Even citeren.quote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
DASTAN SCHIET OP IK STA OP HET PUNT KLAAR TE KOMEN
Gatsiedarrie jijquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
DASTAN SCHIET OP IK STA OP HET PUNT KLAAR TE KOMEN
ik probeerde aan te sapennenquote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom je arm voor je buik btw?
Hij heeft gwn bierbuik duhh.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom je arm voor je buik btw?
Ik haat het strandquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
kom dastan niet zo verlegen, op het strand loop je toch ook met een blote bast rond![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft gwn bierbuik duhh.
ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
zo ziet zowat iedereen eruit met een hemd aan
doe ook namens mijquote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga je betasten tijdens de meet bohh
En nu ga ik eventjes roken dag.
OMGGGGGG CAMEL??!!!!!!!quote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga je betasten tijdens de meet bohh
En nu ga ik eventjes roken dag.
Jeetje zeg, we matchen. Ik heb nu ook zo'n ding aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje zeg, we matchen. Ik heb nu ook zo'n ding aan.GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geil tochquote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf rookt iedereen hier in een keer
Daar moet je trots op zijn. Bierbuik beste buik.quote:
\Jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar moet je trots op zijn. Bierbuik beste buik.
OMG IK WIL OOKquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga waterpijpen met mijn klas jwt
daarom ook zelf gaan rokenquote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zoenen met een asbak is niet mijn ambitie eigenlijk.
Pijpen met je klas pfffieewquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga waterpijpen met mijn klas jwt
Ik kan er niet tegen, dus daar begin ik maar niet aan.quote:
Ja die 5 jongens in mijn klas gaan wat belevenquote:
ja, dat is waarheidquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
een waterpijpbeurt is te vergelijken met driehonderd tot zeshonderd sigaretten
oquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, dat is waarheid
tweehonderd tot driehonderd echter
Jij bent mijn ideale vrouwquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, dat moeten ze zelf weten. Mensen vertellen dat ze niet/wel moeten roken.
wiskunde a de gekstequote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
we waren met 7 man, 2x hele waterpijp opgerookt.
dus dan zal ik ongeveer 85 sigaretten in 1 avond op hebben
wat een record
baasquote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wiskunde a de gekste
quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wiskunde a de gekste
Betweterquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, dat moeten ze zelf weten. Mensen vertellen dat ze niet/wel moeten roken.
Ik zou het niet vertrouwen hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vandaag echt in een goede bui.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
en dan gaat ze met de deuren slaan (lees: de sc wegklikken) omdat ze er niet tegen kan en dan gaat ze iedereen haten
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vandaag echt in een goede bui.
Gladiator dit dat zus zoquote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen hoor.![]()
Nee. Ik zit serieus met een big smile achter mijn laptop.quote:
Moet ik bang zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen hoor.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef jordyqwerty het volgende:
op onze meet was ezell heel lief hoor
quote:
Waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik zit serieus met een big smile achter mijn laptop.
Zo stoned als een garnaal.quote:
Zuurpruim.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik zit serieus met een big smile achter mijn laptop.
[..]
Moet ik bang zijn?
[..]
[..]
zo zondequote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
ezell doet aan niks, behalve aan water drinken
wat een bitchquote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tara besluit op 2 februari 2011 haar moeder te doden door het avondeten (in de pan) met arsenicum te besprenkelen. Haar inwonende zus, Gina, eet elke avond mee, en zowel de moeder als ook de zus sterven. Voor de rechtbank benadrukt Tara dat zij de dood van deze zus niet wilde, maar dat zij wel wist dat haar zus mee zou eten. Dit alles gebeurt in Uithuizermeden.
De gedraging van Tara wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, Tara, op 2 februari 2011 te Uithuizermeden opzettelijk Gina van het leven heeft beroofd, hebbende zij, toen en aldaar, met dat opzet een dodelijke hoeveelheid arsenicum in de pan gedeponeerd, welk voedsel ook Gina zou eten en door welk gif, na het eten daarvan, Gina is overleden” (art. 287 Sr)
Vertel me jullie professionele mening over Tara.
Mijn mening is: Wat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tara besluit op 2 februari 2011 haar moeder te doden door het avondeten (in de pan) met arsenicum te besprenkelen. Haar inwonende zus, Gina, eet elke avond mee, en zowel de moeder als ook de zus sterven. Voor de rechtbank benadrukt Tara dat zij de dood van deze zus niet wilde, maar dat zij wel wist dat haar zus mee zou eten. Dit alles gebeurt in Uithuizermeden.
De gedraging van Tara wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, Tara, op 2 februari 2011 te Uithuizermeden opzettelijk Gina van het leven heeft beroofd, hebbende zij, toen en aldaar, met dat opzet een dodelijke hoeveelheid arsenicum in de pan gedeponeerd, welk voedsel ook Gina zou eten en door welk gif, na het eten daarvan, Gina is overleden” (art. 287 Sr)
quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zo zonde
mezelf tegenspreken
tik me aan
Tara heeft groot gelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gekke koekwaus.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hjb groepsdrukquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]je hebt gister cola op, dus jij doet niet meer mee
Ik ben bezig met strafrecht.quote:
a) neequote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben bezig met strafrecht.
Bij het verhaaltje wat je net hebt gelezen moet ik de volgende vragen beantwoorden.
Hieronder volgen enkele casussen waarbij opzet een rol speelt. U dient bij elke casus
aan te geven of:
a) het ten laste gelegde feit kan worden bewezen, waarbij u met name in dient te
gaan op het ten laste gelegde opzet;
b) of het ten laste gelegde feit kan worden gekwalificeerd.
ik ben blij dat ik niet rechten ben gaan studerenquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben bezig met strafrecht.
Bij het verhaaltje wat je net hebt gelezen moet ik de volgende vragen beantwoorden.
Hieronder volgen enkele casussen waarbij opzet een rol speelt. U dient bij elke casus
aan te geven of:
a) het ten laste gelegde feit kan worden bewezen, waarbij u met name in dient te
gaan op het ten laste gelegde opzet;
b) of het ten laste gelegde feit kan worden gekwalificeerd.
haha lol omg xd roflquote:Op zondag 18 september 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehehe, mijn broertje moest een verhaal schrijven voor school![]()
![]()
Je bent 18. Dan mag dat.quote:Op zondag 18 september 2011 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ZE NOEMEN ME STEEDS U IK BEN GODVERDOMME GEEN U IK BEN GODVERDOMME EEN KUTVENTJE UIT BRABANT NOEM ME GEEN U NOEM ME SJEF DAT IS VEEL ACCURATER DAN U GODVERDOMME HEB IK AL GODVERDOMME GEZEGD ZO NIET BIJ DEZEN GODVERDOMME FLIKKER OP MET JE U
Want?quote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
Ik moet ook plassen, maar ik durf niet meer uit mijn kamer te gaan.
Nee van mij. Mijn vader is dusdanig tegen tabak, dat hij `wat een smerige man` roept, wanneer hij een knul ziet roken in een film. Terwijl hij jaren zelf aan een pijp heeft gelurkt. Hypocrisie ten top.quote:
JIJ WAS TOCH GESGTOPT.quote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee van mij. Mijn vader is dusdanig tegen tabak, dat hij `wat een smerige man` roept, wanneer hij een knul ziet roken in een film. Terwijl hij jaren zelf aan een pijp heeft gelurkt. Hypocrisie ten top.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vandaag ook al in zo'n goede bui.
Blaas trainen altijd handig.quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
Ja, het spijt mij. Niet rest mij dan te gaan slapen met een volle blaas.
Ja, wat is het nou. De ene dag ben ik eng, de volgende dag ben ik weer een baas. Verwarrende shit man, geen genot.quote:
ik ben een wijf, dus mijn mening verandert met de dagquote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou. De ene dag ben ik eng, de volgende dag ben ik weer een baas. Verwarrende shit man, geen genot.
Oja, da's waar ook. Even vergeten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben een wijf, dus mijn mening verandert met de dag
Mijn niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben een wijf, dus mijn mening verandert met de dag
heb je ook een slurfje tussen je benenquote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb wel mannelijke trekjes ja.
Een mini, ik schaam me er dood voor.quote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je ook een slurfje tussen je benen
picsquote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een mini, ik schaam me er dood voor.
In de FOK.rar gestopt.quote:
Issie ookquote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
ik lig dag en nacht jordy te stalken via whatsapp, daarom gaat ie zo snel leeg. dus als je dat ook doet bij sander, issie in no time leeg
quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Meisjes met een Noord-Hollands accent
verwachte reactie:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn facebookwall zo ingesteld dat er niemand dingen op achter kan laten maar nu krijg ik het niet meer weg en nu is mn facebook saai omdat ik nooit meldingen krijgen en zo ben ik dus afgekickt. Dit was mijn pleidooi.
Goed pleidooi. 8+.quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn facebookwall zo ingesteld dat er niemand dingen op achter kan laten maar nu krijg ik het niet meer weg en nu is mn facebook saai omdat ik nooit meldingen krijgen en zo ben ik dus afgekickt. Dit was mijn pleidooi.
Kom op, op papier is dat "woord" nog kutter dan wanneer je het uitspreekt.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
euhm dat ja euhhh gezackd voor nederlands dusja
Soort van betoog. Je vertelt in ieder geval een verhaal om andere mensen ergens van te overtuigen.quote:
noujaquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soort van betoog. Je vertelt in ieder geval een verhaal om andere mensen ergens van te overtuigen.
Overtuigde ik je?quote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soort van betoog. Je vertelt in ieder geval een verhaal om andere mensen ergens van te overtuigen.
Jij altijd.quote:
volgens mij zesde stap van een strafprocesquote:Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, pleidooien zitten vaak in strafrechtelijke zaken. Sowieso dat ik dat woord vaak ga bezigen de komende tijd.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
euhm dat ja euhhh gezackd voor nederlands dusja
jij was maandag toch vrijquote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu ga ik douchen en slapen hoor want morgen 'eerste schooldag'.Hoezee.
jijquote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja omdat stage pas 3 oktober begint. MAAR DAT WETEN MIJN OUDERS NIET.
waarom zoveel overbodige informatiequote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thom besluit op 3 februari 2011 zijn vriendin Nevina als verjaardagscadeau een Fiat Seicento 2000 aan te bieden. Zijn keuze valt op deze auto, omdat deze de meest onveilige is in zijn klasse en er een grote kans is dat deze auto in de slip raakt, volgens het Euro NCAP. Wanneer zijn vriendin haar eerste ritje maakt, gebeurt hetgeen Thom begeerde: zijn vriendin raakt in de slip met haar auto op een weg in Tilburg en botst frontaal tegen een boom. Ze is op slag dood.
De gedraging van Thom wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat hij op 3 februari 2006 te Tilburg, Nevina opzettelijk van het leven heeft beroofd door met dat opzet haar een auto aan te bieden terwijl hij ervan op de hoogte was, door navraag te doen bij het Euro NCAP, dat de aanmerkelijke kans aanwezig was dat de auto in de slip zou raken en er een dodelijk ongeluk zou plaatsvinden.” (art. 287 Sr)
Godverdomme, Thom, HARDE BAAS.
Wat?? Doe even niet zo vaag zemmel aap. Dat jij nou al bijna een maand naar school gaat kan ik niks aan doen toch.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thom besluit op 3 februari 2011 zijn vriendin Nevina als verjaardagscadeau een Fiat Seicento 2000 aan te bieden. Zijn keuze valt op deze auto, omdat deze de meest onveilige is in zijn klasse en er een grote kans is dat deze auto in de slip raakt, volgens het Euro NCAP. Wanneer zijn vriendin haar eerste ritje maakt, gebeurt hetgeen Thom begeerde: zijn vriendin raakt in de slip met haar auto op een weg in Tilburg en botst frontaal tegen een boom. Ze is op slag dood.
De gedraging van Thom wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat hij op 3 februari 2006 te Tilburg, Nevina opzettelijk van het leven heeft beroofd door met dat opzet haar een auto aan te bieden terwijl hij ervan op de hoogte was, door navraag te doen bij het Euro NCAP, dat de aanmerkelijke kans aanwezig was dat de auto in de slip zou raken en er een dodelijk ongeluk zou plaatsvinden.” (art. 287 Sr)
Godverdomme, Thom, HARDE BAAS.
was gewoon een algemene mededeling.quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?? Doe even niet zo vaag zemmel aap. Dat jij nou al bijna een maand naar school gaat kan ik niks aan doen toch.
Krijg een ziekte.quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
was gewoon een algemene mededeling.
Scherp man. Ik zal het morgen tegen m'n docent Bennie zeggen dat ie een dikke faalhond is.quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
en volgens mij klopt iets niet.
er staat 3 februari 2011 cadeau dit dat, en dan gaan we terug naar 2006?
Veel succes KB.quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu ga ik douchen en slapen hoor want morgen 'eerste schooldag'.Hoezee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat universiteit. Interessant willen doen alles.quote:
gewoon zeggen dat je de vragen niet kan beantwoorden omdat het gewoon niet klopt en gebruik dat als excuus voor het niet maken van je huiswerkquote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Scherp man. Ik zal het morgen tegen m'n docent Bennie zeggen dat ie een dikke faalhond is.
eerst vraag je me om een lijstje met liedjes voor je te maken en daarna hoor ik er geen fuck meer van en luister je niet eensquote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie begon er net nou? OHJA.
zo is klinkerbotsing ze belooft me ook van ALLES maar nakomen NEEEEEEEEEEEEEE HOORRRRquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
eerst vraag je me om een lijstje met liedjes voor je te maken en daarna hoor ik er geen fuck meer van en luister je niet eens![]()
val in de pratsj.
Ik heb ze wel geluisterd OMG.quote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
eerst vraag je me om een lijstje met liedjes voor je te maken en daarna hoor ik er geen fuck meer van en luister je niet eens![]()
val in de pratsj.
schuif dat lijstje in je anus gewoonquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
val in de pratsj.
DOE EVEN NORMAAL JOU HELPEN ZAL IK DUS OOK NEIT MEER TFOE. ZEMMEL A BEZEM A HARK. A GRASMAAIER.quote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo is klinkerbotsing ze belooft me ook van ALLES maar nakomen NEEEEEEEEEEEEEE HOORRRR
KB
ja maar het moet voor datgene wat we vanmiddag hebben besproken alleen dat nog maar help me omg okkquote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL JOU HELPEN ZAL IK DUS OOK NEIT MEER TFOE. ZEMMEL A BEZEM A HARK. A GRASMAAIER.
NEE. Neem die woorden terug, kutje.quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar het moet voor datgene wat we vanmiddag hebben besproken alleen dat nog maar help me omg okk
mattie beter hou je bek of ik klap je andere oog dr ook uitquote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
schuif dat lijstje in je anus gewoon
auwwwww steek in mn hartquote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE. Neem die woorden terug, kutje.
JE GEBRUIKT ME GEWOONquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ze wel geluisterd OMG.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf voor Kindergarten ben ik nu weer in beland.
We zitten niet in de VS tochquote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf voor Kindergarten ben ik nu weer in beland.
Kindergarten is Deutsch, verdammt scheissmal.quote:
je vergeet liedjes zingenquote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
heerlijk heet water over je heen, je wassen met een sponsje boh nadenken over het leven en alles
hjbquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kindergarten is Deutsch, verdammt scheissmal.
Lelijk inderdaad, andere versie is beter.quote:
Jij woont godverdomme bekant in Duitsland man. Sowieso dat ze in Zitterd ook een Kindergarten hebben.quote:
neequote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij woont godverdomme bekant in Duitsland man. Sowieso dat ze in Zitterd ook een Kindergarten hebben.
nog steeds lelijkquote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lelijk inderdaad, andere versie is beter.
Maar deze blijft een absoluut genot.
quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij woont godverdomme bekant in Duitsland man. Sowieso dat ze in Zitterd ook een Kindergarten hebben.
Laptop?quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij krijg ik die koffiemeur nooit meer uit mijn toetsenbord.
quote:
Nee dat gelukkig niet, maar wel een losse die best duur was.quote:
Verdomme die is baasquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
koop voor me, iemand.
waar kan ik haar bestellen?quote:
Kan niet, er is maar één exemplaar en die heb ik al besteld.quote:
Nataliequote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan niet, er is maar één exemplaar en die heb ik al besteld.
Zullen we weer vriendjes zijn?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als we het dan toch over guilty pleasures hebben.
¤500 en we praten er niet meer over.quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zullen we weer vriendjes zijn?
hoinquote:
Ze maakt zelfs een nummer van Kesha acceptabel.quote:
Dit is de mijne:quote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als we het dan toch over guilty pleasures hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is de mijne:Ik dacht al dat het Gareth Gates zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het Gareth Gates zou zijn
Gareth Gatesquote:
Standaard kledingwinkel muziek.quote:
liefdesverdriet jongeman?quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wrm ken ik deze uberhaupt
op dit moment nietquote:
quote:
pijnlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:53 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie spammen teveel. Hebben jullie geen studentenleven om je om te bekommeren ofzo?
Ritmo-post.quote:Op zondag 18 september 2011 22:53 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie spammen teveel. Hebben jullie geen studentenleven om je om te bekommeren ofzo?
Die ken ik ook! Altijd leuk om die oude liedjes weer eens een keer te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |