Even citeren.quote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
DASTAN SCHIET OP IK STA OP HET PUNT KLAAR TE KOMEN
Gatsiedarrie jijquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
DASTAN SCHIET OP IK STA OP HET PUNT KLAAR TE KOMEN
ik probeerde aan te sapennenquote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom je arm voor je buik btw?
Hij heeft gwn bierbuik duhh.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom je arm voor je buik btw?
Ik haat het strandquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
kom dastan niet zo verlegen, op het strand loop je toch ook met een blote bast rond![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft gwn bierbuik duhh.
ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
zo ziet zowat iedereen eruit met een hemd aan
doe ook namens mijquote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga je betasten tijdens de meet bohh
En nu ga ik eventjes roken dag.
OMGGGGGG CAMEL??!!!!!!!quote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga je betasten tijdens de meet bohh
En nu ga ik eventjes roken dag.
Jeetje zeg, we matchen. Ik heb nu ook zo'n ding aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje zeg, we matchen. Ik heb nu ook zo'n ding aan.GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geil tochquote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf rookt iedereen hier in een keer
Daar moet je trots op zijn. Bierbuik beste buik.quote:
\Jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar moet je trots op zijn. Bierbuik beste buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |