Ik zou het niet vertrouwen hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vandaag echt in een goede bui.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
en dan gaat ze met de deuren slaan (lees: de sc wegklikken) omdat ze er niet tegen kan en dan gaat ze iedereen haten
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vandaag echt in een goede bui.
Gladiator dit dat zus zoquote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen hoor.![]()
Nee. Ik zit serieus met een big smile achter mijn laptop.quote:
Moet ik bang zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen hoor.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 21:57 schreef jordyqwerty het volgende:
op onze meet was ezell heel lief hoor
quote:
Waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik zit serieus met een big smile achter mijn laptop.
Zo stoned als een garnaal.quote:
Zuurpruim.quote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik zit serieus met een big smile achter mijn laptop.
[..]
Moet ik bang zijn?
[..]
[..]
zo zondequote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
ezell doet aan niks, behalve aan water drinken
wat een bitchquote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tara besluit op 2 februari 2011 haar moeder te doden door het avondeten (in de pan) met arsenicum te besprenkelen. Haar inwonende zus, Gina, eet elke avond mee, en zowel de moeder als ook de zus sterven. Voor de rechtbank benadrukt Tara dat zij de dood van deze zus niet wilde, maar dat zij wel wist dat haar zus mee zou eten. Dit alles gebeurt in Uithuizermeden.
De gedraging van Tara wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, Tara, op 2 februari 2011 te Uithuizermeden opzettelijk Gina van het leven heeft beroofd, hebbende zij, toen en aldaar, met dat opzet een dodelijke hoeveelheid arsenicum in de pan gedeponeerd, welk voedsel ook Gina zou eten en door welk gif, na het eten daarvan, Gina is overleden” (art. 287 Sr)
Vertel me jullie professionele mening over Tara.
Mijn mening is: Wat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tara besluit op 2 februari 2011 haar moeder te doden door het avondeten (in de pan) met arsenicum te besprenkelen. Haar inwonende zus, Gina, eet elke avond mee, en zowel de moeder als ook de zus sterven. Voor de rechtbank benadrukt Tara dat zij de dood van deze zus niet wilde, maar dat zij wel wist dat haar zus mee zou eten. Dit alles gebeurt in Uithuizermeden.
De gedraging van Tara wordt als volgt door de officier van justitie ten laste gelegd:
“Dat zij, Tara, op 2 februari 2011 te Uithuizermeden opzettelijk Gina van het leven heeft beroofd, hebbende zij, toen en aldaar, met dat opzet een dodelijke hoeveelheid arsenicum in de pan gedeponeerd, welk voedsel ook Gina zou eten en door welk gif, na het eten daarvan, Gina is overleden” (art. 287 Sr)
quote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zo zonde
mezelf tegenspreken
tik me aan
Tara heeft groot gelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |