Gekke koekwaus.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tara besluit op 2 februari 2011 haar moeder te doden door het avondeten (in de pan) met arsenicum te besprenkelen. Haar inwonende zus, Gina, eet elke avond mee, en zowel de moeder als ook de zus sterven. Voor de rechtbank benadrukt Tara dat zij de dood van deze zus niet wilde, maar dat zij wel wist dat haar zus mee zou eten. Dit alles gebeurt in Uithuizermeden.
De gedraging van Tara wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, Tara, op 2 februari 2011 te Uithuizermeden opzettelijk Gina van het leven heeft beroofd, hebbende zij, toen en aldaar, met dat opzet een dodelijke hoeveelheid arsenicum in de pan gedeponeerd, welk voedsel ook Gina zou eten en door welk gif, na het eten daarvan, Gina is overleden” (art. 287 Sr)
Vertel me jullie professionele mening over Tara.
hjb groepsdrukquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]je hebt gister cola op, dus jij doet niet meer mee
Ik ben bezig met strafrecht.quote:
a) neequote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben bezig met strafrecht.
Bij het verhaaltje wat je net hebt gelezen moet ik de volgende vragen beantwoorden.
Hieronder volgen enkele casussen waarbij opzet een rol speelt. U dient bij elke casus
aan te geven of:
a) het ten laste gelegde feit kan worden bewezen, waarbij u met name in dient te
gaan op het ten laste gelegde opzet;
b) of het ten laste gelegde feit kan worden gekwalificeerd.
ik ben blij dat ik niet rechten ben gaan studerenquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben bezig met strafrecht.
Bij het verhaaltje wat je net hebt gelezen moet ik de volgende vragen beantwoorden.
Hieronder volgen enkele casussen waarbij opzet een rol speelt. U dient bij elke casus
aan te geven of:
a) het ten laste gelegde feit kan worden bewezen, waarbij u met name in dient te
gaan op het ten laste gelegde opzet;
b) of het ten laste gelegde feit kan worden gekwalificeerd.
haha lol omg xd roflquote:Op zondag 18 september 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehehe, mijn broertje moest een verhaal schrijven voor school![]()
![]()
Je bent 18. Dan mag dat.quote:Op zondag 18 september 2011 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ZE NOEMEN ME STEEDS U IK BEN GODVERDOMME GEEN U IK BEN GODVERDOMME EEN KUTVENTJE UIT BRABANT NOEM ME GEEN U NOEM ME SJEF DAT IS VEEL ACCURATER DAN U GODVERDOMME HEB IK AL GODVERDOMME GEZEGD ZO NIET BIJ DEZEN GODVERDOMME FLIKKER OP MET JE U
Want?quote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
Ik moet ook plassen, maar ik durf niet meer uit mijn kamer te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |