Baie dankiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:51 schreef Leatherface het volgende:
Ik zal deze dan maar openlaten. Die titel spreekt meer tot de verbeelding.
Nou, daarom doen we het later nog wel eens. Het is een interessante discussie, dit wil ik er nog wel over zeggen: ik vind het quotum dat de politiek in Z-Afrika voorstelt (zoveel procent zwarte spelers) niet zo heel slim maar ik snap de gedachte wel, het moet vooral een stimulans zijn om mensen met minder kansen vooruit te helpen. De verdeling in Z-Afrika is natuurlijk nog steeds enorm oneerlijk en er moet nog een behoorlijke achterstand op veel terreinen worden weggewerkt. Dat de (zwarte) regering daarin dan weer wat doordraaft is geen reden om de duidelijke problematiek uit het oog te verliezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja mag van mij best een sport op die manier benaderen hoor in SPT.
Zolang men het maar fatsoenlijk houdt en men elkaar respecteert (het blijft natuurlijk een zeert gevoelig thema)
Maar goed, ik kan me voorstellen dat sommigen hier in the mood zijn voor een feestje in plaats van een serieuze discussie.
Dan geef ik hier nog een korte reactie op, aangezien het ergens anders thuishoort:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, daarom doen we het later nog wel eens. Het is een interessante discussie, dit wil ik er nog wel over zeggen: ik vind het quotum dat de politiek in Z-Afrika voorstelt (zoveel procent zwarte spelers) niet zo heel slim maar ik snap de gedachte wel, het moet vooral een stimulans zijn om mensen met minder kansen vooruit te helpen. De verdeling in Z-Afrika is natuurlijk nog steeds enorm oneerlijk en er moet nog een behoorlijke achterstand op veel terreinen worden weggewerkt. Dat de (zwarte) regering daarin dan weer wat doordraaft is geen reden om de duidelijke problematiek uit het oog te verliezen.
Dat is toch niet zo gek? Dat werd tijd ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef Oldbie het volgende:
Zo is er al een hoop verdwenen.
Ik wil me best laten horen hierin maar dan wel ergens anders (andere topic) en op een andere tijd. Ik word steeds meer dronken: op de achtergrond draait de finale nog eens.....ja ik heb hem opgenomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Dat werd tijd ook.
Maar het gaat vooral om de kansen van mensen in deze discussie.
Ik dacht al: waar blijft ze.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben er weer.
HOERA![]()
![]()
Man. Ik heb zweetplekken tot aan mn tailleWat was het spannend. Man of the match was Percy. Die actie met die camera
Ze slaan helemaal niet door, de blanken hebben zuid-Afrika gemaakt tot nu.Armoe en welvaart.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan geef ik hier nog een korte reactie op, aangezien het ergens anders thuishoort:
De (zwarte) overheid slaat compleet door!!
Pretoria moet "Tshwane" gaan heten.
Oude volkslied is al verloren.
Oude vlag is al weg.
Transvaal als provincie is niet meer.
Zo is er al een hoop verdwenen.
En wat ik nog veel erger vind: Springbokke als naam zou moeten verdwijnen. Daar hebben ze ook al een "zwarte" naam voor.
Ze slaan door!!
Maar nu weer rugby van nu.
Springbokke bo!!!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |