ik ook!! Samoa-Fiji was ook leuk om te kijken trouwens....niet hoogstaand maar wel vermakelijkquote:Op zondag 25 september 2011 09:16 schreef Nielsch het volgende:
Zo Schotland - Argentinië. Ik heb er zin in!
Klopt, maar scoren met de voet is ook makkelijker dan het lijkt, zeker in een wedstrijd als deze waar er veel wind stond er de regen uit de hemel viel. Kijk maar naar de gemiste drop-goal van Dan Parks een minuut voor het einde.quote:Op zondag 25 september 2011 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanmiddag bij NOS samenvatting van Schotland - Argentinië gekeken. Als rugby n00b verbaas ik me er over dat er niet meer geprobeerd wordt om met de voet de scoren. Ok het levert een pak minder punten op maar als er geen doorkomen aan is, zoals bij deze wedstrijd, dan is het beter dan niets.
Ik luister naar de radio stream op rugbyworldcup.com.quote:Op maandag 26 september 2011 08:45 schreef NatteKrant het volgende:
Waar kan ik een goede stream vinden?
je ziet ook dat Schotland verliest, doordat ze voor de dropgoals gaan en niet de try's.quote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef uithangbord het volgende:
@morthill Met nog een kans op conversion. Dus 4 punten meer en dat maakt dat er zelfs nog een gat is met 2 dropgoals.
Mwah, voor hetzelfde geld was die dropgoal van Parks in de laatste minuut wel tussen de palen geweest en had Schotland gewonnen.quote:Op maandag 26 september 2011 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
je ziet ook dat Schotland verliest, doordat ze voor de dropgoals gaan en niet de try's.
TykesTV deed het echt geweldig al het hele toernooi, maar is nu down...quote:Op maandag 26 september 2011 08:45 schreef NatteKrant het volgende:
Waar kan ik een goede stream vinden?
Namibiaansch?quote:Op maandag 26 september 2011 08:57 schreef Nielsch het volgende:
http://www.sport2you.org/live1.html#
Enige die een beetje goed werkt, alleen commentaar is in een rare taal... Lijkt een Afrikaans dialect iig...
Grappig dat je duidelijk een speelhelft hebt met NH tegen een speelhelft met SHquote:Op maandag 26 september 2011 10:20 schreef Nielsch het volgende:
De kwartfinales, zoals ik die verwacht:
Ierland - Wales
Engeland - Frankrijk
Zuid Afrika - Australië
Nieuw Zeeland - Argentinië
Dat denk ik ook wel, maar reken er maar op dat de Italianen gaan stormen. Do or die.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef Mark het volgende:
Ierland zal er voor moeten werken, maar ze zullen het wel gaan redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |