Hij is de hele tijd al in de war.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:15 schreef Nielsch het volgende:
Nog 9 minuten spelen!!! Hij was even in de war...
gelukkig gewoon ITV stream gekeken, die kerels weten tenminste waar ze het over hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is de hele tijd al in de war.
Lukte me niet om deel 3 aan 2 te koppelen... Misschien dat een mod het kan fixen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Go Ierland
Waarom is dit niet gewoon een reeks?
Ik huppel wel even naar de FB.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lukte me niet om deel 3 aan 2 te koppelen... Misschien dat een mod het kan fixen?
Goed!quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik huppel wel even naar de FB.
Done!quote:
Ik ook niet, maar dat komt nog welquote:
Hij bleef tot het laatste moment volhouden, zelfs toen de klok rood was, dat er nog 10 minuten te spelen warenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
Nice Eire! Groepswinnaar for sure, Italië moeten ze kunnen hebben!
Dat levert wel een leuke 1/4-finale op, maar beetje onverwacht dat een van de twee zo vroeg moet strandenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:21 schreef JeMoeder het volgende:
Als het zo door gaat wordt het Bokke tegen Wallabies direct na de group stage
Zaterdag zullen wij het weten en ik geef Frankrijk een goede kansquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik acht de NH teams echt niet kansloos tegen de SH dit toernooi. Wales kwam al erg dichtbij Zuid Afrika, Ierland wint van Australië en ik ben wel heel erg benieuwd naar Frankrijk tegen de All Blacks.
Misschien wel een voorproefje van de finale...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zaterdag zullen wij het weten en ik geef Frankrijk een goede kans
Was dit die Hans Brian figuur? Dit zei ik een, inmiddels gesloten, ander topic:quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is dat de NOS qua kwaliteit een betere stream is dan de buitenlandse die ik tot nu toe heb gevonden....quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Was dit die Hans Brian figuur? Dit zei ik een, inmiddels gesloten, ander topic:
Ik kijk trouwens gewoon een engelse stream. Ik weiger bij NOS te kijken. Die commentator heeft er gewoon niet genoeg verstand van en maakt enorm veel fouten.
Sinds de finale van 4 jaar geleden waar hij Zuid-Afrika herhaaldelijk "Australië" noemde, heb ik genoeg gehad van hem. Dan maar een minder beeldkwaliteit maar een veel betere commentaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Hij is te vaak te slordig in z'n commentaar, maar hij snapt z'n rugby wel. Ik snap dan ook werkelijk niet dat hij moeilijkere situaties wel kan uitleggen maar basis dingen zoals de duur van een wedstrijd herhaaldelijk fout doet.
Nu ik je avatar zie: Ben je al een keer naar de Exiles geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef Nielsch het volgende:
Vorig toernooi kwamen we trouwens tot de volgende topics:
Rugby World Cup 2007
Rugby World Cup 2007 #2
Rugby World Cup 2007 #3: The Road To The Final
Rugby World Cup 2007 #4 Nkosi Sweet Chariot
Rugby World Cup #5 Suid-Afrika het gewen. Springbokke bo!
Moeten we deze keer toch wel overheen gaan lijkt me.
Ja, 1 keer. In 2004 ging ik in Londen studeren en toen ben ik naar de London Double Header geweest in Twickenham (seizoensopening Engelse competitie). Exiles wisten toen te winnen van de Harlequins. Andere wedstrijd was Saracens tegen Wasps.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu ik je avatar zie: Ben je al een keer naar de Exiles geweest?
Nice.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, 1 keer. In 2004 ging ik in Londen studeren en toen ben ik naar de London Double Header geweest in Twickenham (seizoensopening Engelse competitie). Exiles wisten toen te winnen van de Harlequins. Andere wedstrijd was Saracens tegen Wasps.
Ik dacht dat hij bedoelde dat als Aussies nog een try en conversie scoren dat plots met een fieldgoal de wedstrijd nog te winnen is. Niet dat dat het beter maakt, speculatieve geblaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is dat de NOS qua kwaliteit een betere stream is dan de buitenlandse die ik tot nu toe heb gevonden....
Hij zei tot het fluitsignaal de hele tijd dat ze nog tot de 90 minuten hadden.
Op een gegeven moment zei hij ook dat de Aussies nog 1 ruck of scrum (weet het niet meer precies) en 1 conversie nodig hadden om te winnen
geen dank!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Owja, nu is hij gekoppeld aan deel 1 en 2. Netjes! Bedankt DW!
Live op France II trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
gaan er nog mensen vannacht opstaa om Wales Samoa te kijken? Potentieel toffe wedstrijd, maar 5.30 opstaan voor een wedstrijd vind ik wat extreem
Om 5 uur gaat de wekker. Net als vorig week zondag voor Australië-Italië.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
gaan er nog mensen vannacht opstaa om Wales Samoa te kijken? Potentieel toffe wedstrijd, maar 5.30 opstaan voor een wedstrijd vind ik wat extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |