We zitten niet in de VS tochquote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf voor Kindergarten ben ik nu weer in beland.
Kindergarten is Deutsch, verdammt scheissmal.quote:
je vergeet liedjes zingenquote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
heerlijk heet water over je heen, je wassen met een sponsje boh nadenken over het leven en alles
hjbquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kindergarten is Deutsch, verdammt scheissmal.
Lelijk inderdaad, andere versie is beter.quote:
Jij woont godverdomme bekant in Duitsland man. Sowieso dat ze in Zitterd ook een Kindergarten hebben.quote:
neequote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij woont godverdomme bekant in Duitsland man. Sowieso dat ze in Zitterd ook een Kindergarten hebben.
nog steeds lelijkquote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lelijk inderdaad, andere versie is beter.
Maar deze blijft een absoluut genot.
quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij woont godverdomme bekant in Duitsland man. Sowieso dat ze in Zitterd ook een Kindergarten hebben.
Laptop?quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij krijg ik die koffiemeur nooit meer uit mijn toetsenbord.
quote:
Nee dat gelukkig niet, maar wel een losse die best duur was.quote:
Verdomme die is baasquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
koop voor me, iemand.
waar kan ik haar bestellen?quote:
Kan niet, er is maar één exemplaar en die heb ik al besteld.quote:
Nataliequote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan niet, er is maar één exemplaar en die heb ik al besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |