niet veel, wij kochten er een voor de vakantie voor 3 tientjes.quote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
serieus wel een goed idee. wat kosten die dingen?
waarquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef xCore het volgende:
[..]
niet veel, wij kochten er een voor de vakantie voor 3 tientjes.
dat is veeeeeelm attiequote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef xCore het volgende:
[..]
niet veel, wij kochten er een voor de vakantie voor 3 tientjes.
watquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
walgelijknu wil ik je niet meer meeten
winterquote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
roken
rokers belachelijk maken
rokers in de winter belachelijk maken
de winter die eraan zit te komen![]()
Roken in de winter is een absolute godengift.quote:Op zondag 18 september 2011 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
roken
rokers belachelijk maken
rokers in de winter belachelijk maken
de winter die eraan zit te komen![]()
nou nog nooit gedaan geloof ikquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Roken in de winter is een absolute godengift.
bekijken hoe je je poten aan het bevriezen bentquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Roken in de winter is een absolute godengift.
impliceren dat je niet kan roken met handschoenen aanquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bekijken hoe je je poten aan het bevriezen bent
O, sorry, nee, hier is het: de snelste, de topicmeester. Sorry als ik je heb gekwetst.quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
hahaha nee ik dacht ik pak de lapo dus ik mag het nieuwe lapo maar geen idee of dat hier ook de gewoonte was![]()
volgende week maandag toch komt goed mannn
![]()
![]()
![]()
die kankerkou komt overal wel doorheen hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je niet kan roken met handschoenen aan
da's gayquote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
Ik weet waar je op doelt, Jordy, maar in Almere mag je in alle cafés nog gewoon roken hoor.
Renesite is het niet met je eens.quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, sorry, nee, hier is het: de snelste, de topicmeester. Sorry als ik je heb gekwetst.
niet als je goeie handschoenen hebtquote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
die kankerkou komt overal wel doorheen hoor
Ik ben er alweer overheen ik wilde je ook niet kwetsen tochquote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, sorry, nee, hier is het: de snelste, de topicmeester. Sorry als ik je heb gekwetst.
Maar hij.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Renesite is het niet met je eens.
mag ik meequote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
ik met mijn studie volgond jaar een half jaar (!) naar Egypte ga?
Supervet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
rust alles jeweetquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Dastan beetje stoer doen wagt maar wagt maar ik pak je.
Ja ik voel mij bazentopicseskoningsuperkeizerquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Dastan beetje stoer doen wagt maar wagt maar ik pak je.
Terechte klacht.quote:
Hey.quote:
BEETJE DE GLORIE STELEN WAGT MAAR WAGT MAAR JIJ BETAALT DE KOFFIE EN KOEKJES MAANDAG DE 26E.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja ik voel mij bazentopicseskoningsuperkeizer
Uiteraard, ik ben toch een echte heer.quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey.
[..]
BEETJE DE GLORIE STELEN WAGT MAAR WAGT MAAR JIJ BETAALT DE KOFFIE EN KOEKJES MAANDAG DE 26E.
Meenemen op schipschol, tax free.quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Helaas is het wat moeilijker om daar aan alcohol te komen.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
met jou opgescheept zittenhell no
Ach, dat compenseer je dan gewoon met tabak.quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Helaas is het wat moeilijker om daar aan alcohol te komen.
Ging jij naar etsu's verjaardag?quote:Op zondag 18 september 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
met jou opgescheept zittenhell no
JA MAAR DAT IS TOCH NIET GENOEGquote:Op zondag 18 september 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
dastannetje je kan toch een fles alcohol in je koffer stoppen
Je kan het ook op je hoofd zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
dastannetje je kan toch een fles alcohol in je koffer stoppen
Zo is dat! Mijn docent had het woensdag over Kulipatra-sigaretten of zo. Spotgoedkoop. Komt van Cleopatra.quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, dat compenseer je dan gewoon met tabak.![]()
Welken?quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan je bent geslaagd voor deze test.
Cyberparty.quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen van internet uitnodigen op je verjaardag[ afbeelding ]
Nee, want je zit aan een limiet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon drie volle koffers meenemen en heel zuinig doen
...quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
Sander kwam ook op mijn verjaardag. (:quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
SANDERRRquote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander kwam ook op mijn verjaardag. (:
Hallo piraatje.quote:
Wat gaan jullie daar eigenlijk precies doen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo is dat! Mijn docent had het woensdag over Kulipatra-sigaretten of zo. Spotgoedkoop. Komt van Cleopatra.
Geen idee.quote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo piraatje.
[..]
Wat gaan jullie daar eigenlijk precies doen?
Raar he, verandering in de maatschappij. Waar ging het mis in je ontwikkeling?quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
quote:
Watquote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooi lied, mooiiiimoooimoooimooioimoimoi.
Mijn geboorte.quote:Op zondag 18 september 2011 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Raar he, verandering in de maatschappij. Waar ging het mis in je ontwikkeling?
Nee, Jordy gaat jou meeten op je verjaardag.quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook ja, maar jordy toch wel meer want die gaat niet meeten met dastannetje op mijn verjaardag
Heb serieus geen idee.quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Roken en aan drank proberen te komen. Zes maanden lang.
dat is geilquote:Op zondag 18 september 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, Jordy gaat jou meeten op je verjaardag.
En dit is trouwens een prachtig citaat. Ik zet 'm in mijn onderschrift. Sowieso omdat ik jou waardeer. Misschien juist wel vanwege al jouw onthoudingen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Roken en aan drank proberen te komen. Zes maanden lang.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Waar ga je dan eigenlijk heen Dastan? Dat heb ik gemist volgens mij.
al-Qahiira. Of Masr. Of Caïro.quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Waar ga je dan eigenlijk heen Dastan? Dat heb ik gemist volgens mij.
6 maanden?quote:
Maar waarvoor dan? School, vakantie,quote:
Die stem van die gozer is gewoon echt gewoon zo raar dat ik er niet naar kan luisteren.quote:
Hij is baas.quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die stem van die gozer is gewoon echt gewoon zo raar dat ik er niet naar kan luisteren.
Studie.quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar waarvoor dan? School, vakantie,
Ohhh. Wat frappant.quote:Op zondag 18 september 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook de hoofdstad. Zie je ook in Libanon. Dat verschijnsel.
Ik gok dat het een dure reis zal zijn, maar dat zal het vast wel waard zijn. Zo'n kans krijg je niet vaak!quote:Op zondag 18 september 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb serieus geen idee.Ook niet of ik een slaapplek moet regelen of hoeveel het überhaupt kost. Maar ik heb er sowieso heel veel zin in. Kijk er echt naar uit.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
En dit is trouwens een prachtig citaat. Ik zet 'm in mijn onderschrift. Sowieso omdat ik jou waardeer. Misschien juist wel vanwege al jouw onthoudingen.
Oh leukquote:
Ja, wist ook niet dat het zo lang was eer ik begon. Dacht een maand of zo.quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh leuk
Wou maar dat ik zoiets deed met mijn studie
hjbquote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey niet zo heNIET ZOOOOO ZEG IK JE
![]()
Geen idee of het duur is.quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik gok dat het een dure reis zal zijn, maar dat zal het vast wel waard zijn. Zo'n kans krijg je niet vaak!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey niet zo heNIET ZOOOOO ZEG IK JE
![]()
Bazig.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Binnenkort naar Groningen, heb ik besloten
lolquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
GODVERDEGODVER GOOI IK KOFFIE OVER MIJN TOETSENBORD![]()
Vervelend ja.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
GODVERDEGODVER GOOI IK KOFFIE OVER MIJN TOETSENBORD![]()
Groningenquote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Altijd leuk. Al ben ik meer van onder de rivieren. Naar Sander?quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
O wauwquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
check dan hoe beresterk ik en mijn broertje zijn
dus sowieso dat jordy moet oppassen binnenkort
Ik moest gniffelenquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar studeert Sander, kan ik het helpenquote:
Jep.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd leuk. Al ben ik meer van onder de rivieren. Naar Sander?
Nou ja, goedkoop in ieder geval niet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen idee of het duur is.Maar wat het ook is, ik ga zeker!
Ja gast hij had die dag misschien vrij dus hij moet even een kamer hosselen voor die datum, dan ga ik de 3e al naar hem toe namelijkquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
suus kom 4 november naar groningen dan ga ik sander zien misschien
Ja, vroeg he? Verbaasde ik mij ook al over. In het tweede semester van het tweede jaar. Pff. Nou, ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, goedkoop in ieder geval niet.Ik vind het echt supergaaf! Nogal vroeg, maar alvast heel veel plezier in Egypte.
boh sanderquote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gast hij had die dag misschien vrij dus hij moet even een kamer hosselen voor die datum, dan ga ik de 3e al naar hem toe namelijk
welke gek gaat nu naar sittardquote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan mij (bijna) elke doordeweekse dag meeten op het station van Eindhoven of Sittard.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er wat met Shakira dan? Mensen?
Weet je hoever dat is. :'quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan mij (bijna) elke doordeweekse dag meeten op het station van Eindhoven of Sittard.
Ik zie je anders nooit in Eindje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit is echt een leuke foto om naar te kijken als je melig bent.quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
waaromquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is echt een leuke foto om naar te kijken als je melig bent.
WAT? WAT????quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
natuurlijk niet kkstoer
O.quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet eens waar jij woont.
is ht weer zoverquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is echt een leuke foto om naar te kijken als je melig bent.
weeniequote:
Ik jou ook nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie je anders nooit in Eindje.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo dat je erop let?
het is wel een opvallende zijscheidingquote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo dat je erop let?
Spoor 4a godverdomme. Tilburg Universiteit de gekste.quote:
welkequote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander is fakking sexy op die foto met die Italianen.
Oh, ik sta enkel op spoor 1.quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spoor 4a godverdomme. Tilburg Universiteit de gekste.
eens welquote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander is fakking sexy op die foto met die Italianen.
jaquote:
Oh, dat verklaart een boel. Toch een eind weg van spoor 4a.quote:
Sander is het gesprek van de dag.quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
grappig wel, sander is er niet en er wordt weer over hem geluld
alle dagen jatochquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander is het gesprek van de dag.
Mwah ik vind Sander boeiender dan die inkijk. Sowieso staan overhemden hem goed. Gister had ie er ook een aan boh.quote:
beide even interessantquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik vind Sander boeiender dan die inkijk. Sowieso staan overhemden hem goed. Gister had ie er ook een aan boh.
Eens.quote:
Jawel, zwarte overhemden staan mij goed.quote:Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
dastan als we ooit gaan meeten, trek je geen zwart overhemd aan hoor, anders kom je niet eens binnen
dat wordt een buitenlucht-meeting danquote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, zwarte overhemden staan mij goed.
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Donkerblauw is geil ja. En grijs ook.
Haha.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wordt een buitenlucht-meeting dan
Doe jij die maandag ook aan?quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, zwarte overhemden staan mij goed.
JAquote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe jij die maandag ook aan?
ik wil wel pics hoorquote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe jij die maandag ook aan?
Toppertje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.Zeker bij zo'n bleke persoon als ik.
![]()
Bohh jijquote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zwarte overhemden staan bijna iedereen goed. Zelfs mij, kun je nagaan.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zwarte overhemden staan bijna iedereen goed. Zelfs mij, kun je nagaan.
En in de broek, vanzelfsprekend.quote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Overhemden zijn gewoon erg sexy bij mannen. Wel slimfit uiteraard.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bohh jijGekkerrrd doe normaaal.
Pepernoten gewoon.quote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeggen jullie mopjes/moppies of kruidnoten?
kruidnotenquote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeggen jullie mopjes/moppies of kruidnoten?
Hm ja, ligt aan de persoon. Ik vind dat een overhemd achter de riem hoort.quote:Op zondag 18 september 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel er losjes overheen soms ook retesexy kan zijn.
Pepernoten inderdaad.quote:
het is wat meidquote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zei mopjes maar mensen wisten niet waar ik het over had.Rare mensen.
Ik noem alles pepernoten, dat zal wal Brabants zijn.quote:
Ligt ook aan de persoon, maar bij sommige mannen is losjes erover ook gewoon.quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hm ja, ligt aan de persoon. Ik vind dat een overhemd in achter de riem hoort.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik eet pepernoten/kruidnoten/mopjes/moppies oke.
Streep door wat niet van toepassing is.
Toetsen eruit halen koekwausquote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens
Help
Hoe maak ik een toetsenbord schoon onder de toetsen
Föhn.quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens
Help
quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik eet pepernoten/kruidnoten/mopjes/moppies oke.
Streep door wat niet van toepassing is.
met een wattenstaafjequote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens
Help
nou die ene op de meet vond ik wel mooi en typisch jordy-klerenquote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, ik heb geen mooie kleren.
En ook geen zwart overhemd.
Wij Brabanders doen gewoon niet zo moeilijk. Gewoon alles pepernoten noemen is veel makkelijker.quote:Op zondag 18 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik noem alles pepernoten, dat zal wal Brabants zijn.
[..]
Ligt ook aan de persoon, maar bij sommige mannen is losjes erover ook gewoon.
Jij bent gewoon knullig.quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef Dastan het volgende:
Alhoewel mijn leren jas en een overhemd wat knullig staat, maar ach, enkel een hemd past niet echt meer in het huidige beeld.
Doe er wat aan.quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
weet ik niet meerquote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou die ene op de meet vond ik wel mooi en typisch jordy-kleren
Jij koopt kleding die je zelf niet mooi vindt?quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Prima.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Hoe staan jullie tegenover hemden dan? leeell vindt ze kinderachtig.
Toetsen hoor je er gewoon uit te kunnen halen en terug te kunnen klikken.quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ok, dank. Toetsen kan ik er bij deze niet uithalen, is ie mij toch iets te duur voor.
Mooi, heb er zelf ook een paar.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Maar u is een meisje.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi, heb er zelf ook een paar.
Wifebeaters?quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Bij oude toetsenborden ja. Ik heb zo'n gevoel dat dat bij deze niet mooi uitpakt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toetsen hoor je er gewoon uit te kunnen halen en terug te kunnen klikken.
Gelijk heeft ie.quote:
Ik heb een gespierde borst.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan echt boh geil staan, maar ligt weer aan de man.
ja, altijd de koopjes bij de zeeman of takko.quote:Op zondag 18 september 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij koopt kleding die je zelf niet mooi vindt?
[..]
Prima.
Ik kon bij mijn oude laptop ook de toetsen eruit halen, maar die laptop was niet way oud ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij oude toetsenborden ja. Ik heb zo'n gevoel dat dat bij deze niet mooi uitpakt.
Ook armen?quote:
Niks tegen de Takko, de Takko is baas gast.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, altijd de koopjes bij de zeeman of takko.
Niet eens bij de Wibra? Schaam je.quote:Op zondag 18 september 2011 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja, altijd de koopjes bij de zeeman of takko.
Enigszins.quote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kon bij mijn oude laptop ook de toetsen eruit halen, maar die laptop was niet way oud ofzo.
[..]
Ook armen?
De Takkoquote:Op zondag 18 september 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niks tegen de Takko, de Takko is baas gast.
Dan is het geil.quote:
Voor simpele shirtjes en hemdjes enzo is het best een bazige winkel. Heb er ook mooi ondergoed gescoord voor een paar euro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |