Ah.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan mijn handschrift niet eens postenIk heb geen camera ofzo.
__!
Ik heb een webcam, maar ik heb geen zinquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
__!
Dat is beter dan zo'n gast uit mijn klas.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
__!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeld
Ik heb dat ook, ik geef dan ook de voorkeur aan potlood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzoGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeld
Aah vet mooi serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzo
Had niet ghoeven trouwens haha
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hihihihihihihiquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Aah vet mooi serieus
Had niet ghoeven trouwens haha
Dankje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bazenhandschrift trouwens.
me 2quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga even iets opzoeken met mijn handschrift erop
Wie is die jongen in de achtergrontquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
Een betere foto:
[ afbeelding ]
Nu ziet het er weer kil uit.
Hahahaha gatverrquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Saisai het volgende:
ik heb vandaag per ongeluk een dooie muis met maden aangeraakt
Vlug is juist mooi, dan krijg je mooie lussen en zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
Bij die tekening is mijn handschrift lelijk enzo. Omdat stift en heel vlug
Die op de foto? Dat is mijn broer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie is die jongen in de achtergront
Okequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die op de foto? Dat is mijn broer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |