op wie?quote:
Het gaat zoals het gaat. Sommige dingen kun je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
laat dat kind aub gewoon kind blijven en niet winnen vnv
Wat gebeurt er anders? Maakt ze haar lagere school niet meer af?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
laat dat kind aub gewoon kind blijven en niet winnen vnv
En dan niet die kinderen please.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat NL voor Aliyah of de opera familie gaat.
Maar het zou wel origineel en leuk zijn als er een keer een dansact gaat winnen.
Inderdaad... maar vrees ook dat Alijah of de zingende Refo's gaan winnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Maar het zou wel origineel en leuk zijn als er een keer een dansact gaat winnen.
Ik denk ook Aliyah / Opera óf die kleine kinderen, maar wel als 3e gok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef MissJ het volgende:
Dat mist Aliyah dan mooi!quote:
Ik ga met jou mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet die kinderen please.
Maar Boy mag van mij winnen. Echt origineel en tof.
heb Boy helaas net gemist, maar in deze korte stukjes zie ik wel dat hij erg origineel en tof was ja! Dus die mag zeker winnen ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet die kinderen please.
Maar Boy mag van mij winnen. Echt origineel en tof.
Er ging alleen wel iets mis. Dat was echt jammer, want ik vond het wel een winnaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb Boy helaas net gemist, maar in deze korte stukjes zie ik wel dat hij erg origineel en tof was ja! Dus die mag zeker winnen ja.
geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |