SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
nee serieus! ik heb t gehoord van iemand die cape heeft, ja klinkt raar maar hij heeft cape van notch ;Dquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.
Single Player?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef thethoryd het volgende:
Had ik eindelijk eten gevonden raak ik de weg kwijt
Ok. Ik heb weer een nieuwe wereld opgestart, ik heb het lang niet meer gespeeld dus ik ga me even inlezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:28 schreef thethoryd het volgende:
yep, heb het spel sinds 1.5 week.. maar met die nieuwe update dat je perse moet eten vind ik wel kut
Die had ik al gevonden iddquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:33 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.minecraftwiki.net die moet je hebben
twitter:carlmanneh twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 12:26:2480,000 people registered for Minecraft the past 24hrs. That's like a decent sized city in Sweden. #mind-boggling reageer retweet
Normaal vind ik hem wel okay, minder grappiger dan HatFilms of Yogscast, in my opinion.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef DeHovenier het volgende:
ff de vids van SeaNanners bekijken. Is dat wat?
Ik viel deze week in de lava toen ik net 6 diamanten, een berg goud en ijzer gevonden hadquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef thethoryd het volgende:
Had ik eindelijk eten gevonden raak ik de weg kwijt
http://www.youtube.com/user/HaatFilmsquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
HatFilns en Yogscast ken ik niet, helaasch.
welcome backquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef bobbernaut het volgende:
ik ben eindelijk weer unbanned!!!! WIEHIEEE
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:10 schreef bobbernaut het volgende:
ik ben eindelijk weer unbanned!!!! WIEHIEEE
idd. had al mijn iron weer. jammergenoeg niet kunnen wegstoppen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef bobbernaut het volgende:
server doet raar! weer mn oude inv -.-
Mwa ik vindt het wel vetquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:28 schreef thethoryd het volgende:
yep, heb het spel sinds 1.5 week.. maar met die nieuwe update dat je perse moet eten vind ik wel kut
Hatfilms kende ik ook niet, wel totalhalibut, yogscast en omfgcata.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/HaatFilms
http://www.youtube.com/user/BlueXephos
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:06 schreef maurisioo het volgende:
sorry niemand kan even mijn server in
twitter:Craftbukkit twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 15:09:46Unless you guys can find anymore big crashes that we don't know about, we'll start to focus on new features/API now. Getting closer
reageer retweet
Maar ze kunnen wel door muren heen teleporteren en ze kunnen blokken van je huis weghalenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
Net 2 van die nieuwe monsters gedood, die bevriezen als je naar ze kijkt en dan naar je teleporteren. Ik zat in m'n huis maar ze waren te lang om binnen te komen, dus het was makkelijk
Jep... op de vorige map was een enderman het huis van drumpie aan het griefenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel door muren heen teleporteren en ze kunnen blokken van je huis weghalen
HatFilms is die groep die de trailer voor 1.8 heeft gemaakt, ook trouwens die Piston trailer die in 1 shot is gefilmd toen. Goed werk hebben ze.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hatfilms kende ik ook niet, wel totalhalibut, yogscast en omfgcata.
De enderman pakt blokken op soms, als er een huis in de buurt staat is dat natuurlijk een ongelukkige situatie voor de huiseigenaar.quote:
tijd om die te maken danquote:
omdat die op drumpie nog niet gemaakt is blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom iets gaan maken dat al bestaat?
Haha mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Nieuwe Drumpie's nieuws! Heel erg bedankt MenderV en Maurisioo! Wij hebben met zijn 3e een aantal uur hier aan gewerkt.
Volgende episode maakt Mender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk trouwens wat ik heb gemaakt..Oh, ik dacht dat jij het filmpje had gemaakt... Vet filmpje btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk trouwens wat ik heb gemaakt..Wow mooi filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he
Ik dacht eerst ook al dat jij die had gemaakt.![]()
Ja idd of iemand die afk is hehequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
Ah hij is weer eens vol, kick eens een noob?
DIE STEM VAN BOBBERNAUT IN DAT FILMPJEquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Nieuwe Drumpie's nieuws! Heel erg bedankt MenderV en Maurisioo! Wij hebben met zijn 3e een aantal uur hier aan gewerkt.
Volgende episode maakt Mender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |