Ik schrijf sneller aan elkaar dan los, dus dan maar aan elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Aan elkaar schrijven was verplicht op de basisschoolDaarna mocht je zelf kiezen
Ik kon het prima lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, is mijn handschrift echt zo slecht?En al die leraren zeggen dat het zo duidelijk is.
volwassenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
Nou oke, mijn handschrift dan maar![]()
(Lyrics van Eminem, want ik verveelde me, en het is een mooie text)
[ afbeelding ]
Wat win ik?
haha dan laat ik je als eerste wetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Nee mr als je een neiuwe neemt wil ik wel je whatsapp
Ik heb op de basisschool schrijfles gehad, toen moesten we nog met een vulpen schrijven.quote:
Oké, mooi, zolang het maar te lezen is toch.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef speedking het volgende:
[..]
xdoke k kan dezeleugen niet verder dan dit laten komen
DIE IS WEL NAAAAISquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
Nou oke, mijn handschrift dan maar![]()
(Lyrics van Eminem, want ik verveelde me, en het is een mooie text)
[ afbeelding ]
Wat win ik?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Ik vond de tekening van Coban mooier. Die had kleurtjes. Dit is een papiertje met pen.
Vulpen, daar maakte ik altijd inktvlekken meequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool schrijfles gehad, toen moesten we nog met een vulpen schrijven.
Daar kan ik nog betere lussen mee maken
En mij als tweede.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha dan laat ik je als eerste weten
Zoek gewoon de lyrics van Eminem - When I'm Gonequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
DIE IS WEL NAAAAIS
(alleen kan ik het niet lezen nu)
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Zoek gewoon de lyrics van Eminem - When I'm Gone
Of ik moet spesjaal voor jou een pic maken in een kamer waar meer licht is
Post je handschrift.quote:
oh nee dan laat maarquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kunnen we 24/7 met elkaar praten
ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psss dat ziet er veelste lekker uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen post je zelfgemaakte chocomel in de winter
[ afbeelding ]
Kringenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krassen ditdat.Me moeder weer.
Ja, echt prachtig toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooie foto's daar op die plank.
Mja, die van mij is echt beroerd. Komt ook wel omdat ik linkshandig ben denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
[..]
ik weetpauper handschriftje. Ik hoor echt van iedereen; WAT EEN MOOI HANDSCHRIFT HEB JIIIIIIIIIIJJJJJ
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je eindelijk een sandwich voor mij maken.
hahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, er staat Hontschrift.
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |