oh nee dan laat maarquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan kunnen we 24/7 met elkaar praten
ik weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psss dat ziet er veelste lekker uitquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen post je zelfgemaakte chocomel in de winter
[ afbeelding ]
Kringenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krassen ditdat.Me moeder weer.
Ja, echt prachtig toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooie foto's daar op die plank.
Mja, die van mij is echt beroerd. Komt ook wel omdat ik linkshandig ben denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef utopie het volgende:
[..]
ik weetpauper handschriftje. Ik hoor echt van iedereen; WAT EEN MOOI HANDSCHRIFT HEB JIIIIIIIIIIJJJJJ
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je eindelijk een sandwich voor mij maken.
hahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, er staat Hontschrift.
Nou hier... omdat je nee zegt, maar ja bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig, wanneer ik in 1 stuk door schrijf begint mijn hand kramp te krijgen en ga ik falen![]()
En dan gelijk pissig omdat er een kreukel in een lus zit ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |