NZ was klinisch tegen FRA, RSA ziet er ook solide uit, IRE maakte indruk tegen AUS ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind sowieso nog maar weinig landen echt indruk maken, maar goed, de echte topwedstrijden moeten natuurlijk nog komen.
Yeah!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Nu de Fransen afmaken in de kwartfinale!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:15 schreef Nielsch het volgende:
Over 4 jaar is Tim Visser er wellicht bij voor Schotland.
gelukkig hebben we nog de wedstrijd tegen Canada om te hergroeperen maar inderdaad een zware tegenvaller.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef knnth het volgende:
Ohja, toernooi is voorbij voor Dan Carter. Dat is nogal een klap voor NZL ...
Heb jij je nogal zitten irriteren over de ref tegen Samoa of viel het mee? Die paar Zuid-Afrikanen die ik ken waren allemaal aan het zeiken over die kakref, maar ik vond hem best prima. Samoa speelde gewoon erg sterk, zeker in de 2de helft.quote:
Je vergeet:quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Kwartfinales, zaterdag:
Ierland - Wales -
Engeland - Frankrijk - (live op de NOS 9.30)
Zondag:
Zuid-Afrika - Australië -(live op de NOS 7.00)
Nieuw-Zeeland - Argentinië -
Halve finales, zaterdag 15 oktober:
Ier/Wal - Eng/Fra -
Zondag 16 oktober:
ZAf/Aus - NZl/Arg -
Je vergeet:quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:24 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je vergeet:
Troostfinale, vrijdag 21 oktober:
ZAf/Aus/NZl/Arg - Ier/Wal/Eng/Fra
Finale, zondag 23 oktober:
ZAf/Aus/NZl/Arg - Ier/Wal/Eng/Fra
Ja, en ook voor Jonny Wilkinson is het misschien voorbij. Ook Mike Tindall is wellicht geblesseerd en Delon Armitage moet voor de arbitragecommissie komen vanwege een hoge tackle.quote:
Wallabies spelen gewoon geen sterk toernooi. Scoren heel veel punten, maar zelfs Rusland walst af en toe door de verdediging heen. Tegen de toppers is dat gewoon niet genoeg en dus verloren ze van Ierland die wel kunnen verdedigen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:03 schreef Mark het volgende:
Jammer dat Zuid-Afrika - Australie nu al op de rol staat, maar dan hadden ze de Ieren maar moeten pakken. All Blacks moeten de halve finale gewoon kunnen halen.
Aan de "Europese" kant van het schema ligt eigenlijk alles nog open, al verwacht ik dat Engeland en Ierland de halve finale gaan spelen. Maar dat belet me niet om voor Wales te zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |