Jij bent dan ook geen vaste gast of wel dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik sta niet op dat lijstje man.
Kom jij hier dan ook vast?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik sta niet op dat lijstje man.
Mijna is black cokequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gray remote
Ik blue mouse.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gray remote
quote:
Black Chair hierquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gray remote
Nais, ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef coban het volgende:
@lompehork: jaa de secondenlijm blijft goed zitten
Purplebed?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gray remote
Black Blackberry?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gray remote
Black headsetquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gray remote
Aan je PoHi te zien niet.quote:
Pics volgen straks.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was te verwachten!
[..]
Black Chair hier
[..]
Nais, ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat![]()
ZIE MIJ MULTIQUOTEN.
Argoquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ging huilen
# 1 Argo 66
# 2 Marokkaansekip 56
# 3 Nectar 36
# 4 plastic_zak 34
# 5 Amenth 30
k heb altijd ggeen tasquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb altijd deo in mijn schooltas.
Slordigerdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
Wacht, er ligt nog veel meer zooi rechs,
Black bord?
Black zakdoekendoos?
Black Mok?
Black bier?
Black chips?
Black andere zak chips?
Black nog een andere zak chips?
Black pen?
Lipsmackers coca colaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
watvoor?
als lipsmackers dan trouw ik met je
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Mensen die geen leeg parfumflesje gevuld met verzameld zweet in hun tas hebben
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Dit is een typisch gevalletje "wat"quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
watvoor?
als lipsmackers dan trouw ik met je
Idem, ook spaar ik graag nagels, ik heb nu al 5 kilo!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Ik heb ook een potje voor mijn neusharen.
Omg jaa en wij delen ook potje nagels hequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Ik heb ook een potje voor mijn neusharen.
Weetje wel wat je mist?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die heb ik niet
Wel skittles bubblegum en 7-up
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weetje wel wat je mist?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, ook spaar ik graag nagels, ik heb nu al 5 kilo!
Sowieso.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef coban het volgende:
[..]
Omg jaa en wij delen ook potje nagels he
Hoezo jood?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
-Deo
-sigaretten
-kauwgum
- jood
-telefoon
-sleutels
-portemonnee
jood HAHAHAHAquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
-Deo
-sigaretten
-kauwgum
- jood
-telefoon
-sleutels
-portemonnee
link?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Kakpizza het volgende:
WEER MIJN PLAATJE NIET IN DE OP GODVERDOMME
Jood is ook een element.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef speedking het volgende:
[..]
mag niet hea , zeg maar moslim mag wel
Ik ben moslimquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef speedking het volgende:
[..]
mag niet hea , zeg maar moslim mag wel
NAIS.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
LaTmr geen zin om pic te maken
Ik heb op het moment (alleen in tas he, niet hele voorraad anders ben ik 10 jr bezig)
- vaseline lip therapy cocoa butter
- labello pure&natural melk&honing
- labello purr&natural camille&calendula
- labello light kiss
- i love... Strawberries&milkshake (mijn lievelings hij ruikt zo lekkaaah)
Ik sta tegen de U aan te rijden met mijn ass.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
http://i54.tinypic.com/i753s5.jpg
aanrandingquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta tegen de U aan te rijden met mijn ass.
ik eet nu magnum, dus kan maar met een hand iets doen, edit zo wel ff. ja; tinypicquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
http://i54.tinypic.com/i753s5.jpg
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta tegen de U aan te rijden met mijn ass.
wat is er mis met tinypic?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik eet nu magnum, dus kan maar met een hand iets doen, edit zo wel ff. ja; tinypic
Oh god. Dan ben jij ook zoeentje die een hele tas vol zooi heeft en als je iets moet hebben, sta je 5 min. te graven voordat je het hebtquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
LaTmr geen zin om pic te maken
Ik heb op het moment (alleen in tas he, niet hele voorraad anders ben ik 10 jr bezig)
- vaseline lip therapy cocoa butter
- labello pure&natural melk&honing
- labello purr&natural camille&calendula
- labello light kiss
- i love... Strawberries&milkshake (mijn lievelings hij ruikt zo lekkaaah)
Nee ver wegquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is er een primark waar je woont coban?
dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god. Dan ben jij ook zoeentje die een hele tas vol zooi heeft en als je iets moet hebben, sta je 5 min. te graven voordat je het hebt.
quote:
1 grote reclame zooi, imgur is beterquote:
Nee. Hallo ik woon in een vergeten stad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ver wegbinnenkort wil ik weer
Bij jou?
Echt herkenbaar. Mijn ex was ook zo. Drie keer raden wie altijd mocht zoekenquote:
Naja alles zit in een klein makeuptasje. En ik heb voor de rest geen make up ofzo bij me alleen mr creme enzo. Maar allemaal bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god. Dan ben jij ook zoeentje die een hele tas vol zooi heeft en als je iets moet hebben, sta je 5 min. te graven voordat je het hebt.
daarom je exquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt herkenbaar. Mijn ex was ook zo. Drie keer raden wie altijd mocht zoeken. "Is het deze? NEEHEE, DIE BLAUWE."
Jaaa daar is baas. Binnenkort OV dus komt wel goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee. Hallo ik woon in een vergeten stad.
binnenkort toch maar naar rdam ofzo
Ik word hier afgestoten.quote:
Sorry ik zal nooit meer likje nemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Dalando het volgende:
bah er zit een snorhaar op mij ijsje
Zelfs bij de uitgekotste users ben je niet welkom, hoe vind je dat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik word hier afgestoten.
Ja dan ga ik maar weer.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry ik zal nooit meer likje nemen
skere tijden doordat ik 300+ moest dokken voor trein deze maand.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa daar is baas. Binnenkort OV dus komt wel goed
Je mag blijven hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik word hier afgestoten.
Ja dan ga ik maar weer.
behoorlijk kwetsend. Hoi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs bij de uitgekotste users ben je niet welkom, hoe vind je dat?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Bah.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja echt he! Ik 200 eu in totaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
skere tijden doordat ik 300+ moest dokken voor trein deze maand.
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
[..]
HEY EEN PUZZEL KOM LATEN WE HET OPLOSSEN
Die kneus op jouw UI woont vier straten achter mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Weetje wat ook in mijn tasje zit?
En klein ieniemienie setje met naald en draadjes
haha da had zo een meisje ook:Oquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Weetje wat ook in mijn tasje zit?
En klein ieniemienie setje met naald en draadjes
iPhonequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef utopie het volgende:
Mijn handschrift ownt alles.
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Niemand geeft een neuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn handschrift is zelfs beter
Nokia Flut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Verstuurd vanaf mijn nokia e71
Hahahh echt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef utopie het volgende:
[..]
Die kneus op jouw UI woont vier straten achter mij
edit; Verstuurd vanaf mijn iPhone
Eerst FOV! schrijven, en dan denken; "Oh, kut, het is FOK!"quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Handschrift dit dat.
[ afbeelding ]
Waarom dan uberhaupt de moeite nemen om een foto te maken en te uploaden?quote:
Ik weet niet of romana mooier is als jouw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahh echt?
Ik vind hem knapdenk je dat hij met mij wilt trouwen?
Of is romana mooier enzo dan ik?
Nee, zo schrijf ik een K, oude stijl enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eerst FOV! schrijven, en dan denken; "Oh, kut, het is FOK!"
Nou nee, deze telefoon gaat al een jaar mee bij mij. Het gemiddelde bij mij zit op 6 maandenquote:
Ik heb wel een laptoptas, maar da's puur functioneel ook idd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
[..]
IK HAAAT TASSEN.
Maar verplicht als naar school enzo
Baas mr mislukt poppetjequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Handschrift dit dat.
[ afbeelding ]
Voor 480908 euro mag je pics. Dat heeft MK ook gedokt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik weet niet of romana mooier is als jouw.
Dan zal ik pics in mijn PM inbox moeten zien om een oordeel te kunnen geven
Maar echt, die romana is dan ook wel een tokkie![]()
En hij wil vast wel met je trouwen jah![]()
Dat kan ik begrijpen. Hallo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
behoorlijk kwetsend. Hoi.
Ik gooi er nog 1 euro boven op. Is dat ook goed ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef coban het volgende:
[..]
Voor 480908 euro mag je pics. Dat heeft MK ook gedokt.
Zo hoort een echte K.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, zo schrijf ik een K, oude stijl enzo
OERBEERquote:
Dat was samen met mij, ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
OERBEER
Omdat jij udowu ebt opgericht ben ik je niet vergeten inde OP
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie wilt mijn achtergrond zien van mobiel
[ afbeelding ]`
Tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik gooi er nog 1 euro boven op. Is dat ook goed ?
Een beetje lage resolutie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]`
OP? Eens kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
OERBEER
Omdat jij udowu ebt opgericht ben ik je niet vergeten inde OP
pfff k ben gespierde...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]`
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk
Oke doe mr niet. Geld voor pics
hoe klink ik dan
Oh, sorry man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, want ik weet dat niet enzo. Ik ben maar een domme IT'er
Aan elkaar schrijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Mijn handschrift.
[ afbeelding ]
Meestal schrijf ik met potlood, dat ziet er een stuk vloeiender uit.
Wtfffquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Mijn handschrift.
[ afbeelding ]
zo schreef ik in groep 3quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
Mijn handschrift.
[ afbeelding ]
Oja jij bent lang mang.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik pas toch niet op je achtergrond.
Niet aan elkaar schrijven, wat ben je, 6 of zo?quote:
Is het zo slecht?quote:
Ha! Die zag ik vanmiddag ook al op dumpert. Ik heb zo hard zitten lachen.quote:
Doe dat dan ook zorgvuldig en niet snel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
is niet mijn mobiel heb ff snel zelfde plaatje opgezocht op google
dan ga ik wel op een stoel staan pic van je hooftquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zie je zo alleen mijn knieën of zo.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Samsung monte____________!
Dus nee je kan m'n whatsapp niet hosselen sorry
Aan elkaar schrijven was verplicht op de basisschoolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet aan elkaar schrijven, wat ben je, 6 of zo?
[..]
Is het zo slecht?
ZEH PRIZEquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
Nou oke, mijn handschrift dan maar![]()
(Lyrics van Eminem, want ik verveelde me, en het is een mooie text)
[ afbeelding ]
Wat win ik?
Mijn handschrift lijkt op die van jou, maar dan nog 20x beroerder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, is mijn handschrift echt zo slecht?En al die leraren zeggen dat het zo duidelijk is.
best mooiquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat win ik?
Ik schrijf sneller aan elkaar dan los, dus dan maar aan elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Aan elkaar schrijven was verplicht op de basisschoolDaarna mocht je zelf kiezen
Ik kon het prima lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, is mijn handschrift echt zo slecht?En al die leraren zeggen dat het zo duidelijk is.
volwassenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat win ik?
haha dan laat ik je als eerste wetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Nee mr als je een neiuwe neemt wil ik wel je whatsapp
Ik heb op de basisschool schrijfles gehad, toen moesten we nog met een vulpen schrijven.quote:
Oké, mooi, zolang het maar te lezen is toch.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef speedking het volgende:
[..]
xdoke k kan dezeleugen niet verder dan dit laten komen
DIE IS WEL NAAAAISquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat win ik?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Ik vond de tekening van Coban mooier. Die had kleurtjes. Dit is een papiertje met pen.
Vulpen, daar maakte ik altijd inktvlekken meequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool schrijfles gehad, toen moesten we nog met een vulpen schrijven.
Daar kan ik nog betere lussen mee maken
En mij als tweede.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha dan laat ik je als eerste weten
Zoek gewoon de lyrics van Eminem - When I'm Gonequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
DIE IS WEL NAAAAIS
(alleen kan ik het niet lezen nu)
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Zoek gewoon de lyrics van Eminem - When I'm Gone
Of ik moet spesjaal voor jou een pic maken in een kamer waar meer licht is
Post je handschrift.quote:
oh nee dan laat maarquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kunnen we 24/7 met elkaar praten
ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psss dat ziet er veelste lekker uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen post je zelfgemaakte chocomel in de winter
[ afbeelding ]
Kringenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krassen ditdat.Me moeder weer.
Ja, echt prachtig toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooie foto's daar op die plank.
Mja, die van mij is echt beroerd. Komt ook wel omdat ik linkshandig ben denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
[..]
ik weetpauper handschriftje. Ik hoor echt van iedereen; WAT EEN MOOI HANDSCHRIFT HEB JIIIIIIIIIIJJJJJ
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je eindelijk een sandwich voor mij maken.
hahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, er staat Hontschrift.
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzo![]()
Ah.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan mijn handschrift niet eens postenIk heb geen camera ofzo.
__!
Ik heb een webcam, maar ik heb geen zinquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
__!
Dat is beter dan zo'n gast uit mijn klas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
__!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeld
Ik heb dat ook, ik geef dan ook de voorkeur aan potlood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzoGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeld
Aah vet mooi serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzo
Had niet ghoeven trouwens haha
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hihihihihihihiquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Aah vet mooi serieus
Had niet ghoeven trouwens haha
Dankje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bazenhandschrift trouwens.
me 2quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga even iets opzoeken met mijn handschrift erop
Wie is die jongen in de achtergrontquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
Een betere foto:
[ afbeelding ]
Nu ziet het er weer kil uit.
Hahahaha gatverrquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Saisai het volgende:
ik heb vandaag per ongeluk een dooie muis met maden aangeraakt
Vlug is juist mooi, dan krijg je mooie lussen en zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
Bij die tekening is mijn handschrift lelijk enzo. Omdat stift en heel vlug
Die op de foto? Dat is mijn broer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie is die jongen in de achtergront
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die op de foto? Dat is mijn broer.
Watquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer ik teveel heb gezopen ziet het er ongeveer zo uit.
Wat de fuck is datquote:
You're kidding.quote:
Ben ik even blij dat ik aan elkaar schrijf.quote:
Wtf gastquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer ik teveel heb gezopen ziet het er ongeveer zo uit.
nee ik kon het topic niet vinden zat in klb te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef utopie het volgende:
[..]
ewa, kon je de weg naar huis nog terugvinden ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
slappe lach van p_z handsgrift
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
hallem, dit is miin hundschijt
MK, in hov ond je
Don't feed the trolls.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heb jij met je![]()
als ik vragen mag?
weet niet, hij verschijnt steeds onder mijn posts?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat heb jij met je![]()
als ik vragen mag?
omg raap me op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
hallem, dit is miin hundschijt
MK, in hov ond je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |