Aaaw!quote:Op zondag 18 september 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel me boos maar ik weet niet waarom. Help me.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
Ik voel mij lichtelijk aangeschoten.. Ik heb met vrienden iets te veel voor een zondag gedronken omdat ik zag dat de treinen niet reden
Moet gij niet slapenquote:
HJquote:
Thatim ook hier beterz.quote:
oh, maar toch nog zo vroeg opstaan op je laatste vakantiedagquote:Op maandag 19 september 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Overmorgen is pas mn eerste schooldag.
jamaarquote:Op maandag 19 september 2011 00:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh, maar toch nog zo vroeg opstaan op je laatste vakantiedag
slecht geregeld klinker!
Dit meen je niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In een ontvoeringszaak van de min of meer bekende Nederlandse cultheld „Zanger Rinus‟ zijn de ontvoerders op alles voorbereid. In verband met de ernstige hartkwaal van Rinus zijn zelfs speciale geneesmiddelen in huis gehaald. Wanneer ze de ontvoerde man de medicijnen hebben toegediend, ontdekken ze hun vergissing: de ontvoerde man, Frans, lijkt alleen maar op Rinus en overleeft de injectie met de hartspierversterkende middelen (letharyciet) niet. De ontvoering speelt zich af op 3 mei 2011 te Drachten.
De gedraging van de ontvoerders wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, op 3 mei 2011 te Drachten, Frans om het leven hebben gebracht, door hem, toen en aldaar, een dodelijke dosis letharyciet toe te dienen” (art. 287 Sr).
NO WAY
SLA ZE NEERquote:Op maandag 19 september 2011 08:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu ik zag twee vet mooie regenbogen maar niemand gaf een neuk omggg
Net of je regenbogen neer kan slaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |