Canada staat ook een stukje hoger op de IRB ranking.quote:Op zondag 18 september 2011 10:41 schreef Nielsch het volgende:
Canada heeft z'n rugby beter voor elkaar dan de VS volgens mij. Ook qua supporters. Vorige maand trok een test tussen Canada en de VS in BMO Field te Toronto nog meer dan 10.000 fans. Stuur Italië erlangs en het is uitverkocht; dan heb je ook nog eens een leuke wedstrijd volgens mij.
quote:France
1. Jean-Baptiste Poux
2. Dimitri Szarzewski
3. Luc Ducalcon
4. Pascal Pape
5. Lionel Nallet
6. Thierry Dusautoir (c)
7. Julien Bonnaire
8. Louis Picamoles
9. Dimitri Yachvili
10. Morgan Parra
11. Maxime Médard
12. Maxime Mermoz
13. Aurélien Rougerie
14. Vincent Clerc
15. Damien Traille
Replacements
16. William Servat
17. Fabien Barcella
18. Julien Pierre
19. Imanol Harinordoquy
20. Francois Trinh-Duc
21. Fabrice Estebanez
22. Cédric Heymans
Men tast in het duister:quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef knnth het volgende:
Whut, Trinh-Duc as zaterdag gepasseerd en Parra start op flyhalf? Wat heb ik gemist?
[..]
quote:De deelnemende landen en spelers hebben hevige kritiek op het speelschema van het WK rugby dat momenteel bezig is in Nieuw-Zeeland. Speler Eliota Sapolu uit Samao beschuldigde op Twitter de internationale rugbybond zelfs van "uitbuiting en slavernij".
Ook Canada, Georgië en Namibië hebben geklaagd over het speelschema. In hun ogen hebben de topnaties in het rugby voordeel van het schema en de kleine landen hebben minder hersteltijd tussen de wedstrijden.
Lolquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:13 schreef knnth het volgende:
23 minuten, snelste bonuspunt van het toernooiDat was tevens de 100ste try van het toernooi.
Had ik het net uitgezocht, verscheen het in de tracker dat het de snelste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |