Hij is de hele tijd al in de war.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Nog 9 minuten spelen!!! Hij was even in de war...
gelukkig gewoon ITV stream gekeken, die kerels weten tenminste waar ze het over hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is de hele tijd al in de war.
Lukte me niet om deel 3 aan 2 te koppelen... Misschien dat een mod het kan fixen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Go Ierland
Waarom is dit niet gewoon een reeks?
Ik huppel wel even naar de FB.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lukte me niet om deel 3 aan 2 te koppelen... Misschien dat een mod het kan fixen?
Goed!quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik huppel wel even naar de FB.
Done!quote:
Ik ook niet, maar dat komt nog welquote:
Hij bleef tot het laatste moment volhouden, zelfs toen de klok rood was, dat er nog 10 minuten te spelen warenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
Nice Eire! Groepswinnaar for sure, Italië moeten ze kunnen hebben!
Dat levert wel een leuke 1/4-finale op, maar beetje onverwacht dat een van de twee zo vroeg moet strandenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:21 schreef JeMoeder het volgende:
Als het zo door gaat wordt het Bokke tegen Wallabies direct na de group stage
Zaterdag zullen wij het weten en ik geef Frankrijk een goede kansquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik acht de NH teams echt niet kansloos tegen de SH dit toernooi. Wales kwam al erg dichtbij Zuid Afrika, Ierland wint van Australië en ik ben wel heel erg benieuwd naar Frankrijk tegen de All Blacks.
Misschien wel een voorproefje van de finale...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zaterdag zullen wij het weten en ik geef Frankrijk een goede kans
Was dit die Hans Brian figuur? Dit zei ik een, inmiddels gesloten, ander topic:quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is dat de NOS qua kwaliteit een betere stream is dan de buitenlandse die ik tot nu toe heb gevonden....quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Was dit die Hans Brian figuur? Dit zei ik een, inmiddels gesloten, ander topic:
Ik kijk trouwens gewoon een engelse stream. Ik weiger bij NOS te kijken. Die commentator heeft er gewoon niet genoeg verstand van en maakt enorm veel fouten.
Sinds de finale van 4 jaar geleden waar hij Zuid-Afrika herhaaldelijk "Australië" noemde, heb ik genoeg gehad van hem. Dan maar een minder beeldkwaliteit maar een veel betere commentaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Hij is te vaak te slordig in z'n commentaar, maar hij snapt z'n rugby wel. Ik snap dan ook werkelijk niet dat hij moeilijkere situaties wel kan uitleggen maar basis dingen zoals de duur van een wedstrijd herhaaldelijk fout doet.
Nu ik je avatar zie: Ben je al een keer naar de Exiles geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef Nielsch het volgende:
Vorig toernooi kwamen we trouwens tot de volgende topics:
Rugby World Cup 2007
Rugby World Cup 2007 #2
Rugby World Cup 2007 #3: The Road To The Final
Rugby World Cup 2007 #4 Nkosi Sweet Chariot
Rugby World Cup #5 Suid-Afrika het gewen. Springbokke bo!
Moeten we deze keer toch wel overheen gaan lijkt me.
Ja, 1 keer. In 2004 ging ik in Londen studeren en toen ben ik naar de London Double Header geweest in Twickenham (seizoensopening Engelse competitie). Exiles wisten toen te winnen van de Harlequins. Andere wedstrijd was Saracens tegen Wasps.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu ik je avatar zie: Ben je al een keer naar de Exiles geweest?
Nice.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, 1 keer. In 2004 ging ik in Londen studeren en toen ben ik naar de London Double Header geweest in Twickenham (seizoensopening Engelse competitie). Exiles wisten toen te winnen van de Harlequins. Andere wedstrijd was Saracens tegen Wasps.
Ik dacht dat hij bedoelde dat als Aussies nog een try en conversie scoren dat plots met een fieldgoal de wedstrijd nog te winnen is. Niet dat dat het beter maakt, speculatieve geblaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is dat de NOS qua kwaliteit een betere stream is dan de buitenlandse die ik tot nu toe heb gevonden....
Hij zei tot het fluitsignaal de hele tijd dat ze nog tot de 90 minuten hadden.
Op een gegeven moment zei hij ook dat de Aussies nog 1 ruck of scrum (weet het niet meer precies) en 1 conversie nodig hadden om te winnen
geen dank!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Owja, nu is hij gekoppeld aan deel 1 en 2. Netjes! Bedankt DW!
Live op France II trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
gaan er nog mensen vannacht opstaa om Wales Samoa te kijken? Potentieel toffe wedstrijd, maar 5.30 opstaan voor een wedstrijd vind ik wat extreem
Om 5 uur gaat de wekker. Net als vorig week zondag voor Australië-Italië.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
gaan er nog mensen vannacht opstaa om Wales Samoa te kijken? Potentieel toffe wedstrijd, maar 5.30 opstaan voor een wedstrijd vind ik wat extreem
Canada staat ook een stukje hoger op de IRB ranking.quote:Op zondag 18 september 2011 10:41 schreef Nielsch het volgende:
Canada heeft z'n rugby beter voor elkaar dan de VS volgens mij. Ook qua supporters. Vorige maand trok een test tussen Canada en de VS in BMO Field te Toronto nog meer dan 10.000 fans. Stuur Italië erlangs en het is uitverkocht; dan heb je ook nog eens een leuke wedstrijd volgens mij.
quote:France
1. Jean-Baptiste Poux
2. Dimitri Szarzewski
3. Luc Ducalcon
4. Pascal Pape
5. Lionel Nallet
6. Thierry Dusautoir (c)
7. Julien Bonnaire
8. Louis Picamoles
9. Dimitri Yachvili
10. Morgan Parra
11. Maxime Médard
12. Maxime Mermoz
13. Aurélien Rougerie
14. Vincent Clerc
15. Damien Traille
Replacements
16. William Servat
17. Fabien Barcella
18. Julien Pierre
19. Imanol Harinordoquy
20. Francois Trinh-Duc
21. Fabrice Estebanez
22. Cédric Heymans
Men tast in het duister:quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef knnth het volgende:
Whut, Trinh-Duc as zaterdag gepasseerd en Parra start op flyhalf? Wat heb ik gemist?
[..]
quote:De deelnemende landen en spelers hebben hevige kritiek op het speelschema van het WK rugby dat momenteel bezig is in Nieuw-Zeeland. Speler Eliota Sapolu uit Samao beschuldigde op Twitter de internationale rugbybond zelfs van "uitbuiting en slavernij".
Ook Canada, Georgië en Namibië hebben geklaagd over het speelschema. In hun ogen hebben de topnaties in het rugby voordeel van het schema en de kleine landen hebben minder hersteltijd tussen de wedstrijden.
Lolquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:13 schreef knnth het volgende:
23 minuten, snelste bonuspunt van het toernooiDat was tevens de 100ste try van het toernooi.
Had ik het net uitgezocht, verscheen het in de tracker dat het de snelste was
Zou Rusland er bij deze stand blij mee zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:14 schreef knnth het volgende:
Italië 6 try's voor rust (waarvan 1 penalty try), wauw! En Rusland scoort hun eerste WK-try ooit
Ongelofelijk hoeveel reacties op FB zeggen dat dit niet kloptquote:
Mwah, niet echt een angstgegner volgens mij...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:51 schreef knnth het volgende:
Zaterdag 10:30 tegen angstgegner Frankrijk.
1999quote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mwah, niet echt een angstgegner volgens mij...
De laatste overwinning van een NH team buiten Frankrijk om was in 2003 toen Engeland won.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij is Frankrijk het enige land uit het NH dat in de afgelopen 4 jaar gewonnen heeft van Nieuw Zeeland. Bovendien speelt Frankrijk erg goed op dit moment.
Ik niet, All Blacks for life!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:49 schreef uithangbord het volgende:
Zaterdagochtend, ik hoop op een 'stunt' van Frankrijk.
Vanwege mijn NZL residentie in het verleden kan ik niet anders dan de All Blacks aanhangenquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:28 schreef Nielsch het volgende:
In de 6 Nations is het mijn minst favoriete land, maar als Frankrijk het tegen een SH team opneemt, ben ik hoe dan ook voor Frankrijk (tenzij dat SH land Argentinië is, dan ben ik voor de Pumas). Dus Allez les Blues! voor deze zaterdag!
Ik heb er zin inquote:All Blacks and Les Bleus set for passion play
AUCKLAND, 23 Sept. - A night of drama is assured when Eden Park stages the clash between Pool A leaders New Zealand and France on Saturday night.
The encounter will be contested with as much passion as any knockout match.
A string of subtexts - from Richie McCaw winning his 100th cap, to controversy over France's team selection, and the All Blacks' determination to get even for past blows - merely add to the sense of theatre surrounding the occasion.
Eden Park is the All Blacks' fortress; the last time they lost there was in July 1994 when their opponents were France. It is doubtful though that any Kiwi will need to go that far back to find motivation.
The semi-final defeat by the French in RWC 1999 at Twickenham and the last-eight loss four years ago in Cardiff were deep national sporting disappointments that continue to have repercussions in New Zealand.
The All Blacks' thirst for revenge will be accompanied by a fierce determination to protect their proud record as the only team never to have lost a RWC pool match.
The side will also be acutely aware that any defeat would tarnish captain McCaw's big night as he racks up a century of international appearances.
McCaw factor
France skipper Thierry Dusautoir, however, is playing down the significance of the McCaw factor.
"I think the All Blacks are dangerous because they are the All Blacks, not because McCaw will celebrate his 100th selection," he said.
"And he himself will give the priority to his team, not to his own personal record."
With criticism being aimed at France's team choice, statistics reveal the side named for Eden Park have amassed 634 caps between. Only once in the last four years has a more experienced French XV been sent out to play.
That maturity does not protect Marc Lièvremont's men from the prospect of disappointment but it does challenge suggestions the coach has opted to hold back his best line-up ahead of the knockout stages.
As for the psychological fallout from those matches in 1999 and 2007, a further shock would surely deliver a huge blow to New Zealand's confidence for the remainder of their campaign.
Lièvremont acknowledged past French successes would "reinforce" the All Blacks' determination but added: "It can also help my players not to feel a certain complex in believing it is possible to beat them."
The stage is set.
http://www.rugbyworldcup.(...)h=10951/preview.html
Heb jij even geluk dat Wales-Namibië pas op maandag isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Morthill het volgende:
wilde morgenochtend thuis kijken, maar baas wil dat ik werkdan maar via de app.
zondag vrij, maar Wales - Namibie wordt geen hoogvlieger
Engeland heeft het niet al te moeilijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Ben benieuwd of Engeland wat minder penalties tegenkrijgt dan in de wedstrijd tegen Georgië. Discipline jongens!
Inderdaad, de Fam.RechtseDirecte zit er klaar voorquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:29 schreef Nielsch het volgende:
Pijnlijk voor Roemenië dit. Maar goed, de echte wedstrijd moet nog komen!
Maakt het jou trouwens nog wat uit wie er WK wordt op het moment dat Zuid Afrika niet meer mee zou doen?quote:
Eigenlijk weinig. Als het Frankrijk maar niet is!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maakt het jou trouwens nog wat uit wie er WK wordt op het moment dat Zuid Afrika niet meer mee zou doen?
get the fuck out of here!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:20 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk kunnen de Fransen nog wat terug doen.
echte rugby fan....quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef Nielsch het volgende:
pffff ben wel klaar met deze wedstrijd...
inderdaad Nielsch, was even bang dat de try ze vleugels zou gevenquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:57 schreef Nielsch het volgende:
geen wederopstand van Frankrijk deze keer.....
ben wel benieuwd of ze nu iets beter gaan spelen met Trinh Duc ipv Parra.
Beetje spanning is nooit weg voor een wedstrijdquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
get the fuck out of here!!
ik ook!! Samoa-Fiji was ook leuk om te kijken trouwens....niet hoogstaand maar wel vermakelijkquote:Op zondag 25 september 2011 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Zo Schotland - Argentinië. Ik heb er zin in!
Klopt, maar scoren met de voet is ook makkelijker dan het lijkt, zeker in een wedstrijd als deze waar er veel wind stond er de regen uit de hemel viel. Kijk maar naar de gemiste drop-goal van Dan Parks een minuut voor het einde.quote:Op zondag 25 september 2011 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanmiddag bij NOS samenvatting van Schotland - Argentinië gekeken. Als rugby n00b verbaas ik me er over dat er niet meer geprobeerd wordt om met de voet de scoren. Ok het levert een pak minder punten op maar als er geen doorkomen aan is, zoals bij deze wedstrijd, dan is het beter dan niets.
Ik luister naar de radio stream op rugbyworldcup.com.quote:Op maandag 26 september 2011 08:45 schreef NatteKrant het volgende:
Waar kan ik een goede stream vinden?
je ziet ook dat Schotland verliest, doordat ze voor de dropgoals gaan en niet de try's.quote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef uithangbord het volgende:
@morthill Met nog een kans op conversion. Dus 4 punten meer en dat maakt dat er zelfs nog een gat is met 2 dropgoals.
Mwah, voor hetzelfde geld was die dropgoal van Parks in de laatste minuut wel tussen de palen geweest en had Schotland gewonnen.quote:Op maandag 26 september 2011 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
je ziet ook dat Schotland verliest, doordat ze voor de dropgoals gaan en niet de try's.
TykesTV deed het echt geweldig al het hele toernooi, maar is nu down...quote:Op maandag 26 september 2011 08:45 schreef NatteKrant het volgende:
Waar kan ik een goede stream vinden?
Namibiaansch?quote:Op maandag 26 september 2011 08:57 schreef Nielsch het volgende:
http://www.sport2you.org/live1.html#
Enige die een beetje goed werkt, alleen commentaar is in een rare taal... Lijkt een Afrikaans dialect iig...
Grappig dat je duidelijk een speelhelft hebt met NH tegen een speelhelft met SHquote:Op maandag 26 september 2011 10:20 schreef Nielsch het volgende:
De kwartfinales, zoals ik die verwacht:
Ierland - Wales
Engeland - Frankrijk
Zuid Afrika - Australië
Nieuw Zeeland - Argentinië
Dat denk ik ook wel, maar reken er maar op dat de Italianen gaan stormen. Do or die.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef Mark het volgende:
Ierland zal er voor moeten werken, maar ze zullen het wel gaan redden
Daar is niet voor niets over geklaagdquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Nielsch het volgende:
Toch wel een rare planning van wedstrijden; Namibië is al bijna sinds eergisteren klaar met alle 4 de wedstrijden, terwijl Georgië er pas slechts 2 heeft gespeeld.
68-22quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Nielsch het volgende:
De kans dat Australië zonder bonuspunt van Rusland wint acht ik schier onmogelijk.
Volgende week inderdaad op TV, al het hele toernooi op internet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef tong80 het volgende:
Wanneer zien we het live bij de NOS ?
Nu wel raakquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef Morphisor het volgende:
wilkinson probeert het ook nog zeg...
NZ was klinisch tegen FRA, RSA ziet er ook solide uit, IRE maakte indruk tegen AUS ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind sowieso nog maar weinig landen echt indruk maken, maar goed, de echte topwedstrijden moeten natuurlijk nog komen.
Yeah!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Nu de Fransen afmaken in de kwartfinale!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Over 4 jaar is Tim Visser er wellicht bij voor Schotland.
gelukkig hebben we nog de wedstrijd tegen Canada om te hergroeperen maar inderdaad een zware tegenvaller.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef knnth het volgende:
Ohja, toernooi is voorbij voor Dan Carter. Dat is nogal een klap voor NZL ...
Heb jij je nogal zitten irriteren over de ref tegen Samoa of viel het mee? Die paar Zuid-Afrikanen die ik ken waren allemaal aan het zeiken over die kakref, maar ik vond hem best prima. Samoa speelde gewoon erg sterk, zeker in de 2de helft.quote:
Je vergeet:quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Kwartfinales, zaterdag:
Ierland - Wales -
Engeland - Frankrijk - (live op de NOS 9.30)
Zondag:
Zuid-Afrika - Australië -(live op de NOS 7.00)
Nieuw-Zeeland - Argentinië -
Halve finales, zaterdag 15 oktober:
Ier/Wal - Eng/Fra -
Zondag 16 oktober:
ZAf/Aus - NZl/Arg -
Je vergeet:quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:24 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je vergeet:
Troostfinale, vrijdag 21 oktober:
ZAf/Aus/NZl/Arg - Ier/Wal/Eng/Fra
Finale, zondag 23 oktober:
ZAf/Aus/NZl/Arg - Ier/Wal/Eng/Fra
Ja, en ook voor Jonny Wilkinson is het misschien voorbij. Ook Mike Tindall is wellicht geblesseerd en Delon Armitage moet voor de arbitragecommissie komen vanwege een hoge tackle.quote:
Wallabies spelen gewoon geen sterk toernooi. Scoren heel veel punten, maar zelfs Rusland walst af en toe door de verdediging heen. Tegen de toppers is dat gewoon niet genoeg en dus verloren ze van Ierland die wel kunnen verdedigen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:03 schreef Mark het volgende:
Jammer dat Zuid-Afrika - Australie nu al op de rol staat, maar dan hadden ze de Ieren maar moeten pakken. All Blacks moeten de halve finale gewoon kunnen halen.
Aan de "Europese" kant van het schema ligt eigenlijk alles nog open, al verwacht ik dat Engeland en Ierland de halve finale gaan spelen. Maar dat belet me niet om voor Wales te zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |