Hoezo jood?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
-Deo
-sigaretten
-kauwgum
- jood
-telefoon
-sleutels
-portemonnee
jood HAHAHAHAquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
-Deo
-sigaretten
-kauwgum
- jood
-telefoon
-sleutels
-portemonnee
link?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Kakpizza het volgende:
WEER MIJN PLAATJE NIET IN DE OP GODVERDOMME
Jood is ook een element.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef speedking het volgende:
[..]
mag niet hea , zeg maar moslim mag wel
Ik ben moslimquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef speedking het volgende:
[..]
mag niet hea , zeg maar moslim mag wel
NAIS.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
LaTmr geen zin om pic te maken
Ik heb op het moment (alleen in tas he, niet hele voorraad anders ben ik 10 jr bezig)
- vaseline lip therapy cocoa butter
- labello pure&natural melk&honing
- labello purr&natural camille&calendula
- labello light kiss
- i love... Strawberries&milkshake (mijn lievelings hij ruikt zo lekkaaah)
Ik sta tegen de U aan te rijden met mijn ass.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
http://i54.tinypic.com/i753s5.jpg
aanrandingquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta tegen de U aan te rijden met mijn ass.
ik eet nu magnum, dus kan maar met een hand iets doen, edit zo wel ff. ja; tinypicquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
http://i54.tinypic.com/i753s5.jpg
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sta tegen de U aan te rijden met mijn ass.
wat is er mis met tinypic?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik eet nu magnum, dus kan maar met een hand iets doen, edit zo wel ff. ja; tinypic
Oh god. Dan ben jij ook zoeentje die een hele tas vol zooi heeft en als je iets moet hebben, sta je 5 min. te graven voordat je het hebtquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
LaTmr geen zin om pic te maken
Ik heb op het moment (alleen in tas he, niet hele voorraad anders ben ik 10 jr bezig)
- vaseline lip therapy cocoa butter
- labello pure&natural melk&honing
- labello purr&natural camille&calendula
- labello light kiss
- i love... Strawberries&milkshake (mijn lievelings hij ruikt zo lekkaaah)
Nee ver wegquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is er een primark waar je woont coban?
dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh god. Dan ben jij ook zoeentje die een hele tas vol zooi heeft en als je iets moet hebben, sta je 5 min. te graven voordat je het hebt.
quote:
1 grote reclame zooi, imgur is beterquote:
Nee. Hallo ik woon in een vergeten stad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ver wegbinnenkort wil ik weer
Bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |