SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
nee serieus! ik heb t gehoord van iemand die cape heeft, ja klinkt raar maar hij heeft cape van notch ;Dquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.
Single Player?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef thethoryd het volgende:
Had ik eindelijk eten gevonden raak ik de weg kwijt
Ok. Ik heb weer een nieuwe wereld opgestart, ik heb het lang niet meer gespeeld dus ik ga me even inlezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:28 schreef thethoryd het volgende:
yep, heb het spel sinds 1.5 week.. maar met die nieuwe update dat je perse moet eten vind ik wel kut
Die had ik al gevonden iddquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:33 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.minecraftwiki.net die moet je hebben
twitter:carlmanneh twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 12:26:2480,000 people registered for Minecraft the past 24hrs. That's like a decent sized city in Sweden. #mind-boggling reageer retweet
Normaal vind ik hem wel okay, minder grappiger dan HatFilms of Yogscast, in my opinion.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef DeHovenier het volgende:
ff de vids van SeaNanners bekijken. Is dat wat?
Ik viel deze week in de lava toen ik net 6 diamanten, een berg goud en ijzer gevonden hadquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef thethoryd het volgende:
Had ik eindelijk eten gevonden raak ik de weg kwijt
http://www.youtube.com/user/HaatFilmsquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
HatFilns en Yogscast ken ik niet, helaasch.
welcome backquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef bobbernaut het volgende:
ik ben eindelijk weer unbanned!!!! WIEHIEEE
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef bobbernaut het volgende:
ik ben eindelijk weer unbanned!!!! WIEHIEEE
idd. had al mijn iron weer. jammergenoeg niet kunnen wegstoppen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef bobbernaut het volgende:
server doet raar! weer mn oude inv -.-
Mwa ik vindt het wel vetquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:28 schreef thethoryd het volgende:
yep, heb het spel sinds 1.5 week.. maar met die nieuwe update dat je perse moet eten vind ik wel kut
Hatfilms kende ik ook niet, wel totalhalibut, yogscast en omfgcata.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/HaatFilms
http://www.youtube.com/user/BlueXephos
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:06 schreef maurisioo het volgende:
sorry niemand kan even mijn server in
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 15:09:46Unless you guys can find anymore big crashes that we don't know about, we'll start to focus on new features/API now. Getting closer
reageer retweet
Maar ze kunnen wel door muren heen teleporteren en ze kunnen blokken van je huis weghalenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
Net 2 van die nieuwe monsters gedood, die bevriezen als je naar ze kijkt en dan naar je teleporteren. Ik zat in m'n huis maar ze waren te lang om binnen te komen, dus het was makkelijk
Jep... op de vorige map was een enderman het huis van drumpie aan het griefenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel door muren heen teleporteren en ze kunnen blokken van je huis weghalen
HatFilms is die groep die de trailer voor 1.8 heeft gemaakt, ook trouwens die Piston trailer die in 1 shot is gefilmd toen. Goed werk hebben ze.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hatfilms kende ik ook niet, wel totalhalibut, yogscast en omfgcata.
De enderman pakt blokken op soms, als er een huis in de buurt staat is dat natuurlijk een ongelukkige situatie voor de huiseigenaar.quote:
tijd om die te maken danquote:
omdat die op drumpie nog niet gemaakt is blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom iets gaan maken dat al bestaat?
Haha mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Nieuwe Drumpie's nieuws! Heel erg bedankt MenderV en Maurisioo! Wij hebben met zijn 3e een aantal uur hier aan gewerkt.
Volgende episode maakt Mender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk trouwens wat ik heb gemaakt..Oh, ik dacht dat jij het filmpje had gemaakt... Vet filmpje btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk trouwens wat ik heb gemaakt..Wow mooi filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he
Ik dacht eerst ook al dat jij die had gemaakt.![]()
Ja idd of iemand die afk is hehequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
Ah hij is weer eens vol, kick eens een noob?
DIE STEM VAN BOBBERNAUT IN DAT FILMPJEquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Nieuwe Drumpie's nieuws! Heel erg bedankt MenderV en Maurisioo! Wij hebben met zijn 3e een aantal uur hier aan gewerkt.
Nog meer monden om te voeden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen... dat we 2 extra slots krijgen!1
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen... dat we 2 extra slots krijgen!1
ff quotenquote:
Dan wordt het tijd dat ik ook mod wordquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
ik hoop dat drumpert die admin slots gaat fixen ..
mods zijn er met een reden en dat is niet om alleen een beetje leuk te spelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ik ook mod word
Wat doe jij dan voor nuttigs?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mods zijn er met een reden en dat is niet om alleen een beetje leuk te spelen
dude de server is nog nouwelijks on geweestquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor nuttigs?
oquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude de server is nog nouwelijks on geweest
Ik ben anti grief/cheat mod. Newbies introducen en informatiepaal![]()
Oh en als je bepaalde hele moelijke dingen hebt waar je niet zelf uit kan komen had ik altijd de macht om te helpen met god. Hoewel ik niet zeker weet of ik dat nu nog krijg.
Als je nog een beetje veel op drumpies oude creative/survival server had gespeeld had je dat ook geweten.quote:
Harde diss.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude de server is nog nouwelijks on geweest
Ik ben anti grief/cheat mod. Newbies introducen en informatiepaal![]()
Oh en als je bepaalde hele moelijke dingen hebt waar je niet zelf uit kan komen had ik altijd de macht om te helpen met god. Hoewel ik niet zeker weet of ik dat nu nog krijg.
Daar was ik eerder en ook nog wel meer dan jij, gekke newbie!1quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als je nog een beetje veel op drumpies oude creative/survival server had gespeeld had je dat ook geweten.
oja natuurlijk hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Daar was ik eerder en ook nog wel meer dan jij, gekke newbie!1
dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
als ik zeg dat ik die tprechten alleen gebruik om mensen in de gaten te houden lieg ik ja. Maar met die verantwoordelijkheid die mod zijn heeft is dit gewoon een klein voordeeltje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Ceees2 het volgende:
Maarum, jij wilt je TP rechten niet alleen om mensen in de gaten te houden.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
No problemoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:49 schreef maurisioo het volgende:
ja hoor fijn. De Fok! Community is weer bij elkaar.Ik kon er meteen in want ik heb een extra slot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jonge je kan zeiken wat je wil. Ik heb die modstatus niet voor niets gekregen. En als ik mijn taak niet goed deed had drumpie me nu helemaal geen modrechten gegeven op die nieuwe server. Dus houd gewoon je bek dan blijft het topic ook schoonquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat je gogofinland net zo serieus neemt als...
[ afbeelding ]
Tuttut.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jonge je kan zeiken wat je wil. Ik heb die modstatus niet voor niets gekregen. En als ik mijn taak niet goed deed had drumpie me nu helemaal geen modrechten gegeven op die nieuwe server. Dus houd gewoon je bek dan blijft het topic ook schoon
Van mij mag je TP rechten hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jonge je kan zeiken wat je wil. Ik heb die modstatus niet voor niets gekregen. En als ik mijn taak niet goed deed had drumpie me nu helemaal geen modrechten gegeven op die nieuwe server. Dus houd gewoon je bek dan blijft het topic ook schoon
Van wie ben jij eik een kloon?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:11 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Logblock is kut imo. Hij moet nu eerst alle files ofzo wegschrijven.. nog 5700 te gaan.
Ik weet niet hoe ver je van de rest afzit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef tuut-chips het volgende:
Hey een restart? Alweer?
Waarom spreadt mijn gras trouwens zo langzaam? En groeien mijn crops nauwelijks als ik er niet ben?
zit je ver van de spawn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef tuut-chips het volgende:
Hey een restart? Alweer?
Waarom spreadt mijn gras trouwens zo langzaam? En groeien mijn crops nauwelijks als ik er niet ben?
lol.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
Ik bouw een extra slot op de server
dit jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:12 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je van de rest afzit.
Volgens mij als je crops tever weg zijn worden die niet geladen als je offline bent.
Omdat er dan niemand in de buurt is en die chuncks niet worden geladen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Van mij ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihi altijd tochquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hihi wat is iedereen weer lief opeens
Pas op! Ze willen vast iets van je.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nee ik ben MC BIGGAH THE REAL THRILLA NIGGAHquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:26 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Jij bent drumpie? Want drumpie is geband en kijkt Holland in da hood.
ik ben op mijn hoedequote:Op zaterdag 17 september 2011 19:26 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Pas op! Ze willen vast iets van je.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef Berend. het volgende:
Pff, weer griefers bij Joost zijn huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
ja de rest komt in 1.9quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:17 schreef Sinkiusin het volgende:
Minecraft 1.8 werd toch in delen uitgebracht en niet in 1 keer?
ik heb gekeken met logblock. Maar ik kan niets zien man. waar precies lagen die meloenen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Er zijn opeens 48 meloenen verdwenen uit mijn tuintje, weet iemand hoe dat kan? * tuut-chips is pissed
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:19 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Net zoals die lantaarnen die ooit beloofd waren
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef Berend. het volgende:
Pff, weer griefers bij Joost zijn huis.haha hij staat er echt zo bij te kijken van o shit, betraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drumpie.nlquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:21 schreef Sinkiusin het volgende:
Hoeveel FOK! servers zijn er en kan ik er 1 joinen om te kieken:D
Ik kom later op de avond wel even kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
drumpie.nl
we kunnen wel wat lekkere chicks gebruiken
25 slots ofzo? Een aardig grote server, dit hele topic speelt daar. Ik denk iets van 60 actieve gebruikers wel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:30 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Ik kom later op de avond wel even kijken.
Grote server of heeft het maar <10 slots ofzo
En wederom geniaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
En wederom geniaalen reclame ook nog eens
Ik vind deze wel leuk pix.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Mooi...quote:
Gaan we met controller spelen?twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 20:01:27Any programmer who knows an efficient way to detect gamepad dis/connect during runtime? Or is polling EnumDevices the only way? reageer retweet
Jeb was bezig met Cobalt vandaag.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Gaan we met controller spelen?twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 20:01:27Any programmer who knows an efficient way to detect gamepad dis/connect during runtime? Or is polling EnumDevices the only way? reageer retweet
twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 19:20:13Still working on Cobalt with @vraket. @242_girl is soon of to dine with @101lullaby reageer retweet
Hij had het dus over Cobalt... Nouja dankje voor het melden!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Jeb was bezig met Cobalt vandaag.twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 19:20:13Still working on Cobalt with @vraket. @242_girl is soon of to dine with @101lullaby reageer retweet
Wie ben jij?quote:
Aangenaam, MrEarcheese. Maar vrienden noemen me Oorkaas.quote:
Welkom alvast!quote:
Heb je al lang niet gesproken, zit je nooit meer op drumpie zn server?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Aangenaam, MrEarcheese. Maar vrienden noemen me Oorkaas.
Eerst wel, Maar die zijn allemaal deaud.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Ik dacht dat FOK! 2 of 3 servers had?
Jawel, soms! Alleen ik heb nog geen huis omdat ik geen zin heb om recourses te verzamelen. Ik wacht eigenlijk op een creative deel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welkom alvast!
[..]
Heb je al lang niet gesproken, zit je nooit meer op drumpie zn server?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Eerst wel, Maar die zijn allemaal deaud.
Ok ok, beetje zoals ik dus, ik wacht ook op creative!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Jawel, soms! Alleen ik heb nog geen huis omdat ik geen zin heb om recourses te verzamelen. Ik wacht eigenlijk op een creative deel.
En de keren dát ik eindelijk wil spelen zit te server vol.
Ik moest hard lachen nigger.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
drumpie.nl
we kunnen wel wat lekkere chicks gebruiken
Ik hou wel van kaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:50 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Kom niet haten op de echte bazen
Mc biggah houdt niet van kazen
Nigggers in elke zin is de basis
Dus kom niet dissen want ik blaas em
Mc biggah waddup
Ach ik hou niet van niggersquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:50 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Kom niet haten op de echte bazen
Mc biggah houdt niet van kazen
Nigggers in elke zin is de basis
Dus kom niet dissen want ik blaas em
Mc biggah waddup
ok internetbaasquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ik heb dat helemaal niet gezegd? Hahaha
Hahaha, je loopt achter. Iets meer socializen zal je goed doen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik prima verder
Sure je kent mij natuurlijk persoonlijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
Hahaha, je loopt achter. Iets meer socializen zal je goed doen.
HollandindaHood niet kennen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Sure je kent mij natuurlijk persoonlijk
1 dag - 119 posts??!!?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Ik ga met mijn eigen soortgenoten om.
Asian staat boven neger wat mij betreft
Ik ben ook geen neger om dat even uit te sluiten..quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
Ik ga met mijn eigen soortgenoten om.
Asian staat boven neger wat mij betreft
he maat waar was je zonet toen ik je nodig had ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger om dat even uit te sluiten..
ik log wel ff vlug inquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
WIE HEEFT MIJ IN BRAND GEZET TOEN IK AFK WAS
Drumpert/vb/dnb aanwezig?
Zal ik even een kloonscan doen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
begin ik op tong80 te lijken?
ga je gangquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zal ik even een kloonscan doen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Drumpie of dnb even kijken wie er op deze coords of in de omgeving fire geplaatst heeft?
En kunnen jullie misschien ook zien wat er in mijn inventory zat?
In brand gezet toen ik AFK was, terwijl ik net al mijn tools (fresh diamond pick en shovel) en shit bij me hadquote:
Ah kut man, ik heb wel wat over als je nieuwe tools nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In brand gezet toen ik AFK was, terwijl ik net al mijn tools (fresh diamond pick en shovel) en shit bij me had
Tsja, het was echt een hele inventory vol en ik wil gewoon dat de dader gaat brandenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb wel wat over als je nieuwe tools nodig hebt.
Aan de achterkant is water? Kan je toch bouwen wat je wil?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef Flodder450 het volgende:
kerk schiet al aardig op, alleen denk ik niet dat ik de ruimte aan de achterkant heb om het koor af te bouwen zoals ik dat wil
toeval?quote:
Achja dan maak ik wel een servertje erbijquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja zelfs met 25 slots gaat die vol zitten
sure.quote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef tuut-chips het volgende:
Kun je me ff skypen als ie weer online gaat?
wordfeud.quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef tuut-chips het volgende:
Wie weet er nog een leuke iPad game?
X-build ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef tuut-chips het volgende:
Wie weet er nog een leuke iPad game?
quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
durf nigga te zeggen bitch ga sorry zeggen
In den hoed?quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef FreezePop het volgende:
in deze buurt pikken wij dat niet bitch
je bent te burgerlijk voor mijquote:
nigga nigga you gotta go you gotta know gottoa know gotta go know go go know niggaquote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
je bent te burgerlijk voor mij
kleine bitch ik wurg je erbij
kom haten en ik lurk je erbij
maddafakka kom haten op mij
mc biggah waddup
zijn je woorden op, dat is fokt opquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
zijn je woorden op, dat is fokt op
de pot op, beetje plaatjes posten
koppen botsen, knokkels knarsen
ik ga je maddafucking kop harsen
mc biggah waddup
Kijk die Biggah hij doet baat,quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
je bent te burgerlijk voor mij
kleine bitch ik wurg je erbij
kom haten en ik lurk je erbij
maddafakka kom haten op mij
mc biggah waddup
Baws.quote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik sla minderjarigen als drumpie down is
Mag ik toekijken en filmenquote:Op zondag 18 september 2011 00:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik sla minderjarigen als drumpie down is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |