Dat wil hij niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
Maar waarom gingen wij dan niet naar Etsu, Klinker?
quote:Op zondag 18 september 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
Weet iemand hoe ik de selectievergrendeling uit kan zetten, of zo? In Word?
quote:Op zondag 18 september 2011 18:56 schreef Dastan het volgende:
Weet iemand hoe ik de selectievergrendeling uit kan zetten, of zo? In Word?
Kijk mam, pap dit zijn Jwabke en Dastan. Vrienden van school.quote:Op zondag 18 september 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
Oh ik wil best hoor maar twee vreemde fokkers in huis, hoe ga ik dat uitleggen
Kijk mam, pap, deze mensen ken ik niet, maar ze geven me geld, dus ze zijn welkom.quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk mam, pap dit zijn Jwabke en Dastan. Vrienden van school.
Ha ha zo grappig omgquote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk mam, pap, deze mensen ken ik niet, maar ze geven me geld, dus ze zijn welkom.
Leuke sarcasme manquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk mam, pap, deze mensen ken ik niet, maar ze geven me geld, dus ze zijn welkom.
Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 19:58 schreef Dastan het volgende:
Dat ThaTim weer in ons midden is, DAT is genot, R_R, DAT is genot, Etsu. Ja, zo hoort het.
nouja ik weet niet hoorquote:Op zondag 18 september 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat genot is.
Geloof je mij, als ik zeg, dat ik die film, afgelopen dinsdag, met leeell heb gezien?quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef ThaTim het volgende:
Nee, volgens mij niet nee.
IMDB helpt ook niet echt.
Uitdraaien.quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de secretaresse van dit huis, eerst broertje z'n document uitprinten. Nu wil m'n zusje uitgeprint werk zien. Jottem.
Wanneer komt leeell terug op de fokz?quote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geloof je mij, als ik zeg, dat ik die film, afgelopen dinsdag, met leeell heb gezien?
Goede soundtrack ook.
nietquote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wanneer komt leeell terug op de fokz?
Nimmer.quote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wanneer komt leeell terug op de fokz?
quote:
Opfilmen? Geen weg.quote:Op zondag 18 september 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit ik doe het keer op keer. Net als opfilmen.
Ernstig.quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nja nu niet meer natuurlijk, maar soms zei ik dat gwn.
ikkequote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wil er iemand nog dingen geprint hebben? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
thatim is ook gezakt, dus het zal pas volgend jaar ergens plaatsvindenquote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
Maar ThaTim, als jij gratis ov hebt moet je een keer naar Amsterdam of Leiden komen.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles wat met jordy te maken heeft
HIJ KOMT FUCKING OP MIJN VERJAARDAG![]()
Waarom zo meelevend dan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef Dastan het volgende:
Wat vreselijk om weer op de middelbare school te zitten.Of doe je avondschool?
ik wel omgquote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef ThaTim het volgende:
Zijn nog niet met moeilijke dingen bezig.
Staat toch nog gewoon in je iTunes dan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO Ik wil ook meedeleven.Mn ipod herstellen alle muziek weg nohh bohh /cryyy
Hm, stom.quote:Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef ThaTim het volgende:
Joa, alleen maandagmiddag en vrijdagmiddag les. Ben nog op zoek naar werk.
Ja, hè? Zijn stem is echt indrukwekkend. Zo'n mannelijke stem wil ik ook hebben, sjonge.quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef ThaTim het volgende:
Luister het niet vaak, maar hij heeft wel 'n mooie stem.
Nee, heel veel oude muziek van vroegahhhh erop gezet enzo die ik niet meer in iTunes heb staan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Staat toch nog gewoon in je iTunes dan?
O, dat is wel zonde ja. Bij dezen mijn medeleven.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, heel veel oude muziek van vroegahhhh erop gezet enzo die ik niet meer in iTunes heb staan.
omgg ik ga dastannetje wel lastigvallen kusje op je neus kusjeeequote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben boos meisje omg laat me met rust straks bijt ik je hoofd eraffff
doeiquote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
Nou jongons, ik ga nog even wat drinken.
O, eerst deze nog even afspelen.quote:
wat wat wat???!?quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
NIIIIICK HEB JE HET GROTE NIEUWS AL GEHOORD![]()
Godverdomme goed nummer.quote:
ThaTimquote:Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef ThaTim het volgende:
Ik word hier niet meer serieus genomen, ik ben hier weg.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef ThaTim het volgende:
Ik word hier niet meer serieus genomen, ik ben hier weg.
zo truequote:
ik heb niet echt motivatie om informatica te studerenquote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef xCore het volgende:
jij hebt dezelfde motivatie als ik, dat verdwijnt wel na 3 weken.
Moet niet, iemand kwam gewoon met het idee om dan iets raars te doen (met een rubberboot de Gouwe op was het eerst), maar omdat we dan school hebben doen we dit.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet niet, iemand kwam gewoon met het idee om dan iets raars te doen (met een rubberboot de Gouwe op was het eerst), maar omdat we dan school hebben doen we dit.
Tuurlijkquote:
Zit je nu alweer te haten.quote:
Je moet dan ook niet naaktlopen in de regen.quote:
Was toch gezellig?quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naaktlopen in de regen.
Pas maar op, anders enteren we de appie nog even als we uit zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Pas maar op, anders enteren we de appie nog even als we uit zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker, morgen weer?quote:
in stukjes knippenquote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af
Wat te doen met die rubberboot? Hij past niet door de draaideur denk ik
nee joh, dat is veelste onhandigquote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef Kaasrol het volgende:
Ik denk dat we 'm beter gewoon in een steegje kunnen neerzetten ofzo.
Dat is wel slimquote:
Pompje? Gewoon blazen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is wel slim
En dan een pompje meenemen om hem eenmaal binnen weer op te pompen
quote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
a
[..]
ar dan moet je weer gaan oppompen
faaaaalquote:Op zondag 18 september 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
a
[..]
ar dan moet je weer gaan oppompen
That's what she said.quote:
quote:
That's what she said.quote:Op zondag 18 september 2011 20:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen wordt lastig. Ben al ziekjes.
quote:
quote:
Nee, dit wist ik al in de eerste klas. 2005.quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Weer iets nieuws geleerd op school?
hoogbegaaft jeweetquote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dit wist ik al in de eerste klas. 2005.
Jongen toch.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
waarom posten jullie zoveel, ik typ iets via whatsappen en meteen 400000 pagina's verder wat is deze
Wij gaan hard op onze laptop .quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
waarom posten jullie zoveel, ik typ iets via whatsappen en meteen 400000 pagina's verder wat is deze
quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik zat te twijfelen. Toch maar pakje gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van een vriend afgelopen vrijdag zestig euro zei diequote:Op zondag 18 september 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
serieus wel een goed idee. wat kosten die dingen?
allemachtig. ingetrokkenquote:Op zondag 18 september 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
die van een vriend afgelopen vrijdag zestig euro zei die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |