Niceeeequote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Jaloers?
[..]
Je mag me helemaal africhten zoals jij het wilt!
Nou, een ban voor een bepaalde user zou niet verkeerd zijn. Maar die vlieger gaat helaas niet op.quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
verders nog iets ?
Vanwaar deze opmerking meneer Aight1?quote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef aight1 het volgende:
Pam en Argo jullie moeten minder posten
Wiequote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, een ban voor een bepaalde user zou niet verkeerd zijn. Maar die vlieger gaat helaas niet op.
Verder heb ik nu niets te klagen.
Nee hoor, ik ben gewoon een heel sympathieke jongeman.quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij is BBQSausage ook aan de hosselcultuur begonnen.
het gaat me te rap en het is vaak niet boeiend.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vanwaar deze opmerking meneer Aight1?
zekersquote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een heel sympathieke jongeman.
Nee viel mij ook al op, Geil was ineens dik gezellie en lachen en zo bomvolquote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
het gaat me te rap en het is vaak niet boeiend.
Argo.quote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik heb een idee
Je gaat naar een onbewoond eiland en wat neem je mee?
snap niet hoe mensen kunnen posten of smsen ofzo op fietsquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee viel mij ook al op, Geil was ineens dik gezellie en lachen en zo bomvol![]()
Mss ff op die fiets verder posten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |