het gaat me te rap en het is vaak niet boeiend.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vanwaar deze opmerking meneer Aight1?
zekersquote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een heel sympathieke jongeman.
Nee viel mij ook al op, Geil was ineens dik gezellie en lachen en zo bomvolquote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
het gaat me te rap en het is vaak niet boeiend.
Argo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
Je gaat naar een onbewoond eiland en wat neem je mee?
snap niet hoe mensen kunnen posten of smsen ofzo op fietsquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee viel mij ook al op, Geil was ineens dik gezellie en lachen en zo bomvol![]()
Mss ff op die fiets verder posten ?
Jou.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
AMBYquote:
Een boot.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
Hallo Pam.quote:
hoezo droog ik ben tante oei ik bedoel tantoe natquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
omg aight dalando jullie droge reacties
Wat is dat?quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef coban het volgende:
omg argo en pam ik vind jullie heel aardig daarom verwijs ik jullie door naar de pm functie hier op fok.
Ik neem een helikopter mee, een zweep en jou, en Akwasi mag ook mee!quote:
je gebruikte tantoequote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoezo droog ik ben tante oei ik bedoel tantoe nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |