Aaaw!quote:Op zondag 18 september 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel me boos maar ik weet niet waarom. Help me.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
Ik voel mij lichtelijk aangeschoten.. Ik heb met vrienden iets te veel voor een zondag gedronken omdat ik zag dat de treinen niet reden
Moet gij niet slapenquote:
HJquote:
Thatim ook hier beterz.quote:
oh, maar toch nog zo vroeg opstaan op je laatste vakantiedagquote:Op maandag 19 september 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Overmorgen is pas mn eerste schooldag.
jamaarquote:Op maandag 19 september 2011 00:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh, maar toch nog zo vroeg opstaan op je laatste vakantiedag
slecht geregeld klinker!
Dit meen je niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In een ontvoeringszaak van de min of meer bekende Nederlandse cultheld „Zanger Rinus‟ zijn de ontvoerders op alles voorbereid. In verband met de ernstige hartkwaal van Rinus zijn zelfs speciale geneesmiddelen in huis gehaald. Wanneer ze de ontvoerde man de medicijnen hebben toegediend, ontdekken ze hun vergissing: de ontvoerde man, Frans, lijkt alleen maar op Rinus en overleeft de injectie met de hartspierversterkende middelen (letharyciet) niet. De ontvoering speelt zich af op 3 mei 2011 te Drachten.
De gedraging van de ontvoerders wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, op 3 mei 2011 te Drachten, Frans om het leven hebben gebracht, door hem, toen en aldaar, een dodelijke dosis letharyciet toe te dienen” (art. 287 Sr).
NO WAY
SLA ZE NEERquote:Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu ik zag twee vet mooie regenbogen maar niemand gaf een neuk omggg
Net of je regenbogen neer kan slaanquote:
Ik ben er net van afgekicked, nu voel ik iets kriebelen...quote:
Ik kan alles, wees gewaarschuwd.quote:Op maandag 19 september 2011 10:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Net of je regenbogen neer kan slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Zat liever gewoon in de klas maar goed.quote:
Pak de auto van je moeder?quote:Op maandag 19 september 2011 12:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zat liever gewoon in de klas maar goed.
Nahquote:
Gezellie!quote:Op maandag 19 september 2011 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo, ik wacht op Mark en dan gaan we even naar de H&M in Utrecht!
PRECIES WAT IK DACHTquote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij kwam ik Kaasrol tegen daarnet in Utrecht, kan Kaasrol dit bevestigen?
je keek me zo aan ik werd bang bohhhhhquote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
PRECIES WAT IK DACHT
Ik dacht ik zeg niks, straks ben je het niet en is het zo genant.
Bij de AH to go?
Kan wel, ik was ontzettend chagrijnig want mijnquote:Op maandag 19 september 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je keek me zo aan ik werd bang bohhhhh
nee hoor ik was vrolijk en alles jan aan mn zijde en loopt kaasrol langs, herkende hem half. Ga echt geen onbekenden aansprekenquote:
Dat idee dus ja, ik wist het ook niet zeker ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor ik was vrolijk en alles jan aan mn zijde en loopt kaasrol langs, herkende hem half. Ga echt geen onbekenden aanspreken
De trein van 5 voor 5 vanaf spoor 7?quote:Op maandag 19 september 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit al in treintjee woehoe
quote:
in de trein moet je eerst nog een product erop zetten geloof ikquote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Kaasrol het volgende:
Maar even serieus. Waarom doet reizen op saldo het niet met mijn studenten OV? Heb het net opgehaald maar er stond gewoon 'inchecken niet mogelijk', ook al had ik er net 30 euro op gezet.
Je moet eerst dat ding activeren ofzo. Hij werkt bij mij pas vanaf 1 oktober.quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Kaasrol het volgende:
Maar even serieus. Waarom doet reizen op saldo het niet met mijn studenten OV? Heb het net opgehaald maar er stond gewoon 'inchecken niet mogelijk', ook al had ik er net 30 euro op gezet.
nee 16:40 treinquote:Op maandag 19 september 2011 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
De trein van 5 voor 5 vanaf spoor 7?
Ja, studentenreisproduct maar dat heb ik dus net gehaald. Op de site van de NS stond dat het dan moest kunnen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
in de trein moet je eerst nog een product erop zetten geloof ik
Niet..?quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
HALLO Kaasrol ik heb je niet gezien
Dit dus. Maar reizen op saldo, met korting, zou toch al wel moeten kunnen?quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je moet eerst dat ding activeren ofzo. Hij werkt bij mij pas vanaf 1 oktober.
Niet hier.quote:
Niet met die kaart, geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit dus. Maar reizen op saldo, met korting, zou toch al wel moeten kunnen?
Ik zou jou waarschijnlijk ook niet herkennen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:43 schreef Kaasrol het volgende:
Maar die had ik natuurlijk toch niet herkend.
KB wist me ook te herkennen toch.quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou jou waarschijnlijk ook niet herkennen.
Dat is waar.quote:Op maandag 19 september 2011 17:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
KB wist me ook te herkennen toch.
quote:
quote:Van Lauwerszee tot Dollard tou,
van Drenthe tot aan 't Wad,
doar gruit, doar bluit ain wonderlaand,
rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
is Grunnen, Stad en Ommelaand;
ain pronkjewail in golden raand
is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
doar soest 't aan diek en wad,
mor rusteg waarkt en wuilt het volk,
het volk van Loug en Stad.
is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaid,
de wille, vast as stoal.
Doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
in richt- en slichte toal.
is Stad en Ommelaand!
quote:Ik ben een Zwollenaar,
een echte Zwollenaar.
Ik doe niet vaak zo raar,
in 't volle openbaar.
Onder de Peperbus,
is 't leven altijd knus.
Bekijk mijn vingers maar,
ik ben een Zwollenaar!
quote:
Baas.quote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik wacht in het Noorderplantsoen.
Eckte bazen liggen op bed.quote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Kaasrol het volgende:
Eckte bazen zitten lekker in het zonnetje in een tuinstoel.
oerman!quote:Op maandag 19 september 2011 17:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vandaag een boom omgehakt met een bijl.
is op de bank ook goed?quote:
ja boh leuke afsluiter van de vakantie vandaag, was vandaag bij janquote:
viel tegenquote:Op maandag 19 september 2011 17:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
oerman!
[..]
is op de bank ook goed?
ik in de week van 24 oktoberquote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja boh leuke afsluiter van de vakantie vandaag, was vandaag bij janen morgen eerste lesdag
en over 4 weken heb ik alweer herfstvakantie!
het klinkt wel heel stoerquote:
Ik ga dan ook voor kalfjes die zijn nog lekker jong en mals.quote:
Je gaat toch niet de mama van Kaasrol opeten??!?quote:Op maandag 19 september 2011 18:11 schreef Joosterd het volgende:
Ik moet nog eten.Ik kan wel een
op.
![]()
Is veel geld hoor, 20 euroquote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Flitskikker het volgende:
Na een halfjaar is m'n prepaid op.
Zal ik met 10 of 20 euro opwaarderen?
ik heb hetzelfde en heb vodafone dus kan alleen maar met 20 opladenquote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel eigenlijk. Heb er ongeveer een halfjaar mee gedaan
Via de website kun je ook 10 euro kiezen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde en heb vodafone dus kan alleen maar met 20 opladen
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keerquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Via de website kun je ook 10 euro kiezen.
Slecht, ik kon het niet vinden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hey. Hoe was het bij de H&M?
De H&M?quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, ik kon het niet vinden.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, ik kon het niet vinden.
Ik dacht alquote:
Ik denk dat ik 10 neem. Ding is kapot aan het gaan, dus als ik een nieuwe nodig heb binnenkort...quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keer
Trouwens, via diezelfde site kun je per dag 2 gratis SMS'jes sturen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keer
Kan je zo weer een half jaar verder.quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 10 neem. Ding is kapot aan het gaan, dus als ik een nieuwe nodig heb binnenkort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
oeeh relaxed stuur eens een linkjequote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Trouwens, via diezelfde site kun je per dag 2 gratis SMS'jes sturen.
Eeensch!quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je zo weer een half jaar verder.
Iets korter denk, maar wel langer dan een maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://my.vodafone.nl/my_vodafonequote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
oeeh relaxed stuur eens een linkje
Ben je geen sms sletje?quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iets korter denk, maar wel langer dan een maand
quote:Op maandag 19 september 2011 18:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben je geen sms sletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ook wel door m'n toestel komen![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
![]()
Zal ook wel door m'n toestel komen
Kijk, dat kan ik al niet.quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ff Wordfeud op het telefoontje installeren.
Huh wat voor spel is dat dan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Spelletje dat je kan spelen op je telefoon tegen andere mensen.
scrabble maar je hoeft pas binnen 72 uren te reagerenquote:Op maandag 19 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh wat voor spel is dat dan?
ja geef je nick danquote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef xCore het volgende:
Doe mij met mij wordfeuden, altijd leuk in de trein
Ben jij Engels dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben jij Engels dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben jij Engels dan?Nee, maar ik kan best in het Engels spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet cheaten he!quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan best in het Engels spelen.
Perfect spelletje voor in de treinquote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh grappig. Ik moet het nog even leren hoor.
Komt waarschijnlijk omdat er dan een letter aan een ander woord vast komt te zitten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb al een vest aan, maar hij kent het woord 'kast' niet.
Ga op kamers man.quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Morgen 6 uur op. Vervolgens om 9 uur college. Daarna 6,5 uur tussenuur. Tot zeven uur college. Om de dag af te sluiten met een terugtocht naar huis van 2 uur. Meteen bed in duiken, want volgende morgen weer om 6 uur op.
Ik zit in Utrecht en dat is dus het probleem. Iedere dag met de bus&trein vanuit Eindhoven (plaatsje daaronder) . Dus ik ga maar eens echt mijn best doen om een kamer te fixen.quote:
Valkenswaard?quote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht en dat is dus het probleem. Iedere dag met de bus&trein vanuit Eindhoven (plaatsje daaronder) . Dus ik ga maar eens echt mijn best doen om een kamer te fixen.Anti-klacht is dan weer dat ik maar 10,5 uur in de week les heb.
Ach, ligt vlakbijquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Aalst-Waalre. En meer van mijn privacy geef ik niet prijs haha.
misschienquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
mag ik dan ook geen hallo zeggen of zo
TU? En inderdaad, retedruk daar.quote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, ligt vlakbij
Maar ik moet elke dag naar Eindhoven, verschrikkelijk station.
Al die treinen komen op hetzelfde moment aan 's ochtends, en ik kom natuurlijk aan op het spoor dat het verst van de uitgang ligt, bah, mensen die niet doorlopen 's ochtendsquote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
TU? En inderdaad, retedruk daar.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
vertel ome nick alles over je grote liefde
quote:
Spoor 1 dus, want ik neem aan dat je de bus moet nemen naar TU/Fontys/Whatever. Ik zit op spoor 5, fijn perron wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Al die treinen komen op hetzelfde moment aan 's ochtends, en ik kom natuurlijk aan op het spoor dat het verst van de uitgang ligt, bah, mensen die niet doorlopen 's ochtends
Ik hoef geen bus te nemen, is 5 min lopen vanaf station naar TUquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Spoor 1 dus, want ik neem aan dat je de bus moet nemen naar TU/Fontys/Whatever. Ik zit op spoor 5, fijn perron wel.
Owjahquote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik hoef geen bus te nemen, is 5 min lopen vanaf station naar TU
Veldhoven naar Eindhoven CS is nog geen 15 min met de bus :")quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
OwjahMaar wel bij de buszijde dus? Ken serieus ook mensen die op kamers gaan in Eindhoven terwijl ze er wonen of in een omliggend dorp als Geldrop, Veldhoven, noem maar op.
jij doet niet alles aan jordy gefen hequote:
tuurlijk welquote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Veldhoven naar Eindhoven CS is nog geen 15 min met de bus :")
[..]
jij doet niet alles aan jordy gefen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |