Ik schrijf sneller aan elkaar dan los, dus dan maar aan elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Aan elkaar schrijven was verplicht op de basisschoolDaarna mocht je zelf kiezen
Ik kon het prima lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, is mijn handschrift echt zo slecht?En al die leraren zeggen dat het zo duidelijk is.
volwassenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
Nou oke, mijn handschrift dan maar![]()
(Lyrics van Eminem, want ik verveelde me, en het is een mooie text)
[ afbeelding ]
Wat win ik?
haha dan laat ik je als eerste wetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Nee mr als je een neiuwe neemt wil ik wel je whatsapp
Ik heb op de basisschool schrijfles gehad, toen moesten we nog met een vulpen schrijven.quote:
Oké, mooi, zolang het maar te lezen is toch.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef speedking het volgende:
[..]
xdoke k kan dezeleugen niet verder dan dit laten komen
DIE IS WEL NAAAAISquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
Nou oke, mijn handschrift dan maar![]()
(Lyrics van Eminem, want ik verveelde me, en het is een mooie text)
[ afbeelding ]
Wat win ik?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Ik vond de tekening van Coban mooier. Die had kleurtjes. Dit is een papiertje met pen.
Vulpen, daar maakte ik altijd inktvlekken meequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool schrijfles gehad, toen moesten we nog met een vulpen schrijven.
Daar kan ik nog betere lussen mee maken
En mij als tweede.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha dan laat ik je als eerste weten
Zoek gewoon de lyrics van Eminem - When I'm Gonequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
DIE IS WEL NAAAAIS
(alleen kan ik het niet lezen nu)
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Zoek gewoon de lyrics van Eminem - When I'm Gone
Of ik moet spesjaal voor jou een pic maken in een kamer waar meer licht is
Post je handschrift.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |