quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, ik kon het niet vinden.
Ik dacht alquote:
Ik denk dat ik 10 neem. Ding is kapot aan het gaan, dus als ik een nieuwe nodig heb binnenkort...quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keer
Trouwens, via diezelfde site kun je per dag 2 gratis SMS'jes sturen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet misschien eens proberen volgende keer
Kan je zo weer een half jaar verder.quote:Op maandag 19 september 2011 18:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 10 neem. Ding is kapot aan het gaan, dus als ik een nieuwe nodig heb binnenkort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
oeeh relaxed stuur eens een linkjequote:Op maandag 19 september 2011 18:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Trouwens, via diezelfde site kun je per dag 2 gratis SMS'jes sturen.
Eeensch!quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je zo weer een half jaar verder.
Iets korter denk, maar wel langer dan een maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://my.vodafone.nl/my_vodafonequote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
oeeh relaxed stuur eens een linkje
Ben je geen sms sletje?quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iets korter denk, maar wel langer dan een maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben je geen sms sletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ook wel door m'n toestel komen![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
![]()
Zal ook wel door m'n toestel komen
Kijk, dat kan ik al niet.quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ff Wordfeud op het telefoontje installeren.
Huh wat voor spel is dat dan?quote:Op maandag 19 september 2011 18:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Spelletje dat je kan spelen op je telefoon tegen andere mensen.
scrabble maar je hoeft pas binnen 72 uren te reagerenquote:Op maandag 19 september 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh wat voor spel is dat dan?
ja geef je nick danquote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef xCore het volgende:
Doe mij met mij wordfeuden, altijd leuk in de trein
Ben jij Engels dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |