben een 2de Jack Dempsey.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef coban het volgende:
[..]
oke deal. Weet wel dat ik echt eng ben en rambo. En rocky. En mohammed ali. Ik bewerk je face.
Wie komen kijken naar onze gevecht morgen?
Stelling: coban wint.
Ik zeg ja.
Ik praat niet meer met jou.quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar
pimmetje2010
mc-piel
Allemaal verloren bazen
Mc-pielquote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar
pimmetje2010
mc-piel
Allemaal verloren bazen
* BBQSausage mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.quote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef coban het volgende:
argoo noemde mij een syndroomvandownkidnje iemand sla hem! En wel nu!
IRC DEMONEN!quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[me=BBQSausage]mept Argo knock-out met een dooie vis, zo bam op z'n grote neus.
[/me]
matties 4 life coban, jwz.
quote:
Daarom niet.quote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mc-piel
Pimmetje
Nectar_________________________________________________________x9001
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omygod hier wordt ik zo boos om
leraren die niet duidelijk zijn
blackboard dat niet fatsoenlijk gebruikt wordt
ongeregeldheid
We zitten dus wel op dezelfde schule.quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omygod hier wordt ik zo boos om
leraren die niet duidelijk zijn
blackboard dat niet fatsoenlijk gebruikt wordt
ongeregeldheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |