De enderman pakt blokken op soms, als er een huis in de buurt staat is dat natuurlijk een ongelukkige situatie voor de huiseigenaar.quote:
tijd om die te maken danquote:
omdat die op drumpie nog niet gemaakt is blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom iets gaan maken dat al bestaat?
Haha mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
Nieuwe Drumpie's nieuws! Heel erg bedankt MenderV en Maurisioo! Wij hebben met zijn 3e een aantal uur hier aan gewerkt.
Volgende episode maakt Mender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk trouwens wat ik heb gemaakt..Oh, ik dacht dat jij het filmpje had gemaakt... Vet filmpje btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk trouwens wat ik heb gemaakt..Wow mooi filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi TP he
Ik dacht eerst ook al dat jij die had gemaakt.![]()
Ja idd of iemand die afk is hehequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
Ah hij is weer eens vol, kick eens een noob?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |