dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
als ik zeg dat ik die tprechten alleen gebruik om mensen in de gaten te houden lieg ik ja. Maar met die verantwoordelijkheid die mod zijn heeft is dit gewoon een klein voordeeltje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Ceees2 het volgende:
Maarum, jij wilt je TP rechten niet alleen om mensen in de gaten te houden.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit.
No problemoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:49 schreef maurisioo het volgende:
ja hoor fijn. De Fok! Community is weer bij elkaar.Ik kon er meteen in want ik heb een extra slot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jonge je kan zeiken wat je wil. Ik heb die modstatus niet voor niets gekregen. En als ik mijn taak niet goed deed had drumpie me nu helemaal geen modrechten gegeven op die nieuwe server. Dus houd gewoon je bek dan blijft het topic ook schoonquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat je gogofinland net zo serieus neemt als...
[ afbeelding ]
Tuttut.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jonge je kan zeiken wat je wil. Ik heb die modstatus niet voor niets gekregen. En als ik mijn taak niet goed deed had drumpie me nu helemaal geen modrechten gegeven op die nieuwe server. Dus houd gewoon je bek dan blijft het topic ook schoon
Van mij mag je TP rechten hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jonge je kan zeiken wat je wil. Ik heb die modstatus niet voor niets gekregen. En als ik mijn taak niet goed deed had drumpie me nu helemaal geen modrechten gegeven op die nieuwe server. Dus houd gewoon je bek dan blijft het topic ook schoon
Van wie ben jij eik een kloon?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:11 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Logblock is kut imo. Hij moet nu eerst alle files ofzo wegschrijven.. nog 5700 te gaan.
Ik weet niet hoe ver je van de rest afzit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef tuut-chips het volgende:
Hey een restart? Alweer?
Waarom spreadt mijn gras trouwens zo langzaam? En groeien mijn crops nauwelijks als ik er niet ben?
zit je ver van de spawn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef tuut-chips het volgende:
Hey een restart? Alweer?
Waarom spreadt mijn gras trouwens zo langzaam? En groeien mijn crops nauwelijks als ik er niet ben?
lol.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
Ik bouw een extra slot op de server
dit jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:12 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je van de rest afzit.
Volgens mij als je crops tever weg zijn worden die niet geladen als je offline bent.
Omdat er dan niemand in de buurt is en die chuncks niet worden geladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |