Dat idee dus ja, ik wist het ook niet zeker ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor ik was vrolijk en alles jan aan mn zijde en loopt kaasrol langs, herkende hem half. Ga echt geen onbekenden aanspreken
De trein van 5 voor 5 vanaf spoor 7?quote:Op maandag 19 september 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit al in treintjee woehoe
quote:
in de trein moet je eerst nog een product erop zetten geloof ikquote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Kaasrol het volgende:
Maar even serieus. Waarom doet reizen op saldo het niet met mijn studenten OV? Heb het net opgehaald maar er stond gewoon 'inchecken niet mogelijk', ook al had ik er net 30 euro op gezet.
Je moet eerst dat ding activeren ofzo. Hij werkt bij mij pas vanaf 1 oktober.quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Kaasrol het volgende:
Maar even serieus. Waarom doet reizen op saldo het niet met mijn studenten OV? Heb het net opgehaald maar er stond gewoon 'inchecken niet mogelijk', ook al had ik er net 30 euro op gezet.
nee 16:40 treinquote:Op maandag 19 september 2011 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
De trein van 5 voor 5 vanaf spoor 7?
Ja, studentenreisproduct maar dat heb ik dus net gehaald. Op de site van de NS stond dat het dan moest kunnen.quote:Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
in de trein moet je eerst nog een product erop zetten geloof ik
Niet..?quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
HALLO Kaasrol ik heb je niet gezien
Dit dus. Maar reizen op saldo, met korting, zou toch al wel moeten kunnen?quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je moet eerst dat ding activeren ofzo. Hij werkt bij mij pas vanaf 1 oktober.
Niet hier.quote:
Niet met die kaart, geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit dus. Maar reizen op saldo, met korting, zou toch al wel moeten kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |