Die kneus op jouw UI woont vier straten achter mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Weetje wat ook in mijn tasje zit?
En klein ieniemienie setje met naald en draadjes
haha da had zo een meisje ook:Oquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Weetje wat ook in mijn tasje zit?
En klein ieniemienie setje met naald en draadjes
iPhonequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef utopie het volgende:
Mijn handschrift ownt alles.
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Niemand geeft een neuk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn handschrift is zelfs beter
Nokia Flut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Verstuurd vanaf mijn nokia e71
Hahahh echt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef utopie het volgende:
[..]
Die kneus op jouw UI woont vier straten achter mij
edit; Verstuurd vanaf mijn iPhone
Eerst FOV! schrijven, en dan denken; "Oh, kut, het is FOK!"quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Handschrift dit dat.
[ afbeelding ]
Waarom dan uberhaupt de moeite nemen om een foto te maken en te uploaden?quote:
Ik weet niet of romana mooier is als jouw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahh echt?
Ik vind hem knapdenk je dat hij met mij wilt trouwen?
Of is romana mooier enzo dan ik?
Nee, zo schrijf ik een K, oude stijl enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eerst FOV! schrijven, en dan denken; "Oh, kut, het is FOK!"
Nou nee, deze telefoon gaat al een jaar mee bij mij. Het gemiddelde bij mij zit op 6 maandenquote:
Ik heb wel een laptoptas, maar da's puur functioneel ook idd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
[..]
IK HAAAT TASSEN.
Maar verplicht als naar school enzo
Baas mr mislukt poppetjequote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
Handschrift dit dat.
[ afbeelding ]
Voor 480908 euro mag je pics. Dat heeft MK ook gedokt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik weet niet of romana mooier is als jouw.
Dan zal ik pics in mijn PM inbox moeten zien om een oordeel te kunnen geven
Maar echt, die romana is dan ook wel een tokkie![]()
En hij wil vast wel met je trouwen jah![]()
Dat kan ik begrijpen. Hallo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
behoorlijk kwetsend. Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |