Is veel geld hoor, 20 euroquote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Flitskikker het volgende:
Na een halfjaar is m'n prepaid op.
Zal ik met 10 of 20 euro opwaarderen?
ik heb hetzelfde en heb vodafone dus kan alleen maar met 20 opladenquote:Op maandag 19 september 2011 18:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel eigenlijk. Heb er ongeveer een halfjaar mee gedaan
Via de website kun je ook 10 euro kiezen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde en heb vodafone dus kan alleen maar met 20 opladen
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keerquote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Via de website kun je ook 10 euro kiezen.
Slecht, ik kon het niet vinden.quote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hey. Hoe was het bij de H&M?
De H&M?quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, ik kon het niet vinden.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, ik kon het niet vinden.
Ik dacht alquote:
Ik denk dat ik 10 neem. Ding is kapot aan het gaan, dus als ik een nieuwe nodig heb binnenkort...quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keer
Trouwens, via diezelfde site kun je per dag 2 gratis SMS'jes sturen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keer
Kan je zo weer een half jaar verder.quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 10 neem. Ding is kapot aan het gaan, dus als ik een nieuwe nodig heb binnenkort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
oeeh relaxed stuur eens een linkjequote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Trouwens, via diezelfde site kun je per dag 2 gratis SMS'jes sturen.
Eeensch!quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je zo weer een half jaar verder.
Iets korter denk, maar wel langer dan een maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://my.vodafone.nl/my_vodafonequote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
oeeh relaxed stuur eens een linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |