he maat waar was je zonet toen ik je nodig had ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef MC_BIGGAH het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger om dat even uit te sluiten..
ik log wel ff vlug inquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
WIE HEEFT MIJ IN BRAND GEZET TOEN IK AFK WAS
Drumpert/vb/dnb aanwezig?
Zal ik even een kloonscan doen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef Sinkiusin het volgende:
[..]
begin ik op tong80 te lijken?
ga je gangquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zal ik even een kloonscan doen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Drumpie of dnb even kijken wie er op deze coords of in de omgeving fire geplaatst heeft?
En kunnen jullie misschien ook zien wat er in mijn inventory zat?
In brand gezet toen ik AFK was, terwijl ik net al mijn tools (fresh diamond pick en shovel) en shit bij me hadquote:
Ah kut man, ik heb wel wat over als je nieuwe tools nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
In brand gezet toen ik AFK was, terwijl ik net al mijn tools (fresh diamond pick en shovel) en shit bij me had
Tsja, het was echt een hele inventory vol en ik wil gewoon dat de dader gaat brandenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah kut man, ik heb wel wat over als je nieuwe tools nodig hebt.
Aan de achterkant is water? Kan je toch bouwen wat je wil?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef Flodder450 het volgende:
kerk schiet al aardig op, alleen denk ik niet dat ik de ruimte aan de achterkant heb om het koor af te bouwen zoals ik dat wil
toeval?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja dan maak ik wel een servertje erbijquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja zelfs met 25 slots gaat die vol zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |